Azi: € 19,7469 lei 0,0058 $ 17,5708 lei 0,0458

Clienții rămân prioritatea nr.1 a Moldova Agroindbank

Clienții rămân prioritatea nr.1 a Moldova Agroindbank Sursa foto: maib.md

Consiliul Moldova Agroindbank, întrunit în regim de urgență, a luat decizia fără precedent de a compensa fiecare client păgubit cu o sumă de până la 500 000 lei. Hotărârea, luată în pofida prevederilor contractuale şi a practicilor naționale și regionale bancare, a fost adoptată la doar două zile de la furtul produs în sucursala Chişinău-Buiucani, în urma căruia au fost sustrase bunuri din casete de siguranță.

Decizia a fost anunțată de conducerea MAIB în cadrul unei întrevederi cu clienții păgubiți. Aceștia au mulțumit băncii pentru deschidere şi gestionarea operativă a situației de criză.

“Este o situație fără precedent pentru Republica Moldova și pentru MAIB. Eforturile noastre sunt îndreptate în primul rând spre clienții afectați, pe care îi asigurăm că vom lucra non-stop, pentru a contribui la soluționarea operativă a acestui caz de către organele de anchetă, depistarea şi tragerea la răspundere a infractorilor. Întreaga conducere a băncii, întregul Consiliu regretă cele întâmplate. Suntem siguri că vom ieși mai puternici ca bancă din această provocare și vom lucra dublu pentru a devansa aşteptările clienților noștri”, a comentat Serghei Cebotari, Președintele Comitetului de Conducere al MAIB.

Prioritatea numărul unu pentru conducerea MAIB rămâne întreprinderea tuturor măsurilor necesare, în cooperare cu forțele de ordine, pentru a identifica autorii furtului, ceea ce ar permite compensarea deplină a clienților păgubiți.

În acest scop, banca anunță un fond de recompensă de 1.000.000 de lei potențialilor informatori pentru furnizarea datelor care ar contribui la reținerea infractorilor şi recuperarea bunurilor furate. Informațiile pot fi furnizate la adresa urgente@maib.md sau la numerele de telefon mobil +373 69268348 ori +373 68093777.

De asemenea, banca menționează că pe lângă asigurarea măsurilor suplimentare de securitate, serviciul casete de siguranță urmează a fi reformat conform celor mai bune practici bancare internaţionale.

Ținând cont de situația extrem de complexă referitor la acest caz, precum şi de caracterul sistemic al MAIB în sectorul bancar din Republica Moldova, banca încurajează toate părțile - autorități, presa, lideri de opinie - să dea dovadă de maximă prudență și echidistanță în expunerile privind acest subiect.

MAIB, la rândul său, va asigura o comunicare transparentă cu clienții, dar și cu întreaga opinie publică, în măsura în care să nu prejudicieze ancheta. Astfel, în cel mai scurt timp, banca va lansa o pagină dedicată subiectului, unde vor fi publicate răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

Banca declară că această experienţă, deşi regretabilă, o face mai puternică ca niciodată, fortificându-și procesele şi activitatea la toate nivelurile: de securitate şi integritate, instituţional şi ca echipă.

MAIB activează în regim normal, prestând întregul portofoliu de produse şi servicii bancare, onorându-şi în totalitate obligaţiunile faţă de clienţi.

Banca mulţumește tuturor clienţilor săi pentru alegere şi încredere.

Banca mulţumește acţionarilor, pentru că şi de această dată au pus interesele clienţilor ca primă prioritate în activitatea bancară.

MAIB mulţumește instituţiilor mass-media care au reflectat echidistant şi obiectiv acest caz, atât de regretabil pentru întreaga echipă!

"Ceea ce nu ne doboară, ne face mai puternici!"

Echipa Moldova Agroindbank

Sursa: maib.md

Noutăți similare