Azi: € 19,4418 lei 0,3657 $ 16,7682 lei 0,0170

Boris Foca (Pay&Save): "Cashback-ul în luna mai 2013 a constituit 5.312 lei, iar în martie 2016 – peste 110 mii lei"

Boris Foca (Pay&Save): Sursa foto: paysave.md

Vă prezentăm în continuare un interviu cu domnul Boris Foca (foto), directorul „International Loyal Transfer” SRL, în cadrul căruia am discutat despre proiectul Pay&Save și evoluția acestuia în primii 3 ani, despre cum are loc procesul de cashback, avantajele pentru deținătorii de carduri și pentru partenerii proiectului.

- Bună ziua dl Boris, mai întâi de toate spuneți-ne ce înseamnă Pay&Save și cum s-a născut ideea acestui proiect în Republica Moldova?

Boris Foca: Proiectul Pay&Save – este un proiect absolut inovaţional pe piaţa bancară, ce constă în fidelizarea unei comunităţi de persoane, şi anume deţinătorii de carduri Moldova Agroindbank, care beneficiază de diverse reduceri. Proiectul numit „Pay&Save” este o premieră pentru Republica Moldova şi reprezintă unul din cele mai inteligente şi avantajoase programe de reduceri aplicate la nivel internaţional. Prin caracterul său unic, proiectul „Pay&Save” reprezintă un nou instrument de economisire a mijloacelor băneşti - simplu, motivant şi atractiv. Graţie acestui proiect, cardurile emise de Moldova Agroindbank au devenit în mod automat carduri de reduceri, garantînd discounturi importante la cele mai diverse mărfuri şi servicii, oferite de către partenerii comerciali ai proiectului. Caracterul inovator al proiectului rezidă în conceptul de „cashback”, în traducere din engleză - „bani înapoi”, concept care permite deţinătorilor de carduri bancare să-şi suplinească conturile de card, obţinînd înapoi o parte din banii cheltuiţi la cumpărături.

- De ce anume Moldova Agroindbank? Proiectul poate fi extins și pentru clienții altor bănci din Moldova?

- Pentru că Moldova Agroindbank este liderul sistemului bancar al Republicii Moldova. În calitate de bancă universală, Moldova Agroindbank prestează o gamă variată de produse şi servicii de calitate, atît persoanelor fizice, cît şi celor juridice. Moldova Agroindbank a obţinut rezultate remarcabile, creîndu-şi în cei 25 de ani de activitate o reputaţie excelentă printre clienţii şi partenerii săi, graţie stabilităţii financiare, rentabilităţii capitalului şi a managementul corporativ eficient. Moldova Agroindbank şi-a construit un nume atît în ţară cît şi peste hotarele ei. Proiectul Pay&Save este doar pentru deţinătorii de carduri Moldova Agroindbank.

- Proiectul a fost lansat în primăvara lui 2013. Cum a evoluat Pay&Save în primii 3 ani? Care este dinamica dezvoltării proiectului în ceea ce privește numărul de beneficiari, volumul de cashback și numărul de parteneri?

- Dinamica creșterii este foarte bună, și este într-o creștere continuă. Atât numărul de utilizatori, cât și numărul de parteneri este în creștere, la fel și numărul de tranzacții și valoarea cashback-ului. MAIB, în anul 2013, a avut circa 250 mii de deținători de carduri, iar astăzi - mai mult de 400 de mii. Cashback-ul în luna mai 2013 a constituit 5.312 lei, iar în martie 2016 - peste 110 mii lei. Numărul de parteneri în anul 2013 a fost aproximativ 20, iar în anul 2016 - mai mult de 100 de parteneri.

- Clientul final, deținătorul cardului de la Moldova Agroindbank, ce trebuie să facă ca să beneficieze de reducerile pe care le oferiți și nemijlocit să primească banii înapoi pe card? Cum are loc acest proces? Clientul primește imediat banii înapoi sau periodic (o dată pe săptămână/lună)?

- Clientul, deținătorul cardului de la Moldova Agroindbank, trebuie să se folosească de fiecare dată pentru a achita cumpărăturile sau serviciile la partenerii proiectului Pay&Save. Odată ce suma reducerilor acumulate va atinge 30 de lei, banii vor fi transferaţi pe contul de card. Cashback-ul se transferă periodic, de 2 ori pe lună (după data de 15 și după data de 31).

- Care sunt avantajele pentru partenerii Pay&Save? Ce câștigă ei de la colaborarea cu Dvs.?

- Avantajele colaborării cu Pay&Save sunt:

1. Clienți noi. O dată cu semnarea contractului de parteneriat cu compania Loyal, automat își suplinesc lista cu 400.000 de potențiali cumpărători, care în prezent sunt deținători de carduri Moldova Agroindbank.

2. Publicitate suplimentară. Fiind partener Pay&Save, automat vor dispune de un spațiu publicitar gratuit pe site-ul www.paysave.md și în revista ”Pay&Save”

3. Nu e nevoie de un card propriu de discount. Orice card de la Moldova Agroindbank va deveni și card de discount.

4. Fidelizarea clientelei. Noi depunem eforturi să fidelizăm membrii Pay&Save, să câștigăm clienți noi, să-i reactivăm pe cei vechi și să-i menținem pe clienții existenți.

5. Oportunitatea de a face față concurenței. Compania Loyal își propune să lucreze cu doar 50% din agenții comerciali din țară din toate domeniile, pentru a încuraja concurența.

- Numiți partenerii Pay&Save care se bucură de cel mai mare succes în rândul deținătorilor de carduri de la MAIB.

- Vizaje Nica, Fourchette, FoxMart, Michelin, magazinul Bata, Ecco, Moldeco, barul Mojito, Taxi Blues și alții.

- Care sunt planurile de viitor pentru Pay&Save? Ce planificați pentru perioada 2016-2017? Vor fi surprize sau promoții pentru clienții proiectului?

- Pe viitor, ne propunem să ne dezvoltăm și să creștem numărul partenerilor și posesorilor de carduri MAIB. De asemenea, ne propunem să organizăm diverse activități de marketing: loterii, bonusuri, cadouri și certificate, de exemplu - promoții de Paști, 1 iunie, etc.

- Vă mulțumim și vă dorim succes!

                                                                                                                                                                  A dialogat: Sergiu Tabarcea

Sursa: bancamea.md

Noutăți similare

MAIB - modelul business-ului de succes

Colectivul BC ”Moldova Agroindbank” S.A. (MAIB), condus de Preşedintele Comitetului de Conducere Serghei Cebotari, este pregătit pentru a face faţă noului mediu concurenţial creat odată cu intrarea băncilor străine pe piaţă ...