Sondaj

Cea mai sigură bancă din Moldova la momentul actual (octombrie 2017)?

Blog de bancher arrow Tabarcea Sergiu

(foto) Testare nereușită de alimentare a cardului MasterCard emis de Mobiasbancă GSG la bancomatul Moldindconbank

01 septembrie 2015 1289

Astăzi, 01 septembrie 2015, am decis să testez serviciul recent lansat de Moldindconbank, care permite alimentarea cardurilor MasterCard emise de către orice altă bancă din Moldova.

Easy? Da, sună frumos!

Am luat cardul emis de Mobiasbanca GSG și am plecat la cel mai apropiat bancomat cash-in al MICB, în incinta centrului comercial Malldova.

Am urmat instrucțiunile, inserat bancnota de 200 MDL (suma minimă cu care poate fi alimentat cardul în cazul dat).

Acceptat comisionul (mare sau mic, fiecare decide pentru sine, bancomatul oferă opțiunea de a renunța la operațiune). Dar cum am zis și anterior, am vrut să testez serviciul, deci am continuat.

Luat chitanța și plecat.

Peste 8 minute vine confirmarea prin SMS. Aici surpriză :) în loc să fie alimentat cardul cu suma de 175.12 MDL, SMS-ul îmi spune de fapt că soldul meu s-a diminuat cu 175.12 MDL.

O fi o greșeală la trimiterea SMS-ului, m-am gândit eu. Conectez internet-bankingul și văd că nu, într-adevăr mi-au fost blocați 175.12 MDL.

Iată așa o istorioară, în care am rămas și fără 200 de MDL ai mei cash, dar și fără 175.12 MDL de pe cardul meu MasterCard.

Cu siguranță este o eroare tehnică care va fi înlăturată. Nu scriu această postare pentru a învinui pe cineva (problema ar trebui să fie știută de ambele bănci), ci invers pentru a oferi feedback care să îmbunătățească acest serviciu. Serviciu, care de fapt e util pentru situații de urgență sau când nu ai acces la filiala băncii tale.

=================================================================================

Update 02.09.2015

Cardul a fost alimentat cu cei 175.12 MDL. Problema - soluționată.

=================================================================================

P.S.1. Am încercat să soluționez problema la telefon, dar nu a fost posibil din cauza că nu cunosc parola care am scris-o când mi s-a eliberat cardul cu n ani în urmă. Să mai pierd și câteva ore pentru deplasare la filială pentru soluționarea problemei? Nu cred că are sens.

P.S.2. Promit să mai testez acest serviciu cu același card (după ce mi se vor întoarce banii, sper) dar și cu cardul unei alte bănci. 

P.S.3. Comisionul e foarte mare pentru suma de 200 MDL --- 24.88 MDL sau 12,4%.