Azi: € 19,6273 lei 0,1303 $ 17,2981 lei 0,0212

Victoriabank
2,26

Servici cardbancar

Buna eu sunt Alex.
Sper sa vadă VICTORIANBANK plângerea mea.
Aveți un staff ne calificative și un management neificient cit și o aplicație nereușită. Incit nu poți face nimic dacă iesti Inafarm țării.
Am scris de nenumărate ori la servici card bancar online care se spune ca e 24 de ore mi-a răspuns din 1-2 ore cu răspuns nu va putem ajuta cu nimic ! Cuvântul nu a persistat de vrio 20 de ori. Adică iesti deținător de card care nu lucrează peste hotare adică Anglia. Nimeni din VICTORIANBANK nu vrea sa te ajute la cerința de a vorbi cu managerul de serviciu am fost refuzat. Numele fetei care a efectuat apelul măcar nu sa numit sau sa vorbit cumva loial Numa cu învinuirile ca banda magnetica nu lucrează cardul este activ Numai in chip and pin. Va sfătui sa nu luați cardul peste hotare este foarte rău. Sper cei de la VICTORIANBANK sa vadă. Cit de greu e sa fii cu voi. Aplicația voastră se numește “Nu Banking “ deoarece nu poți face nimic absolut peste hotare. Sunt foarte tare dezamăgit.

Alexandru Mardari
Comenteaza
4
2

deservirea cardului

am deschis un card visa la victoriabank pentru a primi o suma din paguba acordata de o companie de asigurari.intial am solicitat sa fie gratis si fara careva adaosuri, sau deserviri.dupa ce am primit transferul am scos suma de pe card lasind doar o suta de lei pa card. dupa 2 ani am decis sa-l anulez cardul fiindca n-am facut nici o tranzactie. si cind am sunat la operatorii victoriabank, m-au anuntat ca am - 600 lei cica pentru deservirea cardului. intrebarea e cum naiba la cererea pentru card nu era taxa de deservire, iar acuma a aparut dupa 2 ani. si ce fel de deservire?

vlad
Comenteaza
3
0

povestea din copilarie: ce inseamna "intial am solicitat sa fie gratis si fara careva adaosuri"jQuery16407648455119497142_1532409196374? tu ai venit la bunica si ti-ai comandat pelimeni dar sa nu fie cu carne de gaina, dar de vita? ai venit la Banca si ai semnat un contract si ai bifat ca ai facut cunostinta cu tarifele etc...apropo, in timp de "2 ani" n-ai fost contactat nici-o data cu privire la minusul??? eu de ex. in timp de 1 luna am fost telefonat de vb de 2 ori p-u 8 lei...

anatol

Deservirea clientilor

Deservirea clientilor la filiala din or.Edinet este foarte proasta, operatorii de la ghiseile bancii au o comportare fata de clienti extraordinar de rea

Gheorghii
Comenteaza
1
4

transferuru internationale

EVITATI TRANSFERURILE INTERNATIONALE prin VICTORIABANK, daca nu vreti sa daruiti niste bani Victorieibank fara ca sa fiti intrebat. La inceputl lui decembrie 2016, am incercat sa transfer niste bani acasa din Marea Britanie, spre nefericirea mea, am ales sa-i tranfer prin Victoriabanck, am facut aceasta alegere din simplu motiv, ca filialele acestei banci se intilnesc oriunde, deci e usor accesibila, dar cu parere de rau, a avea filiale oriunde si a avea si oameni competenti, se pare ca pt Victoriabank sint 2 lucruri incompatibile. Chiar daca banii au ajuns la Victoriabank, acestia nu au putut fi ridicati timp de 4 zile, fiindca folosisem o metoda noua de transfer si nu Moneygram, pe care acestia o cunosc, iar ca sa fie gasiti banii mei in conturile Victoriabank, a fost nevoie sa vizitez 3 filiale a acestei banci, pina am gasit pe cineva competent sa-mi raspunda la intrebarile mele, si respectiv sa gaseasca banii transferati. Si parca asta nu ar fi fost deajuns, pentru a ridica banii, acestia trebuiau sa fie convertiti in lei, mai apoi in valuta, desigur la cursul Victoriabank, plus se mai si retinea 0.7% din suma, cu toate ca taxele necesare fusese achitate in Marea Britanie. Respectiv cind am auzit de asa taxe am decis sa returnez banii inapoi in Marea Britanie, totodata intrebind daca in cazul returnului se retin careva taxe mi s-a spus clar, ca nu se retine nimic. Dar cu parere de rau se pare ca am fost mintita, fiinca Voktoriabank a descis sa transfere banii inapoi prin banci intermediare (probabil cu intentia de ai da disparuti mai apoi), si respectiv sa-mi retina ~ 65 euro, pe care ei, ii explica ca convertire valutara si diferenta de curs valutar, care de fap nici nu trebuia sa se intimple, si care mi se spusese ca daca banii nu ajung la beneficiar, nu sunt supusi conversiei valutare. Deci cam asa se lucreaza cu Victoriabank, si acum stiti cit de simplu poti sa-ti pierzi banii alegind sa folosesti serviciile Victoriabank. Viktoriabank banca taxelor exagerate, operatiilor trucate, respectiv BANCA DE HOTI.

Lany
Comenteaza
12
6

Din 2012 mam debarasat de aceasta banca cind imi lua comision in plus la fiecare extragere de la terminal o banka de ***** cu functionari ne politicosi inculti si agresivi.

Ion

IBAN

E de dorit lucratorii contabilitatii filialelor sa cunoasca ca daca clientul doreste sa transfere clientului persoana juridica, cum ar fi in exemplul meu - companie de microfinantare, la solicitarea de a concretiza IBAN-ul companiei pentru a nu fi eronat si daca este interzis de a da asa informatie de catre lucratori, sa informeze clientii ca acest lucru (IBAN-ul) il POATE AFLA PRIN SAITUL bancii. Exemplul meu a fost refuzul contabilului de a vedea greseala IBAN-ului dat de persoana juridica pentru transfer si lipsa de infomatie in filiala nr.11 unde il pot cunoaste.

IURIE
Comenteaza
5
3

Randuri imense

Randuri imense la filiala de la Elat, de 3 ori am fost si toate 3 ori operatorul a gresit suma care trebuia s-o dea la casa. Peste 2 ore state in rand ni s-a spus la casa sa mergem din nou la operator si am fost nevoiti sa stam din nou in rand! Operatorii si casierii lucreaza extrem de lent, tot timpul stau de vorba intre ele si tin clientii cate jumate de ora langa ele.

Vasile
Comenteaza
4
5

Tranzactii

Buna, despre VictoriaBank in general vreau sa zic, ca daca doriti sa faceti tranzactii online, optati pentru un card de la alta banca.
Deseori fac tranzactii online si recent am vazut ca la citeva tranzactii banca cota 1$ ~ 1.10€, plus la asta peste 2 zile suma creste.
Am transferat 2000 lei de pe un card in LEI pe altu care e in EUR , am primit 83EUR, undeva 24LEI = 1EUR, asta s-a intimplat 4 zile in urma cind nici vorba nu era de asa curs, si chiar azi verific tranzactia si hop pe card in eur imi arata nu 83 dar deja 80, si deseori se intimpla acest lucru.
Nimeni nu a putut sa imi explice cum se intimpla asa ceva

Brembo
Comenteaza
6
3

la fiecare banca este "Curs valutar carduri" care difera de cursul valutar oficial de cele mai multe ori e mai mare... de aceea ca sa nu perzi daca faci tranzactii online sa fie in aceleasi valuta

alex

Victoria Bank sitemul de securitate de ra***

Am fost fraudata în august, au fost extrași bani din cardul meu bancar, mi-am îndeplinit obligațiile ca deținător în acest caz și deja organele de drept au demonstrat ca am fost victima unui atac a unor escroci dintr-un local! De ce Victoria Bank își uita obligațiunile de a mi restitui banii mei, deja au trecut 5 luni?! M-am descurajat complet în aceasta banca și în sistemul bancar din RM.

Cristi
Comenteaza
5
13

daca dvs ati dorit sa achitati fara numerar intr-un local anuntati despre aceasta in localul dat ei sunt obligati sa aduca POS-Terminal-ul la dvs pentru ca dvs sa faceti plata, daca dvs le inminati cardul dvs si ei se duc nustiu unde... atunci acesta este riscul dvs si nu cred ca este vre-o banca care va v-a intoarce banii in asa caz... )) cititi regulele de folosire a unui card bancar..

alex

Deservire la cel mai inalt nivel !!!

Deseori ma deserves la Victoriabank Ag 69 din incinta MEDPARK-ului si permanent sunt intimpinata cu zimbet de catre operatoare de la ghiseu, Aurelia se numeste daca nu ma insel !!! este asa placut sa fii deservita in asa o atmosfera calda !!! Tot spectru de operatiuni il fac la ea : schimb valutar, servicii, transfer , imi alimentez depozitu, cardul . Bravo p-u asa operatori !!!

dorina
Comenteaza
7
15

Da Aurelia nu cauta sot daca e asa de calda, blinda si grijulie ? :) Daca da atunci eu vin pe aripi de vint ! :P

Andrei

Va multumesc foarte mult !!! Foarte placut cind efortul tau nu este in zadar !!!!

Aurelia Cucos

calitate!

Sunt multumita de serviciile prestate de Victoriabank si de obicei personalul este destul de competent si amabil.

Daniela
Comenteaza
5
11

deservirea????

Simbata dimineata, filiala 11. Rind. Oameni de diferite virste. care asteapta sa fie deserviti. insfirsit am fost invitati. ne asezam. Economistele discuta in romana o doamna in etate care vorbeste doar rusa. Se pare ca deservirea doamnei a fost c-am dificila insa economistele in fata altor clienti tot afirmau ca doamna trebuie sa stea acasa, ca trebuia ieri sa-si i-a banii, ca la virsta aceasta trebuie sa vina cu cineva, ca numai probleme creeaza...
Eu inteleg ca doamna e in virsta ca nu e usor sa fie deservita, ca nu vrea sa se miste de pe scaun deoarece se teme ca o veti uita, insa de ce o discriminati? Ce avem o virst limita a clientilor Victoriabank? Si de ce discutati un client in fata altui client e destul de neplacut si nu e corect sa va plingeti pe un client in fata altui client. Si daca eu eram in virsta sa un om cu dizablitati? Ce erati sa spuneti despre mine? Contul l-am inchis. nu vreau sa ma gisdesc ca daca mamele noastre vor veni in aceasta fileala si vor fi discriminate si se vor simti marginalizate. PERSOANELE IN ETATE AU DREPTUL SA FIE TOLERATE SI DESERVITE CORECT!

client
Comenteaza
14
4

imi place s asta este opinia mea

imi place foarte mult aceasta banca ,este cera mai buna de la care am primit banii cuveniti am o mare incredere in ea,produsele si serviicile ei sunt foarte avantajoase

Antalovschi Anatoli
Comenteaza
8
14

Web banking de risul lumii

Am fost client al serviciului web banking. Deoarece nu am accesat serviciul citeva luni (~4) mi s-a spus ca sunt deconectata de la sistem si sa incerc noul serviciu care este in proces de testare. Incerc sa ma inregistrez de pe site la noul serviciul indicind numarul de card dar asa si nu mai primesc prin SMS codul necesar pentru finisarea inregistrarii. Numarul de telefon al Serviciul clientela, inciat pe site, nu este disponibil. Robotul spune ca nici nu exista asa numar. Ce este in capul vostru??? Inteleg ca serviciul este in regim de testare, atunci de ce m-ati blocat de la vechiul sistem? Atit timp cit serviciul nou nu este lansat oficial ar trebui sa permiteti utilizarea celui vechi, sau inregistrarea din nou la acesta. Mai pe scurt v-ati compromis cu totul. Alte banci cu mult mai mici ca victoria bank au sisteme mai performante. De ex. Procredit sau Moldova Agroindbank. Sunteti prima banka??? De unde? Posibil de la sfirsitul/coada listei bancilor. Testati serviciul pe angajatii vostri si nu pe clienti.

Angela
Comenteaza
11
8

de unde ai informatia ca Moldova Agroindbank este mai mica ca Victoriabank ,

sergiu

bancomatele VIctoriabank

ieri am vrut sa cumpar cadouri de la Gemeni si am decis sa scot niste bani din bancomat. Insa bancomatul de linga McDonads era scricat. tot ma incuraja sa iau chitanta. Cu parere de rau sutuatia aceasta este frecventa. Intr-o zi am vreut sa scot bani din bancomatul de la Moldtelecomul central de pe Stefan.Monitorul nu dadea nici un semnal ca aparatul e defect: totul ca intotdeauna. Am introdus cardul si pauza. 10 min am asteptat ca cel putin sa mi se intoarca cardul nu am putut face absolut nici o operatiune si timp de 10 min am incercat sa sun banca. In sfirsit bancomatul a intors cardul si eu am primit posibilitatea sa vorbesc cu un operator. Ii explic situatia, ea imi spune ca ei cunosc porblema. O intrb de ce nu este un aviz si primesc un raspuns genial"Nu este in copetenta Dumnealor". Si apoi ii sugerez sa roage un lucrator de la filiala de la interseactia Tighina si Stefan sa iasa din oficiu, sa treaca stada si sa afiseze un anunt. La care ea imi spune."Aceasta nu este in competenta lor". Eu am astepta zece min., dar daca era sa fie cineva mai invirsta care nu se discurca prea bine, era sa intre in panica, sa i se ridice tensiunea deoarece pur si simplu cineva nu a avut competenta sa puna un anunt. Cine atunci are? scrieti telefonul undeva ca ii anunvam noi clientii ca au ceva competente!
Eu deja nu mai cer chitante din bancomate deoarece daca se termina hirtia din bancomat si tu ai cerut bon, atunci nu mai primesti banii, deoarece bancomatul nu poate sa efectuieze o operatiune. Tot de la VictoriaBank am aflat.

maria
Comenteaza
26
3

la noi la Balți mereu e ceva cu monitorul la bancomatele Victoriabanc.

Liunic

Rusineeeeeeee, "prima banca din Moldova" ar trebui sa aiba bancomate pe masura nu aparate care frustreaza clientii si creaza probleme si incomoditati

Tatiana

Stimati oameni,
daca nu aveti idee cum se lucreaza la banca nu comentati aiurea. Daca cineva stie sa gateasca asta nu inseamna ca el stie sa faca si sarmale... nu confundati lucrurile.

mimi

Rusine pentru bancomatele "Prima banca din Moldova"

Am card de la Moldova Agroindbank. Am incercat sa scot bani de la bancomat Victoriabank din s. Pepeni si spre marea mea mirare scria ''карточка не действителиная'' aveam 3 carduri MAIB care sunt valide si de pe nici unul nu am putut scoate bani. Bancomatul nu accepta carduri decit cele emise de Victorabank. Rusinos pentru "Prima banca din Moldova" care pune clientii in asa situatie.

Tili
Comenteaza
11
6

Nu este corecta informatia expusa. Bancomatele Victoriabank deservesc toate tipurile de carduri.

Aur

multumit chiar foarte multumit

nu stiu ce tine de alte filiale,dar filialele de la Buiucani (de la flacara si Alfa) sunt foarte multumit de deservire personal tinar, foarte bine instruit tot timpul imi dau raspuns concret si corect la probleme aparute. P.S Vreau sa aduc o multumire publica baiatului de la Flacaracare cu cardurile se ocupa Vadim imi pare ca il cheama foarte destept baiat si lucreaza foarte repede si bine

Adrian
Comenteaza
14
12

Multumesc si voua de incredere.

Vadim

multumita si recomand

Citind comentariile de mai sus, vreau sa mentionez ca eu personal sunt foarte multumita de calitatea deservirii in cadrul VB, in special in Agentia de pe Puskin 35, pare-mi-se 71. Acolo lucreaza o singura domnisoara (Elena/ de fiecare data o intilnesc doar pe ea acolo), foarte amabila, draguta si competenta. Zilele precedente m-am apropiat iar si era altcineva la deservire, o doamna incompetenta si inculta. Astept cu nerabdare sa revina Elena Negrute. Asa angajati trebuiesc apreciati!!!

ilinka
Comenteaza
10
7

Deservire proasta

Deservire si Comunicare proasta.

Am vrut sa contractez un credit. Evaluarea am facut-o la firma de evaluare indicata de ei. Apoi mi s-a spus ca ei nu lucreaza cu acea firma.
La telefon mi-au spus ca mi-au aprobat creditul, iar in oficiul mi-au spus ca le mai trebuie gaj: si aceasta la un apartament evaluat de firma indicata de ei la 1.1 milioane lei pentru un credit de 615200 lei!
Iese un LTV de 180%!

Ciprian Postaru
Comenteaza
16
9

La care filiala a fost cazul? ai discutat si cu directorul filialei sau doar cu "desteptul" de la creditare?

Alex

Alex, fiecare om care vrea să ia un credit trebuie să vorbească cu directorul filialei? Pentru ce mai sunt acei angajați în sală?

Vlad

Cu personalul de sala nu prea ai ce vorbi. Sunt ca niste roboti pentru ca sefii se tem sa le delege vreo decizie ceva. Am discutat si cu unii, si cu directorul - nimic logic: pe de o parte "sunteti aprobati", pe de alta parte "mai vrem gaj". Si asta la un LTV de 180% si grad de indatorare de ~20%
Nu vreau sa ma lansez in speculatii ca "nu am vorbit asa ca sa rezolvam vaprosu", dar cine stie...

Ciprian

Deservire? poate incepem sa platim comisioane pentru deservire si in asa mod poate o imbunatatim?

Daca incerci sa-ti planifici ziau in baza informatiei plasate pe pagina http://www.victoriabank.md/ro/retea/ risti sa ai surprize neplacute. Ghiseile din filiale se inchid la masa asa ca jumatate de ora operatorul e la masa, alta jumatate operatorul de la casa iese la masa asa ca o ora este imposibil sa faci o tranzactie. Daca ai nenorocul sa vreai sa faci o tranzactiei in mijlocul zile pe in filialele de pe starda Stefan cel Mare risti sa stai intr-un rind imens. In filiala de linga teatrul Eminescu operatorii sunt pur si simplu nemotivati sa deserveasca. Se pare ca au niste salarii mici si din aceasta cauza deservesc clientii ca pe timpurile sovietice ... ramii cu impresia ca sunt in doliu. Am intrat in alta banca, in care cu zimbet m-au rugat sa i-au loc si sa astept sa fiu deservita, toate casele erau deschise si deserveau clientii, si da era ora mesii 13:40. Nu neg, cardurile bancare sunt deservite destul de bine, insa deservirea in filiale este deplorabila, si deja de mult. Paradox

OMG
Comenteaza
11
4

Confrom Codului muncii RM, fiecare angajat are dreptul la o ora pauza de masa pe parcursul zilei de lucru. Si sunt sigura k in cadrul VB este organizat lucrul in asa fel k in pauza de masa o parte din angajati pleaca la masa altii muncesc. Cred k nu v-ar fi placut sa munciti fara pauza de masa....!!! Straduiti-va sa ocoliti filialele aglomerate.

elena

Elena, in cazul in care nu este indicat in orarul de munca pauza de masa se munceste angajatii plecind pe rind la masa - aici cred ca nu a fost asa si continuitatea deservirii s-a intrerupt macar ca trebuiau sa lucreze!

Violeta

Elena, aveti dreptate! toti au drepturi! angajatii au dreptul la pauza de masa! insa si clientii bancii au dreptul sa fie informati corect.

Imi pare straniu ca atunci cind un client al Victorieibank are o reclamatie, tot clientul este vinovat. Pacat!

Dorina

casierii chiar au cele mai mici salarii si lucrul e chiar foarte solicitant si necesita atata atentie............

maria

deservirea la Victoriabank

victoriabank poate fi banca nr.1 din Moldova insa la capitolul deservire sta foarte prost. Filiala nr.3: pe usa e stipulat ca schimbul valutar are pauza de la 13 la 14 in realitate toate casele au pauza la ora aceasta. operatorul poate lucra insa daca casa nu lucreaza clientul tot trebuie sa astepte. toti trebuie sa manince inda de ce nu ar fi informat clientul corect? daca te apropii de o alta filiala pe str. Stefan e pur si simplu imposibil sa deschizi usa: aglomeratie. am descoperit ca exista si alte banci in care se deserveste clientul corect si unde te simti nu ca la piata. sorry insa daca intri in filiala de pe Tighina vei intelege despre ce vorbesc

Dorina
Comenteaza
11
4

Bună ziua! Vă informăm că, la intrarea în cadrul filialei nr.3 situată pe str. 31 August 1989, 141 este indicat orarul de activitate al filialei, care iclude şi pauza de masă de la orele 13.00 -14.00 pentru toată filiala. Referitor la filiala nr.11 situată pe str. Ştefan cel Mare, 77 cu adevărat este aglomerată din cauza amplasării, dar în regiune mai găsiţi agenţii de alternativă, cum ar fi:ag.nr.21 str.Ştefan cel Mare, 130, ag.nr.5 str. Puşkin, 32, ag.nr.71 str. Puşkin 35. Vă mulţumim!

Feedback Victoriabank!