Azi: € 18,7993 lei 0,1261 $ 16,6137 lei 0,0205
Mâine: € 18,9105 lei 0,1112 $ 16,6386 lei 0,0249

ProCredit Bank
2,93

deservire oribila Procreditbank

De cateva ori am avut nefericita ocazie sa ma deservesc la Filiala de pe Stefan cel Mare Procreditbank. Personalul este foarte lent, pe alocuri arogant, din pacate nu foarte competent in multe intrebari. Am observat ca foarte des se schimba operatorii. Sunt dezamagit, deoarece anterior chiar erau o banca cu deservire exemplu pentru celelalte banci locale.

Vasile
Comenteaza
0
0

ProCredit Bank - deja nu mai este o banca orientata spre dezvoltarea clienitilor sai.

In 2014 cind am facut cunostinta cu aceasta banca, era destul de placut sa lucrezi cu PCB (cu mici exceptii) - era orientata spre succesul clientilor, si se deosibea in mod bun fata de celelalte banci din Moldova. Lipsea birocratia exagerata!!!
Iar incepind cu a doua jumatate a anului 2015, reprezentantii bancii au inceput sa-mi comunice (si nu numai mie) prin telefon sau prin invitatie la sediul central ca nu mai sunt client demn pentru dinsii (necatind a faptul ca rulajele si profitul crestea foarte bine din an in an). Cica ii intereseaza clientii cu rulaje anuale peste 5mil. in 2016, peste 6mil in 2017.
Iti spun deschis ca nu o sa mai acorde credite pentru cei cu rulaje mai mici de 6mil. (si ca acest prag va creste in fiecare an) si ma indeamna sa ma recreditez la o alta banca, caci companiile cu rulaje anuale mai mici de 6mil sunt incluse in lista clientelor fara potential!!!
Compania mea este una tinara, care are succese foarte bune de la an la an. Pentru a grabi succesul si a satesface cererea de pe piata noi solicitam un credit, pe care il intarcem cu succes si pastram si crestea anuala a rulajului. Acum citeva luni in urma sa adresat FinComBank cu oferte de rate de schimb ma convinabile, se credite. Au luat bilantul contabil si tate date de care au avut nevoie, au facut un studiu si au venit cu propunere sa-i fim clientii lor casi avem niste indicatori foarte buni!

D.ION
Comenteaza
5
3

Totul e din cauza incompetentei conducerii

Dron

D.Ion din experiența mea pot spune că e normal că oricare companie să își stabilească nisha de clienți pe care ii dorește. Uitațiva la Apple, daca ar dori fiecare sa fie clientul lor ar scădea prețul telefonului de minim 3 ori. Ei totuși nu se fugăresc după TOATĂ PIATA dar după cei care le înțeleg și împărtășesc ideile. Fara supărare, la fel am incercat sa deschid conturi la ei și mi-au explicat ce concept de banking au și ce cerințe față de clienți așteaptă. Într-un an mă ridic la indicatorii dați. Dar ma surprins plăcut modul cum au vorbit și explicat conceptul.

Djon Snow

D.Ion sa înțeleg că și Apple e o companie teribilă pentru D-stra deoarece își alege nisha de clienți prin preturi înalte și nu e accesibila tuturor. Lucrez cu ei de 5 ani și sunt mai buni că media pe piata ( deși mă deservesc paralel la inca 2 bănci Mobias și Eximbank). Doar că nu sunt o bancă pentru oricare. E o bancă de nisha companii mijlocii. In rest au tot ce e important: suport din EU, preturi real bune, rapiditate, personal calificat. Eu am cu ce compara. Nu as fi atît de critic că D-VOASTRĂ.

Djon Snow

Activitatea de creditare

Scopul băncilor este să dea credite, nu să stea pe Valorile Mobiliare de Stat sau certificatele BNM. Cele mai multe bănci practică marje mari, au proceduri greoaie, personal insuficient motivat şi acordă prea puțină atenție identificării unor potențiali clienți care să asigure o creditare sănătoasă. Consider că cea mai mare atenție asupra activității de bază o acordă ProCredit Bank, care își concentrează atenția în primul rând asupra procesului de intermediere.

dumitru
Comenteaza
6
4

Depozite

Am avut o experienza placuta cu aceasta banca, sau purtat destul de frumos,mereu disponibeli de a te ajuta si ati simplifica lucrurile. O banca de incredere

Andrei
Comenteaza
2
0

Sunt cei mai buni!!! Da au putine servicii destinate Pf dar cind te adresezi mereu iti zimbesc si te ajuta! Si nu este niciodata rind datorita bancomatelor!!! Super, bravo pt ei.

Inga

Incompetenții

Vreau sa spun ca sunt client la Procreditbank de mai multi ani și de fiecare data am fost mulțumit însă acum câteva zile am avut o neplăcere cu angajații băncii, flexibilitate zero și parca au degradat în profesionalism. As dori sa sugerezi șefilor de la aceasta banca sa instruiască în fiecare an angajați de calitate și sa pună accent pe profesionalism, ceea ce lipsește la orce banca din RM. Cazul meu este unul primitiv, am avut un transfer din străinătate, de fapt am lucrat cu aceasta banca cu transferuri și de fiecare data parca înțelegeau meseria, acum mi se pare ca e criza mare în tara de sunt atât de agitați. Deci transferul era în contul meu, și trebuia sa achit un bun cu acești bani, îmi serveau banii, la care angajata a spus strict: banii ii puteți scoate numai după 14 zile. La care eu ii zic, în contractul meu cu banca nu am asa ceva, la care ea răspunde fără sa se gândească : este pe site :) eu ii dau replica:Doamna eu nu am făcut contract cu site, fiți serioasa. Am fost la notarul meu, la care îmi spune asa lege nu exista. Revin din nou la bancă, ii spun angajatei sa mai revizuiască contractul meu la care ea zice : pai de ce n-ați deschis cont la notarul dvs.Va imaginați ce sa raspunda:) menționez banca: orașul Balti;strada Ștefan cel Mare.

Lazăr
Comenteaza
5
5

procredit

Am avut experienta foarte proasta cu banca Procredit.
Ca persoana juridica cu multiple tranazactii si activitate, am solicitat procredit sa ni se trimita o oferta personalizata corporativa.
Ne-a fost programata o intalnire cu 2 agenti ai bancii, care au intarziat la intalnire, au venit nepregatiti (nu stiau multe comisioane ale bancii pe care o reprezinta), si erau foarte vulgari.
La solicitarea noastra de a negocia unele tarife au inceput sa raspunda arogant, povestind si demonstrand neprofesionist despre banca lor, cu cat e mai buna fata de alte banci, folosind niste exemple iesite din comun.
Credeam totusi ca sunt mult mai flexibili si profesionisti, dar asta e doar o imagine de marketing.

Alex
Comenteaza
13
10

Atunci unica solutie e deservirea la banca noastra - BC Moldindconbank SA, fil. Telecentru. Va asteptam cu mare profesionalism.

Alexandru

Pentru a fi mai credibil mesajul D-voastra (tare mult pare a fi speculatii - luind in calcul propria experienta cu reprezentanti ai Bancii date) ati putea da si niste nume de referinta - cine v-a contactat. Din cite stiu eu, ei investesc milioane in personal.. si nu ar tolera asa comportament.

V.D.

Internet banking

Un prietent este abonatul serviciului Internet banking si spune ca e multumit de calitatea acestuia. Si mie mi-a placut (din ceea ce mi-a aratat el). Eu sunt client al web banking-ului livrat de viktoria bank. Mai rau serviciu ca la viktoria bank nu am mai vazut.

Angela
Comenteaza
15
6

depozit

Foarte multa publicitate la depozitul de economii cu card, dar au schimbat dobinda fara macar sa ma anunte, de la 8% la 6.5% anual. In publicitate e 8%, dar de facto e 6.5%.

Sergiu
Comenteaza
10
6

cum doriti sa va anunte banca?
conforrm legii banca anunta despre schimbari in ratele dobinzii pe panou si pe site.


in publicitate e 8%? sunteti sigur? in publicitate nu am vazut nici o referinta la rata dobinzii...

Nina

sinteti OBLIGATI (daca doriti sa aveti m.multi clienti prin o reputatie pozitiva) sa anuntati clientul-cu schimbarea dobinzii-prin internet,telefon,mobil....

TATIANA

pe internet tot se anunta, ati vizitat site-ul sa vedeti?

Nina

sunt de acord cu Nina,informatia despre schimbarea ratelor este plasata pe sait si la panoul informativ in fiecare filiala sau agentie cu 2 saptamini inainte de a intra in vigoare

IKA

Nici o bancă din Moldova nu te va suna la mobil să-ți zică că s-au schimbat tarifele. Mai ales că în contractul pe care la-ți semnat sigur că a fost descrisă metoda prin care ve-ți fi informat de schimbarea ratei.

Elena

E necesar de schimbat modul de informare al bancilor fata de clientii sai. Daca se vrea a fi o banca buna cu clienti multumiti e necesar de ridicat nivelul de informare si comunicare dintre client si banca, la fiecare modificare, chear daca este prevazuta in contract. Ar fi necesar de introdus ca clauza obligatorie in contract.

Igor

Schimb valutar cu prea multe intrebari...

Schimbul valutar se face cu buletinul de identitate, dar nu asta este cel mai strasnic ci faptul ca fiecare client se inregistreaza in sistema lor, se cer date personale, se face copie la buletin si se completeaza o declaratie cu mai multe intrebari pe care clientul e obligat sa o semneze...dureaza mult, nu am vazut la nici o banca de la noi asa cerinte la schimb valutar!!!

natalia
Comenteaza
10
8

știu că e cu buletinul, dar de declarații și întrebări n-am auzit. sau că eu deja eram înregistrat la ei

Andrei

Am efectuat si eu schimb valutar la ei, si cred ca e destul de bine,o banca serioasa are si cerinte serioase....si respectiv si cerinte europene caci din cite stiu este o banca Germana, bravo bancii as zice, unde ati mai vazut in Europa sa efectuati operatiuni intr-o banca fara act de identitate, chiar si in tara vecina Romania la fel am efectuat schimb valutar si mi-a facut si copia si declaratie am semnat.. e ceva normal si de durat , poate dureaza prima data cind te inregistreaza ..dupa e ft repede :)) Mie cel putin mi-a facut placere chiar si sa raspund la acele intrebari, date cu multa amabilitate !

Alisa

parerea mea e ca in curind va fi peste tot asa...uitativa in Romania...tot se cere buletin...pasaport...aveti rabdare...

yytrgh

Da, chestia cu bultetinul te pune oleaca in garda. Da, ne bucuram ca ii ajungem pe europeni, dar sa nu uitam ca suntem in Moldova, si te trezesti ca ai un credit pe numele tau sau esti garant.
In tara minunilor nu agreez inregistrarea clientilor si a datelor personale...

Ruslan

Va anunt ca daca schimbul valutar se efectueaza in bancile MD si suma depaseste nr 50.000 lei atunci sunteti dator sa eliberati o fotocopie a buletinului.(in regulament este indicat).
Alte momente de genul dat sunteti pe deplina putere sa refuzati chiar daca refuza sa va deserveasca scrieti o plingere si cereti sa fie indata trimisa la sef_ ex-director.
O zi Buna !

Vdamin

salut, identificarea clientului se face in avantajul clientului, pur si simplu moldovenii nu inteleg acest lucru, in tarile civilizate unde nu te-ai duce esti identificat inclusiv si la schimburi valutare... nu vad nimic rau in asta, daca sigur n-ai ce ascunde...

sonya

Ruslan, ma-ți făcut să rîd. Cui îi trebuie într-o bancă serioasă de genul ProCredit, care activează nu de un an pe piață să facă prostii din astea cu credite și persoane garante ))))))

Elena

in Marea Britanie e impossible sa faci money exange fara acte

Aurelia

comisioane schimbate fara sa anunte clientii

Dispun de cont curent si card de debit atasat la cont la Procredit bank. Totul a fost OK pana am aflat pur-intamplator despre faptul ca administratia bancii a majorat tariful pentru administrarea contului curent de la 0 lei, la 2 USD (in cazul meu), in celelalte cazuri, 20 lei.
Asta nu ar suna atat de grav daca acest comision nu urmeaza a fi perceput LUNAR. Respectiv, 24 USD pe an, un tarif pentru care nu cred ca se merita sa-i fii fidel unei banci germane.

Vreau sa trec la Voctoriabank sau Moldova Agroindbank, care dintre acestea le preferati mai mult?

Sandu
Comenteaza
11
12

Cum trebuiau sa anunte clientii?
Cum anunta alte banci despre schimbarea tarifelor?!

Cred ca si ProCredit a facut la fel.
Neanuntati clientii n-au ramas cred.

Nicoleta

Mergi inca o data si concretizeaza ca nu este la sigur comisionul asta de administrare pu conturile legate de card sau Pro-banking... si oricum daca ar fi nu ati achitat pina in prezent nici un tip de comision la contul curent, pe cind majoritatea bancilor il percep demult.

Ana

Comisioanele privind deservirea conturilor de card la Victoriabank sunt mai mici, plus la aceasta sunt primii care au lansat cardurile in RM. Personal, am card la VB si sunt foarte multumita atat de comisioane cat si de oportunitatile oferite!

Elena

Am auzit şi eu despre comisioanle noi aplicate la cardurile de la ProCreditBank, şi mulţi cunoscuţi sunt nemulţumiţi. Eu cred că modificările de comisione au fost efectuat cu scopul de a majora veniturile că după rezultatele financiare pe anul 2012 ale acestei bănci nu prea sunt pozitive.

sergiu

In principiu acest comision nu este pentru card ci pentru mentenanta contului curent. In cazul in care aveti un depozit sau card si ProBanking comisionul nu este retinut.Asa ca mi se pare destul de ok. O zi frumoasa.

rodica

excelent

ProCredit Bank este o banca germana si este cea mai buna banca pe care am stiut vreodata. deservire excelenta, si servicii simple pe intelesul tuturor, in comparatie de celelalte banci care au o mie de produse si nu le inteleg nici macar angajatii. succes ProCreditBank, si stiu ca va deveni una din top 3 in curand.

Diana
Comenteaza
21
17

Diana aş vrea să te întreb dacă nu cumva eşti angajată la ProCreditBank?

Sergiu

nu, nu sunt angajata. Dar n-ar strica ... :)

diana

pana acum da. din 18 februarie au introdus tariful de 2usd lunar pentru intretinerea contului curent. s-a zis cu ei, trec la alta banca.

sandu

Sandu, pt calitate trebuie sa platesti oriunde, incearca la BEM - acolo e gratis intretinerea .... si o sa stai la coada 1 ora si o sa auzi toate stirile satului ... :) succes.

diana

Diana, sunt de acord ca trebuie sa platesti pentru calitate, insa, facand un calcul, cel mai simplu, ar rezulta ca anual ai nevoice sa platesti 24 USD pentru intretinerea contului.
pe cand la alte banci acest comision nu depaseste 3-4-5 dolari, sau echivalentul.
Cred ca prea au exagerat cu modificarea sus-numita.
Ar fi fost mult mai normal sa intre in rand cu lumea, si sa nu aplice niste tarife exagerate.

Referitor la stat la coada, cred ca voi alege Victoria sau Agroindbank, si plus la asta iti poti alege o filiala care nu este supra aglomerata.
Cum n-ai da, 15 USD nu-i gasesti pe jos.

sandu

Aha acum la ProCredit Bank e dezastru, mai ales cu cozile...
Recent au mai facut o modificare, "...orice operatiune facuta treb sa ai buletin, si sa-l dai sa faca si copie, chiar si schimb valutar".
Cit tine de comisioane, e clar ca sunt un pic diferite fata de ce reclameaza ei, o spun din experienta(...)

Mihai

Cindva Procredit lansase o oribila campanie de marketing prin telefon. A trebuit sa fiu nepoliticos cu domnisoara ceea impertinenta care ma contacta in fiecare zi sa imi propuna servicii bancare

Nicu

important

ar fi bine sa mareasca ratele la depozite , imi era bun unul de economii ,dar dekind a fost inchis filiala de la ialoveni , nu ma mai folosesk de banca

sergiu
Comenteaza
13
5

foarte multumit

Dupa vreo 4 ani de MAIB, am trecut la ProCredit, sunt foarte multumit de aceasta banca.
Au relatii cu clientii calitative, abordeaza fiecare client individual, cind vin la banca asta chiar ma simt client pretios si binevenit, cu toate ca nu o folosesc mai mult de un an, la MAIB chiar daca veneam lunar sa fac depozite de 2-3 mii USD, parca ii deranjam pe unii functionari.

La procredit au internet banking super modern, merge pe toate sistemele de operare, securitate sporita, si-ti mai da si un mini dispozitiv care genereaza coduri pentru a le folosi pentru diferite operatiuni, cu alte cuvinte e hyper modern fata de ce am vazut mai devreme la alte banci.

Victor
Comenteaza
23
7

Foarte buni

Intrasem odata in ProCredit Bank sa-mi achit o factura si intru tot mai des pe acolo.
Deservire buna, filiale foarte dragute si poti face orice tranzactii in orice filiala indiferent unde-ti e deschis contul. Lucrul asta chiar mi-a placut pentru ca recent mi-am schimbat locul de trai.
Recomand!

Nina
Comenteaza
34
10