Azi: € 19,4554 lei 0,0972 $ 16,8437 lei 0,0148
Mâine: € 19,5195 lei 0,0641 $ 16,8824 lei 0,0387

Moldindconbank
2,77

Diferenta de deservire in Moldindconbank

Apreciez produsele acestei banci si le utilizez des, insa am avut proasta experienta de a achita plata in buget la filiala Alba Iulia in care toti sunt ideali,plata se ia pina la 12 si inca numai cu originalul buletinului,mam apropiat la casa miau zis ca nu primesc cu copia bul,mam apropiat de contabil sef la care cu un ton de parca mam dus la ea acasa fara voie, ca asai regulamentul,o tipa foarte neplacuta,cred ca a gresit profesia.Fiti mai receptivi la nevoile oamenilor sau macar sa fie in toate filialele la fel, nu in una se poate iar in alta este regulament.

Elena
Comenteaza
5
6

Stimate client, regretăm această situație, dar sucursalele Băncii sunt obligate să activeze în conformitate cu regulamentele elaborate în conformitate cu cerințele BNM. Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii despre oficiile Moldindconbank în care ați putut efectua achitări în buget fără prezentarea buletinului de identitate? Vă mulțumim.

Ana

Nu am spus ca am achitat fara buletin pur si simplu era suficient o copie de buletin,mai mult am vrut sa va atrag atentia la comportamentul angajatilor fata de clienti si doamnei in cauza, care deseori manifesta un comportament neadecvat.

Elena

Deservire

La moldincombank soldanesti astreptind in rind poti sa privesti liber un film online. Pe data de 4 noiembrie am avut necesitatea sa transfer niste bani in rusia prin zolotaia korona; am fost mai intii la agrobank ca era mai liber dar operatorii au spus ca nu pot expedia si am fost nevoit sa ma duc la moldincombank, ca alte banci in oras nu sunt.Detin un oficiu frumos, dar am impresia ca le este indiferent ce se intimpla, din patru case numai una lucra si toti care stateau in rind tot se revoltau de ce asa greu lucreaza sau de ce numai o casa lucreaza, la care paza dadea din umeri si raspundea ca toate intrebarile la director si luni il vor putea gasi. Au servicii financiare bune, in special cu cardurile bancare, dar consider ca trebuie sa mai analizeze situatia si sa vada ce se mai intimpla prin raioane.

Ion
Comenteaza
2
2

Tin sa va contrazic, intrucit majoritatea agentiilor si filialelor Moldindconbank activeaza si in ziua de simbata si duminica( in comparatie cu celelalte 10 banci din RM), reese ca nu le este indiferent de ce se intimpla. Mie personal imi place foarte mult aceasta banca si serviciile care le presteaza. Daca va interesati, au un spectru larg de servicii la distanta, incepind cu achitarea serviciilor online, transferarea banilor de pe un card pe altul,alimentarea cardurilor la bancomatele cash in, cash by code(eliberarea banilor fara utilizarea fizica a cardului la bancomate) direct transfer(primirea transferurilor rapide direct pe card) etc... toate aceste servicii le puteti efectua fara sa va deplasati la banca si sa stati in rind, mai ales ca sunteti capabili si cunoasteti ce inseamna calculator si internet. nu mai dati vina pe colaboratorii bancii singuri sunteti vinovati ca nu doriti sa va educati si sa puneti pret pe timpul dumneavoastra, Toate aceste servicii le puteti efectua daca aveti un card Moldindconbank care costa in jur de 40-50 de lei.Pensionarii si tinerii pina la 30 de ani pot obtine un astfel de card GRATIS. Mai tineti sa credeti ca celor de la Moldindconbank nu le pasa?! (Probabil va inttrebati de unde cunosc aceste lucruri, nu activez in cadrul acestei banci dar ma deservesc la ei de foarte mult timp si mereu sunt la curent cu tot ce au nou vizitind site-ul lor)
P.S.Dar nu exculd sunt persoane care chiar le place sa se deplaseze la banca si sa priveasca acolo un film online, mai interesant li se pare probabil. O zi frumoasa!

ana

Ana ! Cei cu publicitatea asta ? Ai facut un elefant din musca insa nici nu ai citit ce a scris Ion !

El avea nevoie de transfer Zolotaya Korona insa tu lai incatcat cu informatie inutila.

Ca o comparatie - O persoana vine la aeroport sa procure bilet de zbor, iar vinzatoarea ii zice "Da, avem cele mai bune biciclete, sunt dotate cu GPS, cos pentru bagaj si sticla cu apa potabila"

In lista publicitara enumerata de tine nu e transferul solicitat. Cu alte cuvinte nu ai ajutat omul cu nimic.

Eugen

Nu înțeleg de ce nu v-ați plîns și de deservirea din cadrul MAIB? Deci, Moldincom au un oficiu care activează și sâmbăta (weekend), v-au primit și după care tot nemulțumit ați fost.

Tatiana

Dn. Eugen, eu am raspuns d-lui.Ion referitor la cauza rindurilor si la faptul ca banca nu este indiferenta, intrucit ofera atitea posibilitati de deservire la distanta. eu am incercat sa va aduc argumente si nu numai d-lui Ion dar tuturor ps care sunt deranjate de rinduri colosale ca nu banca este vinovata de aceste rinduri dar insasi persoanele care stau in rind si nu doresc sa mearga in pas cu dezvoltarea. Doar pe dn Ion l-a deranjat anume acest fapt, si nu faptul ca operatorii nu au putut expedia prin ZK.
Cu alte cuvinte dumneavoastra nu ati inteles nimic

Ana

Din propria experienta pot spune si eu cu siguranta ca bancii date ii pasa de oameni.La noi in regiune,chiar daca-i capitala si avem 4 banci din toate numai Moldidconbank lucreaza,lucratorii sunt receptivi si ofera servicii bune.

Roman

Inca nu am intilnit om educat care sa foloseasca combinatia de cuvinte "cu alte cuvinte" insa tu zici ca nu e deapre zolotaia korona da ? Ok

1. Care a fost motivul initierii vizitei la banca ?
Necesitatea de a primi sau expedia bani prin transfer rapid
2. Totul ce sa petrecut pe parcursul vizitei sun "consecinte"
3. In lista ta publicitara nu este zolotaya korona, respectiv nu ai ajutat clientul cu nimic.
4. Fiind acest produs accesibil pe web conform publicitatii tale, clientul nu ar avea necesitatea de a veni la banca astfel evitind in intregime situatia sus creata.
5. Respectiv situatia data E direct si indiscutabil legata de transferul zolotaya korona.
6. Pe Ion nu il intereseaza succesiunea evenimentelor ce au provocat rindurile si poti sa ii lamuresti mai ca si fizica cuantica ca pe dinsul asta nu il intereseaza ! Tot ce are el in gind E transferul.

Eugen

De ce credeti ca anume problema este legata de ZK?
1. Operatorii nu au fost in stare sa expedieze acest transfer?
2.Banca nu are acest transfer in lista sa?
3.Transferul nu a ajuns la destinatie?
4. A gresit cumva operatorul datele in transfer si a condus la careva probleme?
Mai bine la MAIB ca nu a fost posibila aceasta operatiune? De ce nu a scris plingere pe MAIB ca l-au refuzatjQuery16404640142464154804_1513243833304? Evident acolo doar nu a stat in rind, acolo rind nici nu era si de ce nu era rind? nu cred ca din motivul numarului mare de operatori.
Degeaba ne contrazicem noi, pentru ca doar persoana care a scris plingere cunoaste motivul ce l-a determinat sa scrie. Noi aici doar presupunem si ne dam cu parerea despre situatia creata. Nicidecum nu am incercat sa fac reclama ( nimeni nu ma plateste pentru asta) si nici sa ofensez pe cineva. Si ,, cu alte cuvinte" dumneavoastra ati folosit aceasta expresie.

A

Lucratori care le esti dator cu ceva si indiferenti ne respectuosi.

Sunt fost client care a depozitat la banca aceasta si sincer mia placut foarte mult deaia si pe data de 25.10.017 orele 14:00 depe str. Armeneasca am intrat in banca sa vad ce depozite au de data aceasta ca sa depozitez ca totusi este o banca destul de puternica deaia si am incredere...Intrase eu ma apropii la o masa pe partea dreapta si rog pe o domnisoara sa imi dea blank cu depozite ea imi raspunde apropiativa la casa...eu intreb la care casa. ea raspunde cu un ton ridicat (care casa 1, 2,3,4,!!!!!)eu raspunse ...fara nervi va rog....ma apropii eu de casa 4 ..Un mujlan sta cu degetu in nas si se uita la monitorul calculatorului..eu zic dati-mi va rog un blank sa vad depozitele el nici nu ma vede nici nu se uita la mine sta cu degetu in nas mai departe uitinduse la monitorul cela si raspudne eu lucrez doar cu persoanele juridice....doamnnnnnnnnnnnneeeeeeeeee ce oamenii ....si am esit pur si simplu deja esirea pe str 31 august....mdea cu asa atitudine foarte frumos parca mama dracului as fi dator la lucratorii astia ca la magazin ....

Petru
Comenteaza
1
2

Domnule dacă şi vă adresaţi către lucr[torii din bancă tot aşa după cum scriţi, atunci este înţeles de ce primiţi aşa deservire. Învăţaţi să fiţi amabili şi apoi cereţi şi de la alţii.

Petru

Dupa 3 luni de examinare a dosarului de credit...REFUZ

Moldindcombank, o indiferenta si o atirnare josnica fata de clienti. Am depus cererea de acordare a creditului la sf. lunii iunie 2017 punind gaj 2 imobile, sotul cu salariu de 6000 plus o ruda cu salariu de 8000 ...3 luni de zile ne-au tot dus de nas ada actele celea ada celelalte , achita taxe achita evaluari ale imobilelor , umblatura pe drumuri stres retraiala dar ei ne tot hraneau cu diferite motive ca se examineaza ca treb sa asteptam ca treb sa avem rabdare ca asa e procedura ....3 LUNI DE ZILE ca la urma sa ne zica pur si simpu REFUUUUZ simplu fara sa ni se spuna motivul de ceeee... operatoarea stringe din umeri ca nu i s-a comunicat motivul si atit . Cum ma oameni buni e posibil asa bataie de joc fata de noi oamenii. Am ramas cu un gust amar de banca asta moldindcombank neseriosi ....cum eu cu atita gaj atita asigurare nu pot primi credit...dar la mai marilor le dati credite neperformante rusineeèeeeeeee

Elena
Comenteaza
2
1

Stimată Doamnă Elena, regretăm situația creată.
Pentru a elucida cauzele refuzului vă rugăm să ne comunicați mai multe detalii și subdiviziunea băncii în care ați solicitat creditul, prin trimiterea unui e-mail la adresa info@micb.md

Tatiana

Credit cu Gaj

Sal , am semnat contract ...in care am gajat casa ...contractul a fost semnat si la notar si inregistrat apoi la cadastru ....dupa spuse si dupa vorbe ...daca dau la urgenta la o zi ...pai primesc banii a doua zi ...asa si am facut ...acuma la moment astept deja mai ca 2 saptamini si nam mai primit banii ....de care chear am nevoie....la intrebarea mea ( oare cind si carei cauza ) nu au raspuns concret angajatii dumneavoastre....va rog frumos ! Astept raspuns *********

Dumitru
Comenteaza
1
1

Bună ziua, Dumitru, ne pare rău de incomoditățile create, dar pentru a investiga mai amănunțit cazul vă rugăm să reveniți cu detalii în privat. Vă mulțumim pentru feedback și colaborare!

Moldindconbank

Valabilitatea DELEGAŢIEI Formular tipizat M-2a

Domnilor Diriguitori, lamuriţile subdiviziunilor Domniilor Voastre, în special Filialei Alba Iulia, că Formularul tipizat M-2a - DELEGAŢIE, Aprobat prin Ordinul comun al Departamentului Statisticii al RM şi Ministerului Finanţelor al RM, NR.24/36 din 25 martie 1998, la ziua de astăzi este in vigoare, si Domniile lor nau dreptul să inventeze bicicleta cerând categoric întocmirea unor DELEGAŢII improvizate, socot că cel puţin, ei încalcă legislaţia in vigoare şi pun pe gânduri..., cleenţii Filialei. Cu profund respect, Andrei.

ANDREI
Comenteaza
1
3

Referitor la carduri bancare

Fara Voia mea banca a incercat sa-mi deschida credit pe cardul bancar, in asa mod pe data de 21.09.2016 a fost deschis alt cont curent si au fost sustrasi din cont 5 lei.Eu is de acord banca a dorit sa ne faca o surpriza, insa nu a fost studiat detailat fiecare client in parte. In cazul meu beneficiez de un credit ipotecar la Victoriabanc, soldul creditului 70,000.00 lei. Venitul net - 2,200.00 lei.Nu toti lucratorii primariei Soroca au acceptat acest credit propus de filiala Soroca Moldincombanc. Intrebarea mea ? Cine a sa restituie 5.00 lei care au fost sustrasi din conturile curente a lucratorilor primariei Soroca, care nu au acceptat acest credit. Multumesc Veaceslav

Veaceslav Mitu
Comenteaza
5
5

Plingere

Fetele de la ag 81 daca ar lucra mai rapid nu sar facw cozi si clientii nu ar sta afara sa inghete uneori am impresia ca dorm dar nu lucreaza schimbati mai bine personalul dar nu localul puneti cei mai buni casieri si contabili si rezultate o sa aveti bune dar nu plingeri.

Tatiana
Comenteaza
3
6

Da da Tatiana sunt de acord cu dvs mai bine sa schimbe personalul decit banca sa sa cheltuie bani suplimentari pentru largirea ag si eu sunt clienta a acestei ag si sunt persona juridica si ma deservesc fara rind dar oricum greu ma deservesc O zi buna

Irina Cebanu

Banii de pe card si transferurile

Am avut carduri si la alte banci, dar numai la Moldinconbank nu poti lua toti banii de pe card. Daca la alte banci bancnota minima eliberata este de 10 lei, apoi aici e de 20 lei. Insa in multe cazuri bancnota minima eliberata este de 50 lei ! Adica daca ai ai 48 de lei in cont, nu-i mai scoti. Sau bancomatul nu-ti poate oferi toti banii, indemnandu-te sa iei o suma mai mica. Cum poate fi calificata asemenea atitudine fata de client? Mai ales ca multe persoane isi iau alocatiile, pensiile, unde conteaza fiecare leu. Mereu ma deservesc la ag 81 balti si mereu casierii sunt cu aere cind vreau sami retrag tori banii de pe card Contabila cerbari Nelea si ea ma trimite la bancomat au atirnatii fata de client foarte urite

gabriela Luncas
Comenteaza
3
6

Stimată doamnă Gabriela,

Vă mulțumim că sunteți clientă fidelă a Moldindconbank și utilizați frecvent serviciile noastre. Vă informăm că din cauza volumului și numărului mare de retrageri a numerarului la bancomate, a fost stabilită că bancnota minimă care poate fi retrasă de la bancomat constituie 50 MDL. În cazul în care Dvs. doriți retragerea sumei totale, pute-ți efectua operațiunea respectivă la orice subdiviziune a Băncii sau puteți utiliza cardul Dvs. pentru efectuarea achitărilor la diverși comercianți (magazine), pentru plata serviciilor comunale prin Web-banking, sau pentru achiziții prin Internet, în limita sumei disponibile, beneficiind totodată de reduceri de la partenerii noștri Discount Club și participând la promoțiile periodice organizate de Bancă.

Vom ține cont de sugestiile Dvs. referitoare la deservirea clienților în cadrul Agenției nr. 81, iar persoanele responsabile vor fi trase la răspundere. Sperăm că acest incident nu va afecta relația între Bancă și Dvs. ca client. O zi bună!

Moldindconbank

На вашу неудовлетворенность ответили 10марта этого года. Смешно повторяться. Пролистайте страничку..хоть слова изменили бы..я думаю , что у вас личная неприязнь , никак не связанная с услугами Банка.
Я довольна обслуживанием Ольга.
P.s. Зарплату я тоже получают в этом банке.

Olga

Gabriela, sii cu tini, da cu banutii di pi card si o si fashem? Bancomatili trebui si dai si banti ! Nia ieri ini trebuieu 8 lei si 65 di bani nu ini ajiunjeu di pilimeni, asa ca bancomateli terbui si dai si banuti ! Da shel mai gini daci si vo 100 di lei in imprumut ar dade.

Sergiu

plingere

Buna ziua ...de ceva timp sunt clienta acestei banci...si vreau sa mentionez ca la filiala din Balti ag 81 aveti un personal necalificat..eri am mers la banca pentru a scoate banii..primiti de peste hotare pe linga faptul ca sunt trimisa de la o casa la alta ....asteptind sa mi se dea banii s-a apropiat o doamna si a intrebat de doamna de la casa daca se poate plati o factura...casiera a raspuns ca da....a cea doamna statea la spatele meu ca la piata...la un moment dat i-am facut observatie..ca nu e normal sa stea linga mine. ...deoarece eu aveam o suma mare..si ma simteam incomod...deranjata...doamna de la casa a vazut situatia...dar nu a luat-o nici o masura..si nu e prima data...cind am deschis contul in banaca angajata isi dadea aere...deoarce mai am un cont deschis la Chisinau...si trebuia sa-l inkid..luna trecuta cind am extras banii..deasemenea o alta angajata cu aere imi raspundea....de cite ori vin la banca mereu ceva apare.Mereu contabila Cerbari Nelea bea ceai si vorbeste la tel cu probleme de familie si fetele lucreaza incet sunt incompetente nu sunt deel amabele va rugam sa luati masuri..

Gabriela
Comenteaza
4
6

Bună ziua, dna Gabriela, ne pare nespus rău de experiențele negative pe care le-ați avut în cadrul subdiviziunilor Moldindconbank. În același timp, Vă mulțumim pentru informațiile detaliate pe care le-ați prezentat, asta ne ajută să vedem, din păcate, problemele din teritoriu. Suntem receptivi la problemele clienților noștri, de aceea vă rugăm să ne scrieți pe adresa băncii marketing@micb.md, oricând, toate nemulțumirile pe care le confruntanți în relația Dvs. cu Banca. Situațiile descrise de Dvs. vor fi analizate în cel mai scurt timp și persoanele responsabile vor fi trase la răspundere. Vă dorim o zi cât mai frumoasă!

Moldindconbank

Госпожа Габриела. Я также являюсь клиентом этого банка, а точнее 81 агентства. Обслуживаюсь как юридическое лицо, оплачиваю коммунальные платежи и получаю переводы. Я вас не могу поддержать в вашей жалобе, потому что и кассиры и бухгалтер всегда внимательны к клиенту, выполняют свою работу хорошо. То что за вами стоял другой клиент, в этом нет вины ни кассира ни бухгалтера, за безопасность клиента отвечает охранное агентство, которому банк платит за это.

Anna

Buna ziua, sintem si noi clienti al acestei banci, nu avem nici o replica negativa despre personal sunt niste fete BRAVO, insa avem replici la directie, mai bine ar largi aceasta incapare este putin loc e o incapere mica, vin frigurile si clientii vor trebui sa stea afara pentru a achita serviciile comunale, directia bancii mai bine sar pune pe ginduri cum sa faca sa nu piarda clientii deoarece alaturi de noi in curind va fi deschis o noua banca cu incaperea mult mai mare la care va fi ridicata intrebarea de clientii mei sa trecem la alta banca, mai ales pensionarii care nu vor vrea sa stea sa inghete iarna. Stimata conducere hotariti intrebarea cu incaperea pentru ca din pacate va trebui sa mergem la alta banca, sintem peste 200 de persoane care va trebui din pacate sa ne luam ramas bun!

oxana

Transferuri de bani

Lucrez peste hotare de 5 ani si intotdeauna am transferat bani in Moldova la Moldinconbank. De cind au deschis agentie la Cricova in genere e foarte comod. Lucratoarele mereu informate si am achitat comisii mici sau chiar de loc, depinde ce sistem folositi, cine transfera bani acasa, intelege cit de neplacut e sa transferi bani la copii si sa mai achiti comisii exagerate. Cine transfera bani acasa sfatuiesc sa folositi servicii Moldinconbank.

Angela
Comenteaza
5
6

DISASTER

This Bank (Filiale Soseau Hincesti) s just like a disaster. They shout at the clients, when the client is waiting for service ladies leave their place and take flowers from fans and at the same time you wait there just like an idiot. I forgot the password of my card of my Lei account and at the same time I loaded my account with 21.000.- Lei later!!!!! she told me to I will have to apply for another card, because I forgot he password, even though I had a secret puk-word and the I decided to close my account, closing was just like a disaster. One of told me it isnot possible because I forgot the password:) then she jumped out to receive her flowers from her fan while I was waiting teher like an idiot. I felt like I am in ladies bathroom, yelling etc. etc. Then I raised my voice and I told I wanted to see the manager, they told "la masa":) His assistant was sitting there and doing nothing, I spend 2 days and it was too much for me. In the end after the manager finished his lunch and came to his office. One of the women yelling started to have a smiley face, moved herself from her chair and closed my account. I had the same and different problems each and every time I visited there. But after I saw that they treat their fellow Moldovians the same ugly way , I understood at least they are not anti-foreigner but anti-human.

ERSEN
Comenteaza
2
5

Well in your storry i leked a few things :)))

Thats how many times you said "waited like an idiot" cause what you say is far to be true :) Well at least a part of your fary tale :)

I must give you credits ! With your ending of fary tale "I understood at least they are not anti-foreigner but anti-human" YOU SIR ! JUST MADE MY DAY ! :D ! LOL

Well if jokes aside, its not the bank that is bad, its just the people that work in that branch. I more then sure you will find similar or worse in another banks. The fact that you place a bank with more then 1500 employers under "BAD BANK" just because one or two persons, it only shows you are not the person who's words must mean something to others. If i go to your country wherever you are from, and i get beaten up, that doesn't make your country bad, and WARNING ! DO NOT GO THERE ! Just cause of one or few idiots that kicked my but ! So take care, and think twice before making any statement ! CAUSE WE ! ANTI-HUMANS ! Have a lot to say in return :D

Peace and take care ! :)

Gina

card bancar

Baravo Moldindconbank, îîn ultima perioada a lansat un şir de servicii foarte utile pentru clienţii obişnuiţi. În primul rînd ador bancomatele lor cash in, cind am nevoie urgent de achitat un bilet la avion sau o cazare pot alimenta cardul in orice timp al zilei, chiar si in euro sau dolari, nu mai depind de orarul filialei, mai ales în secotrul botanica linga bd. Dacia sunt mai multe bancomate de asa tip. Imi salveaya mult timp şi nervi. In plus imi place serviciul lor nou transfer p2p, chiar lam folosit zilele trecute, iam expediat unui prieten niste bani la card de pe cardul meu care se odihneste acum in Grecia si i sau cheltuit prea repede banii, miam salvat timp si bani pentru comisioane. De 2 ani am cardul micb si nu regret, recomand la toti, mai ales ca acum am inteles ca se ofera gratis la toti! cred ca pentru ţărişoara noastră e un progres.

Vlad
Comenteaza
3
5

prefer sa aud opinii de la clienti, nu de la angajati

Nina

Si de ce ma rog crezi ca sunt angajatul lor, opinia mea vine din experienta proprie. Am avut card si de la alta banca din RM, unde ma enerva interfata oribila de la bancomatul lor, laguri permanente, mia inghitit si cardul, soldul la card in internet banking lor il vedeam a doua zi, si credeam ca un naiv ca e cea mai avansata si ca la alte banci e la fel, insa de cind am cardul de la micb ma surprins placut, e mai simplu, chiar imi ajuta in viata serviiile lor la distanta, practic nici nu am contact cu ghiseele lor, insa vad ca cele mai multe plingeri sunt de la deservirea de la operatori, insa eu nu am intimpinat asa probleme si imi expun opinia pozitiva ca un client multumit, chiar recomand, si evitati rindurile.

Vlad

miam alimentat cardul prin webmoney...apoi am incercat sami retrag banii de la bancomat si nu pot...suma cu care am alimentat cardul imi aqrata ca este blokata....spunetimi va rog care poate fi motivul

jana

Netransparenta la comision schimb valutar

Atentie, banca percepe comision pentru schimb valutar. Am vazut abia acasa ca mi s-a retinut comisionul (care a fost mai mare de 100 lei) si am ramas foarte suparat, deoarece nu am fost informat!!!!!!

Igor
Comenteaza
2
8

Bună ziua, Moldindconbank percepe o singură taxă în punctele de schimb valutar, şi anume: Taxa suplimentară la cumpărarea valutei, stabilită de BNM, care constituie 0,1%. Această taxă este reţinută absolut de toate băncile comerciale, respectiv de toate punctele de schimb valutar, care activează conform legii. În cazul în care, sesizarea Dvs. este mai complexă, Vă rugăm să o expediaţi la adresa: marketing@micb.md. O zi bună în continuare :)

Tatiana

experientza proasta

au primit la deservire "trezoraria-gradinita" dar ca sa achiti bonul tre sa stai pina la 2 ore in rind ... deoarece ei mia intii deservesc schimba valutar ...
foarte proasta deservire si "succes prin generatii" asta este intr-adevar o degradare prin generatii

victor
Comenteaza
1
7

Pai daca tot ati atins "succes prin generatii", atunci va zic urmatoarea:

Suntem in secolul XXI si ca urmare totul trece in mod digital. Puteti achita orice serviciu prin intermediul WEB Banking-ului, cu toate ca la moment e promotie de deschidere a unui card bancar pe gratis pentru achitarea serviciilor. Achitati orice serviciu comunal, gradinita, telefonie mobila s.a. in citeva clipe, la orice ora, neiesind din casa, fara de rinduri si fara de a ajunge la concluzia pe care ati scriso.

O zi buna in continuare.

Iurie

Iurie, as dori sa mentionez ca scris-o se scrie prin cratima.
Despre ce succes prin generatii vorbim daca nu stim elementar a scrie?!

Nina

Iurie, daca cumav reprezentati MICB, atunci va zic ca la capitolul "Achitati orice serviciu comunal, gradinita, telefonie mobila" cred ca mai aveti de lucrat (mai ales in afara Chisinaului ), asa ca nu va laudati, dar actionati. Singura banca la care eram multumit de multitudinea serviciilor ce puteau fi achitate (si am experienta cu cel putin 4 sisteme de bancking de la diferite banci) era BEM, iaca asta MICB nu a preluat de la ei... a preluat ce trebuia bancii, nu ce trebuie clientului

R

Fiecare argumenteaza din informatia pe care o dispune.

Daca BEM a fost atit de tare, atunci unde e BEM acum ?

Nina - comentariul tau e chear copilaresc, ai trasnit ceva numai ca sa nu pari ca tiau inchis gura...

Mr "R", dupa cum am zis, fiecare argumenteaza din informatia pe care o dispune, si doresc sa va comunic ca e imposibil de adaugat un serviciu pina ambele parti nu sunt de acord. Adica, atit timp cit gradinitele aflata inafara orasului nu vor dori sa incheie un contract cu o banca pentru platile in regim electronic, nici o banca nu va oferi achitarea la acea gradinita.

E usor sa arati cu degetul cind esti slab informat. De ce Agro nu are aceste plati ? de ce Mobias nu le are ? de ce MICB nu le are ? de ce celelalte banci nu le au ? si invers, unele banci au anumite plati electronice, iar altele nu le au pe aceleasi plati electronice... Motivul e ca nu sunt incheiate contracte intre parti.

Acum stiti ce si cum. Si rog sa nu dati din nou intrebari inutile, cu scopul de a demonstra ceva. Mai bine comentati ceva constructiv dar nu destructiv.

Elena

Pentru informaţie!!! Toate grădiniţile, taxele la stat, amenzile şi alte plăţi pentru servciile publice pot fi achitate prin serviciul M-pay, disponibil inclusiv in web banking de la Moldindconbank, necesar doar de selectat serviciul "Mpay-servicii publice" şi de introdus nr. facturii dvs. după care confirmaţi plata, atîta tot! durează 1 min. şi nu trebuie de pierdut timp în rînduri la ghişeele băncii. Pentru a nu înmulţi nr. de filiale şi agenţii necesar ca populaţia să se mai informeze despre inovaţiile implementate şi atunci vom fi mai eficienţi şi mai puţin negativ în societate.

Vlad

Vlad, thx de info, dar chiar dupa ce am citit comentariul tau am incercat sa verific chitanta de la gradinita si nu a mers, asa ca "Toate grădiniţile" pentru tine ar putea insemna toate din Chisinau, dar mie imi trebuie mai mult (pe mpay.gov.md sint si in afara Chisinaului, dar nu TOATE). In fine, asta nu tine direct de banca, gradinitile de stat - deci trebuie statul sa contribuie (eu as prefera chiar sa le oblige in cazul dat) la facilitarera platilor inclusiv in format electronic. Dar nici banca (sau reprezentatii ei pe aici, nu se refera anume la Vlad :) ) nu ar trebuie sa strige in glas tare cal noi se face tot si toate, Moldova nu se rezuma doar la Chisinau...

Elena, unde e BEM acuma nu a depins de sistemul lor de online banking (de asta mentionam), daca dezvoltam intrebarea asta mai departe intram in politica. Alte banci nu le critic aici ca nu e pagina opiniilor a altor banci. In general, banca nu trebuie sa se rezume doar la comparari (daca deja suntem mai buni ca restul, de ce sa fim si mai buni?), asta a fost ideea mea cind am scris anterior "mai aveti de lucrat"

R

contractul cu banca nu e valid !!!!!!!!

D. Nicolae , care me-a raspuns la replica mea pe data de 04/09 /15 . Asi dori sa stiu -ce o sa-mi raspundeti acum ! Eu , peste putin timp o sa plec sa-mi inchid contractul ( numai am incredere in aceasta banca Moldindconbanc , str.Moscova, BD14/1 ) , cu care am incheat un contract FIX pe 2 ani . Deja m-au prevenit , ca-s schimbate conditiile :1 an-fix , urmatorul -flontan. Trebuea sa urmaresc siturile bancii. Eu n-am internet cu mine (lucrind ca badanta peste hotare )si daca am incheiat un contract pe 2 ani FIX -doresc asa sa fie !! E corect cum procedeaza ei ?is lasi !!!

TATIANA
Comenteaza
4
6

La moment nici o banca nu ofera depozite cu rata fixa pe 2 ani. La ce banca nu veti deschide asa conditie nu exista. Piata e prea instabila pentru a garanta 2 ani dobinda fixa.
Daca banuiti ca unde vti deschide va fi fix, din nou va gresiti si veti avea aceiasi situatie, gindind ca banca cealalta "is lasi". Moldindconbanc-ul nu e banca rea, eu va asigur ca nu ati inteles corect cind ati intocmit cu ei contractul.

Nicolae

eu am contract cu procredit bank,rată fixă pe 3 ani,până acum nici o problemă,de două ori a câte un an jumate la fel cu rată fixă,fără probleme

vioara

Banii de pe card.

Am avut carduri si la alte banci, dar numai la Moldinconbank nu poti lua toti banii de pe card. Daca la alte banci bancnota minima eliberata este de 10 lei, apoi aici e de 20 lei. Insa in multe cazuri bancnota minima eliberata este de 50 lei ! Adica daca ai ai 48 de lei in cont, nu-i mai scoti. Sau bancomatul nu-ti poate oferi toti banii, indemnandu-te sa iei o suma mai mica. Cum poate fi calificata asemenea atitudine fata de client? Mai ales ca multe persoane isi iau alocatiile, pensiile, unde conteaza fiecare leu.

Eug.
Comenteaza
6
5

Inainte de a face astfel de afirmatii, ati intrebat de la banca de ce oare e asa ? Eu va zic.

1 Bancomatul are un numar limitat de casete cu bancnote.
2. Toate bancomatele Moldindconbanc elibereaza si valuta (care USD care EUR).
3. Precum numarul de casete ce incap in bancomat e limitat si bancomatul elibereaza si Valuta, a fost necesar de micsorat numarul de casete destinate pentru MDL, pentru a pune si Valuta.
4. Bancomatele altor banci sunt mai putin perfiormante pentru a putea elibera si valuta, prin asta ei pun nominal mai mic.
5. Un numar mare de bancomate la Moldindconbank au si optiunea Cash In (Alimentarea cardului) ce la fel are nevoie de caseta separata.

Andrei

Pai la bancomat poate si nu pute-ti primiti bani pina la ultimul banut dar daca va apropiati in incinta filialelor MICB poti retrage toti bani de pe card fara probleme.

Tatiana

Vreau sa raspund comentatorilor mesajului meu. In primul de ce trebuie sa intreb eu ceva la banca? Pe mine m-a intrebat cineva la ce banca sa iau salariul? Nu. Au zis aici, apoi aici.
Oare MICB m-a intrebat daca doresc eu sa achit 5 lei pentru mesaje? Sigur ca Nu. Logic ar fi fost ca doritorii de mesaje sa fie intrebati mai intai ...
Pe cine il doare ca bancomatele elibereaza valuta sau alimenteaza contul. Eu intreb de ce nu pot sa-mi iau TOTI banii si trebuie sa-i las in bancomat? A fost greu ca bancnota de 20 sa fie inlocuita cu cea de 10?
P/u Tatiana. Spuneti-mi va rog, filialele lucreaza la 10 seara sau 6 dimineata? Atunci pentru ce mai exista bancomate daca trebuie sa stau in rand?

Eug.

Sa presupunem ca au fost schimbate bancnotele de 20 cu nominal de 10.

Au venit 10 oameni au scos tot salariul si bancomatul nu mai are bani pentru a elibera si altora,
Acum Dvstra sunteti al 11-a persoana si deja veti veni cu plingerea ca de ce bancomatul nu are bani...

Si MICB va raspunde - Noi am pus nominal de 10 ca Dvstra sa puteti scoate tot salariul insa nu ati reusit deoarece nu mai are bani si urmeaza a fi alimentat.

Vei zice - Alimentatil

In spatele bancomatului nu stea aparat de tapat bani si in RM sunt peste 220 bancomate MICB. Daca ginditi ca la 1 2 3 vine masina si alimenteaza atunci va gresiti.

"Pe cine il doare ca bancomatele elibereaza valuta sau alimenteaza contul" - ca exemplu Eu am nevoie de tot asta si mai putin de leu caci eu achit cu cardul dar nu scot banii de pe el, e timpul de modernizat dar nu sa traim in continuare in evul mediu, sunt sigur ca sunteti o persoana moderna altfel nu ati fi fost capabila de a naviga pe NET. MICB nu lucreaza doar pentru un contingent de persoane ci pentru toti.

"In primul de ce trebuie sa intreb eu ceva la banca? Pe mine m-a intrebat cineva la ce banca sa iau salariul? Nu. Au zis aici, apoi aici"

Chestia data e un absurd, decizia nu a luat MICB dar conducerea Dvsta, cu asa intrebare va adresati la conducerea voasta.


Andrei

Pentru dnul Eugeniu
Eu tot am card salarial la MICB si pina n-am completat cerere ca sa fiu abonata la sms nimeni nu m-a abonat asa ca nu duce-ti lumea in eroare.

Tatiana

1.Vad ca sunt aparatori ai bancii care cu care nu are sens sa discuti.La alte banci se poate si cu bancnote de 10, dar la MICB nu. Mereu apar cu argumente care se lipesc ca nuca de perete. In Moldova, lumea scoate toti banii si nu-i lasa deoarece avem banci cinstite ca lacrima...
2. Repet inca o data: nimeni nu m-a intrebat daca doresc mesaje. Au adus lumea la hurta, au pus semnatura si num. de telefon si gata. Despre mesaje incluse nu a anuntat nimeni.

Basta.

Eug.

Total de acord cu Eugen!
MICB - faceti transparent mai intii actionarii, dupa aia mai incercati sa aparati serviciile voastre.
dati posibilitate oamenilor sa-si scoata banii lucrati cu sudoare. De cash-in (nici nu v-ati sinchisit sa scrieti termenul dat in limba de stat - de parca in Marea Britanie traim) la eliberare de valuta cu un comision bunisor de tot.

Nina

Moldindconbank o deservire cumsecade

Recent am avut nevoie de a deschide un card si am apelat la mai multe banci pentru informatie insa cel mai bibe am fost deservita la Moldindconbank de pe strada Onisifor Ghibu casierul de la al 2 ghiseu ma informat perfect si mia oferit suport informativ atit pe hirtie cit si verbal mi sau explicat toate ofertele...sunt forte multumita 5 stele

Ana Grama
Comenteaza
14
8

am avut si eu ocazia sa vizitez aceasta filiala mia placut si mi e deservirea casieritele sunt receptive

Irina

Plingere

Buna ziua. Referitor la achitarea gradinitei, serviciilor comunale, filiala Moldincombanc, Balti, str. Feroviarilor, vreau sa va spun ca au depasit orice limita. In pofida faptului ca achitarile sint primite de la 14-16, ceea ce nu fiecare cetatean cunoaste si se fac doua drumuri la banca, mai stai in rind citeva ore, ajungi la ora 16 sa te deserveasca si ti se spune:" D-nule, nu va deservesc din principiu ca v-ati revoltat de deservirea noastra, ca ati cerut cartea pentru reclamatii, am refuzat sa v-o prezint si voi depune o plingere impotriva politiei pe care am chemat-o, dar nu a venit. Urmatorul!" Asta i-a spus sotului managerul operativ bancar d-na Dichii Oxana.
Sotul si-a notat numele de familie al lucratorului bancar, iar doamna a tinut sa concretizeze: " Scrie, scrie oricum nimic n-ai ce-mi face!" Eu am vazut multe la bancile noastre, dar sa chemi politia pentru ca omul te intreaba de ce timp de jumatate de ora nu deserviti pe nimeni, si pentru ca s-a defectat sistemul operational iarasi nu clientii au vreo vina.
Stimata Doamna, tin sa va reamintesc ca nu am venit la o banca privata, a Domniei Voastre sa ne deserviti ca sa auzim: Gata esti liber! Poti sa scrii unde vrei, n-ai sa-mi faci nimic!
Chiar si in cazul cind aveti o banca privata pentru ca refuzati sa oferiti cartea pentru reclamatii, pentru ca lezati drepturile cetateanului, pentru brutalitate se raspunde in fata legii.

Liliana
Comenteaza
12
6

Bancomatul a retinut cardul la el

Azi am primit cardul comadat prin sistema de bani electronici Payeer.com ei la rindul sau comada cardul la o companie. Am suplinit cardul pentru a face un test la bancomat dar am primit o surpriza dupa ce am ales suma bancomatul a luat cardul si a scris sa ma adresez la banca a acui e cardul. Am sunat la MOLDINCOMBANK si am primit un raspuns neplacut caci trebuie sa ieu certificatul de la banca de unde e cardul care indica ca sunt clientu lor dar asta nu e asa de usor. Ce pot face acum? P.S. Cardul e pe numele meu stiu toata informatia despre card

Ruslan
Comenteaza
6
5