Azi: € 19,4692 lei 0,0788 $ 16,9867 lei 0,0165
Mâine: € 19,5890 lei 0,1198 $ 17,0250 lei 0,0383

Mobiasbanca
2,19

Pesonal arogant

Suntem persoană juridică și practic de fiecare dată când ajugem la bancă e un chin, casierii au un comportant arogant și își permit să ridice vocea la clienți. Ne pare foarte rău că am ales această bancă :( Suntem o companie destul de mică de aceea încă nu am shimbat banca... prea multe bătăi de cap, dar dacă lucrurile vor continua la fel la sigur o să facem o schimbare

Mihai
Comenteaza
1
0

Experiență proastă în filiala de la Buicuani

Am venit în filiala cu o oră înainte de pauza de masă ca să reușesc să efectuez o depunere si sa deschid un cont nou de deposit.
După ce am efectuat depunearea am prins rand la consilieri pentru deschiderea contului. În rand erau 2 personae una dintre care s- jeluit ca asteapta mai mult de o oră. Din cele 2 mese de consilieri doar una era ocupată de clienți. După vre-o 20 minute a fost preluata o persoana iar în cateva minute si cealaltă. Mai rămâneau încă 30 minute până la pauză și m-am apropiat mai aproape de zona de consilieri. Unul dintre ei, observandu-mă din întâmplare, neridicându-se de la masă m-a intrebat ce procedura doresc la care I-am spus depsre intentia de a deschide un cont. La care am fost informatîă ca ar fi mai bine să plec fiindcă nu voi reusi până la pauză să fac acest lucru cu un ton destul de nepoliticos.
Cum se vede consilierii nu sunt motivați de a deservi cât mai mulți clienți și au o atitudine indiferentă față de clienți. Am rămas cu impresia că banca îți face o favoare prin graficul de lucru a filialelor și prin servicii rigide care nu-și mai au locul în veacul current.

Oana
Comenteaza
1
7

Doamna Diana, va rog sa descrieti situatia reala. La 12.20 ati facut alimentarea contului, iar la 12.30 consilierii v-au observat ca asteptati. Ambii consilieri erau la masa de lucru si aveau clienti. Vi s-a comunicat ca nu veti reusi pentru ca procedurile dureaza( o clienta avea inchiderea a 3 conturi, iar ceilalti aveau eliberare de credit care dureaza 30-40 minute) si ar fi bine sa va faceti o programare, nimeni nu v-a vorbit urat. Multumesc!

Alisa

Eu de exemplu lucrez pina la ultimul client, si indiferent ca am masa in 30, 60 sau 90 de minute. Apoi deja cind nu mai sunt plec la masa pe o ora. Si nu, nu sunt remunerat in dependenta de operatiuni, am salaiu standard batut in cuie indiferent de numarul de clienti deserviti. Totul depinde de atitudinea fiecaruia, educatia si respectul fata de alti oameni.

Sergiu

In dependenta unde activati dn. Sergiu, daca dv va permiteti in orice moment al zilei sa va luati o ora pt pauza de masa, nu oriunde merge aceasta metoda pt ca daca pe usa este indicat 13-14 pauza de masa, asta e batut in cuie, si daca eu am sa deservesc clientul in pauza mea de masa( care e batut in cuie pe usa de la 13-14), eu nu imi permit sa inchid usa la 15-16 pt ca atunci m-am eliberat, cum ii voi explica eu clientului care s-a apropiat la 15:20jQuery16409443929103446902_1522071165816?. Eu inteleg fraza,, orientare catre client" dar nici noi nu suntem roboti sa lucram cite 8-9 ore pe zi cu o pauza de 10 min.

Aniela

Deservire oribila

Filiala Dacia 49, Chisinau. Personalul de la case au nevoie de o instruire cum sa comunice cu clientii si cum sa discute intre ei in prezenta clientului. Cea mai proasta deservire care am avut-o dintre toate bancile din Moldova.

Dumitru
Comenteaza
1
0

eroarea unui angajat poate crea mari incomoditati pt client!!

3 zile fara acces la internet banking doar din cauza unei greseli in baza de date a angajatei filialei Sarmizegetuza Mobiasbanca.
Mai mult de atat, eroarea va putea fi remediata doar a doua zi dupa depistarea ei!!
Foarte urat din partea unei banci care se pretinde a fi dintre cele mai bune.

Doina
Comenteaza
2
5

1 an 4 consilieri

Rata de retinere a personalului la Mobiasbanca este foarte mica. Am un credit de aproximativ un an si s-au schimbat 4 consilieri deja. Procesul de transmitere a portofoliului intre consilieri a fost foarte anevoios si a durat pana fiecare consilier a preluat dosarul meu. Probabil rata dobanzii care o achita clientii nu acopera cerintele de salariu a angajatilor?!?

Marin
Comenteaza
5
3

Обслуживание

Сегодня заходила в филиал возле Миорицы, меньше 50 евро не меняют, висит объявление, непонятная политика!

Renata
Comenteaza
3
6

Asta politică să nu deranjeze cumva oamenii banca cu 3 ruble, banca vre numa clienți cu bani mulți. Rușinoasă atitudine din partea băncii.

Valera

Is tare nerusinati! Am avut si eu experienta data, ori schimbi ori nu. Si cu serviciile comunale doar o ora dar asa rind ca nici nu poti reusi! Nu mai am incredere in ei.

Inga

Personalul de la Mobiasbanca

Am făcut o programare la consilier pentru că mia expirat cardul Neos, unde am fost anunţat ca între timp consilierul meu a fost schimbat (de trei ori deja), am stabilit ziua şi ora iar printre altele am întrebat daca să mă prezint cu careva documente suplimentare la care mi sa spus ca să am doar buletinul, ajuns la banca am fost întrebat daca am contractul cu mine, zic nul am dar ştiu că banca îşi păstrează al doilea exemplar, domnisoara Carolina mia explicat că a solicitat abia în prezenţa mea contractul de la arhivă şi va trebui ori să aştept o oră sau mai mult ori mai bine să vin în altă zi, mă întreb pentru ce a fost nevoie să mă prezint la banca în prima zi deoarece am acest cont de vrio 6 ani.

Sergiu
Comenteaza
5
3

Centru ipotecar

Am fost placut surprins de noutatea privind crearea unui centru ipotecar in Moldova, de catre Mobias, asa ca am decis sa beneficiez si eu de ajutorul lor in cautarea apartamentului. Din descrierea facuta in articolul de pe site - eram sigur ca la ei voi gasi si credit bun pentru procurarea apartamentului, cu rate avantajoase, si careva propuneri de la vreo companie de constructie sau agentie imobiliara ... etc. Insa, surpriza ! Nu am gasit nimic - doar 3 apartamente de la o companie de care nici nu am auzit, oferte de la alte companii - zero, rate ale dobinzii obisnuite (desi se vorbea de "cele mai avantajoase rate ...") si in general o consultatie jalnica de la expert, ca a fost nevoit directorul sa se implice. Asa ca da, articolul a fost bun, dar deservirea, propunerea, oferta, in genere existenta unui astfel de loc - nimic deosebit. Cred ca daca mergeam intr-o oricare alta banca - nu pierdeam macar timpul.

Vasile
Comenteaza
6
2

Da, aceeasi dezamagire am simtit-o si eu! Numai publicitate din tot centrul asta! Am vrut si eu sa colaborez cu dinsii, dar asa si nu mi-au propus vreo oferta, ci aceleasi 3 apartamente :)

Natalia

Desrevirea

Imi place comportamentul angajatilor de la Mobias, nustiu cum e in celelalte filiale eu am fost la fil nr 9 si cea de la renasterii, cel mai fregvent interactiones cu operatori de la case, am vorbit si cu un consilier mi sa parut si el ok. Imi place ca intra in contact cu pers si isi permit sa vorbeasca si pe alte subiecte mam deservit la casele 12 si 13 mi au placut baietii de acolo sun amabili si veseli. o problema care o vad eu sunt rindurile mari.

Andrei
Comenteaza
1
3

O banca de nimic

Este cea mai proasta banca, sincer pina la inceperea colaborarii cu ei aveam impresia ca e cea mai buna banca, dar oameni buni, sunt de *****!!! Si pina la urma nu sunt vinovati angajatii dar sistema lor de doi bani, ca ii plateste cu 3 kopeici da cer din ei si sufletul si desigur ca in unele cazuri explodeaza si ei. Din pcdv a flexibilitatii cred ca e cea mai rigida banca care ca **** isi impune punctul si nu face nici un pas. Si inca ceva...sunt cea mai birocrata banca ca pina iti iai un credit sau ceri o modificare la Pj iti cer copii si confirmari de la tot arborele genealogic. Sunt dezamagita de ei si nu inteleg de ce totusi peste tot sunt mediatizati ca o banca cu reputatie???

Ira
Comenteaza
7
2

Atragerea si cointeresarea clientului sau deservirea

Ceea cepriveste personalul nu este cointeresat ca sa atraga clientii vorbesc despre filiala Soroca Un tip arogant care niciodata nu este disponibil pentru intrebari discutii.filfiind cu scrisori care tipa ca daca in timp de 10 zile nu achiti iti voi lua casa ,masa etc..Eu am conlucrat cu banci ,unde te sfatuiau ce sa faci in caz de situatii de problema ,se propune prolungari ,achitari in rate si alte actiuni de cointeresare si pastrare a clientului .Multi prieteni ai mei sau dezamagit in aceasta banca

luminita
Comenteaza
1
4

Deservire

Nu mai am nici o pofta sa colaborez cu cei de la Mobiasbanca in cazul ca isi schimba personalul asa de des.Peste 3 luni poti sa nu vezi nici o fata cunoscuta. In sala nu stiu daca gasesti persoane mai mari de 25 de ani.Nu inteleg politica bancii privind cadrele. Dupa un staj de contabil de 15 ani pot sa vad lucruri inadmisibile la Mobiasbanca.

Carolina
Comenteaza
8
2

Informatii gresite, si lucratori care nu au un raspuns concret

Am si eu niste probleme cu aceasta banca de multe ori am fost informat cu informatii gresite. Mereu apar datorii in conturi de zero lei, ultima ora am distrus un card miam cerut sa-l incida complet mi sa spus ca cardu il sterge ca sa nu se acumuleze datorii iar contul de pe empbias il las ca ala nu acumuliaza datorii peste un an cind eram peste hotare imi vine un email ca am datorii la aceasta banca. Zic iara de unde sau acumulat ei bine imi eau o pauza si imi cumpar bilet si vin la Moldova marog pentru 50 de lei poate sa te da in judecata si sa iti ia si casa fara sa stii. Ei bine ajung la banca ma trimit ei la Doamna de pe bulevardul moscovei ca ei nu detin de informatii. Ok ajung acolo intreb si mi se spune ca datoriile sau acumulta de la contul emobias 4.50 lei pe luna ca ai cont la emobias, l-am descis mi sa spus cai gratis pai iato. Dar cind am fost sa incid contul complet doamna mia spus cai gata cu datoriile si sa nul incidem cai procedura complicata, ajung peste un an la aceas persoan vorbesc si imi spune ca contul la emobias costa 5.45 lei, bine am fost pacalit, ca doamna nu a vrut sa isi faca lucrul pe linga asta am pierdut timpul banii pe bilet ca sa zbor sa imi acit cei 60 de lei. De data aceasta ma duc si spun incidem complet si a inceput sa se invirtie ca eu daca il incid no sa ma pot sa ma uit la conturi pai pe bune la ce sa ma uit la cont de zero. Si inca imi spune sa o sun mine sa mai spun ca daca am datorii. Astai chestia tre sa sun sa umblu de urma lora ca ei nu stiu calculatorul. Astai bune daca nu ma pacalit si de data asta cine stie ce amageli ei au facut si mi liau bagat mia in cont si sa le acit eu. si inventeaza tot felul de nebunii. Astai luati in seama cu aceasta banca daca vreti sa descideti card va duceti la alta banca pre cum am facuto si eu cind ma apropii la orce filiala mi se spune pe loc informatia si mi se da extras de cont gratuit. Dar astia de la mobias banca pe extras cer 60 de lei, si inca te poarta pe drumuri. Parerea mea ocoliti cardurile de la aceasta banca.

Bafta

Corneliu
Comenteaza
4
2

Card bancar #corect

Am primit 3 saptamîini in urmă card bancar Mastercard (Debit), arată frumos :) dar sunt probleme cu calitatea. Dupa 3 saptmaîini nu se mai văd cifrele de pe card şi nici nu sunt embosate, prin urmare nu mai pot face cumpărături online :(
Unica soluţie identificată la moment: solicit schimbare de card şi imediat îl fotografiez, deoarece la sigur primesc aceeaşi calitate...:(
via Mobias:
Promovăm ‪#‎CALITATEA‬, Pentru că așa este ‪#‎corect‬.

Alehandro
Comenteaza
6
1

oficiul central

Eu consider ca clientii acestui oficiu ar trebui sa faca schimb de experienta si informatie referitor acest oficiu. Deoarece lucratorii de aici considera ca tu ca client trebuie sa stii unde sa te adresezi sau ei pur si simplu nu stiu unde trebuie sa te adresezi si te trimit de la ghiseu la ghiseu si apoi de la masa la masa deoarece fiecare masa are o specializare foarte ingusta (узкая специализатия) Iar tu ... astepti in rind, ca da, il ai. Iar timpul clientului nu voaloreaza in acest oficiu. M-am adresat si am stat in rind la 3 mesa/ghiseie si la fiecare am auzit: adresativa la masa nr.X.

As fi inteles daca sala ar fi plina de clienti, insa era mai mult staff decit clienti. si doar doua mese deserveau, ceilalti nu erau la mese... La un moment dat mi s-a reprosat ca nu m-am adresat la masa corecta... sorry où est-il écrit?

SFAT: daca sunteti pentru prima data in acest oficiu incepeti cu managerul facetiva pe prostu si lasati-va dus de minuta la masa/ghiseul corect, in caz contrar: stati in citeva rinduri si pierdeti timpul.

Experienta foarte neplacuta. va trebui sa treaca foarte mult timp ca sa revin si sa-mi efectuiez tranzactia.

Ana
Comenteaza
11
1

Totul pentru client

Unica bancă care e orientat către client. Doar la Mobias am văzut o deservire întradevăr la nivel înalt, care nu diferă de la filială la filială, cum se întîmplă la alte băncă unde orice angajatat te tratează așa cum îi convine.

Andrei
Comenteaza
8
13

in dependenta cu ce personal ati avut de lucru )) eu spre ex. tot pot sa spun multe bune despre ei dar.. am dat si peste angajati care te trateaza asa cum crede el ca treb..

alex

da, de cite ori am avut de-a face cu Mobias, mereu am ramas satisfacuta

Elena

E ok.

Eugen

"Nu difera de la filiala la filiala" :))) voi shi glumiti, da sunt unele filiale unde este o deservire mai omeneasca dar sunt unele mai rele de cit cum era la BEM. Fiti seriosi stimati angajati care postati asemenea comentarii, e prea naiv.

Vlad

Doamne cred ca ati fost foarte norocoasa, dar e oribil ce se petrece aici. Rinduri mari, operatori putini care ii schimba in fiecare saptamina si de multe ori incompetenti. Directorii brutali... pentru ca isi fac o reclama oauuu dar de fapt sunt foarte josnici ii urasc!!!

Inga

Mobiasbanca

Mobiasbanca, cu variantele ei, schimb valutar se efectuaiaza doar de 9:30, iar comunalele se achita doar dupa orele 16:30. Asta asa ea are grija de clientii sai.

Sergiu
Comenteaza
17
7

daca tot primesc salariu prin banca asta le platesc electronic... pina si dna de la CCL primeshte indicatorii pe apa prin comentariile la plata facuta :))).. altfel nu are shanse sa ma prinda

vero

Asa e in Mobias. Loialitate si Client Orientation )....

Alexandru

Majorarea preturillor

Mobias din 27 iulie va prelua 2 euro centi pentru scoaterea baniilor din ATM bancii
Bravo
Vizualizarea soldului va costa acum 2 centi.
Nu e chesti in bani dar e ne placut chind in alte banci este gratis

Alexandr
Comenteaza
5
14

Deja de mai mult timp primesc salariu la Victoria si acolo e 4 centi, dar sotia la Bem 3 eurocenti...
Ne-am deprins... Ne staruim sa achitam direct cu cardul in magazin si comisionul e 0.

Valeriu

La Victoriabank pu extrageri din ATM aveti primele 5 gratis pe luna dupa este comision de 0,6 euro centi . In cazul vizualizarii soldului primele 10 ori gratis dupa la fel acelasi comision. Informati-va de pe sait. Verifica-ti soldul, achita-ti online gratis dragilor !!!!

Aur

Hm, pai asta e noua lor strategie "franceza" fiindca asa e #corect, cred ca vom mai vedea si alte atitudini si comisioane "oneste" si "transparente"

Vlad

carduri

Sun multumit de prestarea serviciilor. In special de sistemul de Internet-banking. Ma deranjeaza doar faptul ca timpul de obtinere a cardului este de peste 5 zile. In rest cursul valutar si conditiile sunt super.

Andrei
Comenteaza
6
6

Voi ce glumiti :) internet banking e buna!!! si eu asa credeam, ca e normal sa vezi soldul valabil a doua zi sa sa ai o anumit numar foarte limitat de servicii comunale, Interfata neintuitiva etc. Iata mare mia fost descoperirea sa utilizez sistema online de la micb, e mult mai frendly, mam abonat in doua miscari direct de acasa plus o multime de servicii, numai cit face posibilitatea de transfer de la un card la altul chiar si de peste hotare, am trecut la micb si nu regret de loc ca ma scapat de tehnoligiile inovative "franceze"

Vlad

Nota 1 pentru toate serviciile!

Cea mai lenta banca in deservirea clientilor, 2 mese, si 1 ora ca sa iti faci un card bancar.

Apoi cu bankomatul, inghite carduri, cei de la banka stiu, da macar nu pun 1 hirtie sa vada lumea. Te duci la ei si se rid de tine ca de o jertva. Dupa ce am ramas fara card, nici bani nu pot sa imi scoata de pe cont ca le trebuie cardu inghitit de bankomatul lor.

Servicii pe nota 2! Apropo si cu transferurile de peste hotare am probleme, banii ajung pe numele meu si nu pe card, comparativ cu alte banci care leam incercat.

Rusine!

Dumitru
Comenteaza
16
7