Azi: € 18,7993 lei 0,1261 $ 16,6137 lei 0,0205
Mâine: € 18,9105 lei 0,1112 $ 16,6386 lei 0,0249

FinComBank
2,63

Credit ipotecar

SUNT socata de asa lucratori care nu sunt competenti.I luna de zile mai purtat pe drumuri .ca la urma noi cu 2gajuri as ne spuie .ca avem refuz ...foarte oribil un comportament urit ..eu cu copilas in min brate am alergat am facut toate actele am platit cadastrele foarte foarte urit am toate dovezile sunt multe caci comunicam prin viber nu voi lasa asa cazul voi ajunge si pina la stiri si parlament

Nadejda
Comenteaza
1
3

FinComBank

Imi place foarte mult această bancă, este cea mai bună de pe piată. Tarifele sit transparente. Personalul este foarte amabil si bine calificat. Recomand tuturor

Tatiana
Comenteaza
1
5

foarte dezamagit

Cu citeva luni in urma m-am adresat la Fincombank din or. Balti, care se afla in centrul orasului cu privire la cererea unui credit pentru intreprindere, am venit la banca am discutat cu o fata din credite care m-a condus la directoare, am explicat pentru ce am nevoie de credit, m-au dus de nas citeva zile si intr-un final pentru a primi un credit de la ei trebuia sa ii dau directoarei 2% din suma creditului pentru siguranta ca voi primi acel credit. Am ramas foarte dezamagit si asa procentele acum sunt uriase. Lasa sa munceasca si apoi sa ceara bani.

Vasile
Comenteaza
10
5

Domnul Vasile, bună ziua.

FinComBank este o bancă transparentă în comunicarea cu clienții, construim relații de lungă durată, oferind o deservire de înaltă calitate cu un personal calificat.
Am luat cunoștință cu situația descrisă în comentariul Dvs. De aceea suntem dispuși să discutăm acest caz și Vă așteptăm în Oficiul Central din Chișinău, str. Pușkin 26, tеl. (022) 26-99-40, mob. 069124508, e-mail: fincom@fincombank.com. Dacă informația relatată de Dvs se dovedește a fi reală, vom declanşa investigație pe acest caz.
În caz că nu Vă veți adresa, vom considera situația drept tentativă de a ponegri imaginea băncii.

Cu respect,
FinComBank

Ciobanu

mda...omul trebuie inca sa mai vina si pina la Chisinau si sa-si piarda timpul...proasta reactie din partea bancii

mda

Bună ziua

Persoană dată poate să aleagă: să comunice cu banca la telefon sau să vină la Chișinău. Deaceea au fost indicate numerele de tel. fix și mobil.

Cu respect,
FinComBank

Ciobanu

buna, asa este... si mama mea a luat un credit in 2013 si la fel in final a fost impusa amabil sa achite citeva % din suma pentru garantarea eliberarii banilor.... tentativa de ponegrire nu este, este nevoie de a investiga increderea care a fost acordata functionarilor si inca dezinformarea si multe altele..... succese

Mihai

card fincompay

sunt multumit de cardul de la fincombank si de serviciul fincompay.com, pot achita servicii de la calculator la orice ora fara rind.

student
Comenteaza
7
10

Raport anual

Nu mi-a plăcut faptul că se vorbește în rusă: nici paznicul nu înțelege în română, nici contabilul, fiind nevoită să vorbesc în rusă. Aveam nevoie de raportul anual pentru 2011 pentru teza de master și mi s-a spus că pe site este tot publicat, deși nu este! Majoritatea băncilor au publicat raportul anual pentru 2012, dar la ei nici măcar pentru 2011 nu e..Și nu mi l-au dat. Tot ce mi s-a spus e să folosesc ce este pe site, de parcă ar fi ceva confidențial ce cer. O lună în urmă am fost la ei și am rugat să îl pună pe site, nici un rezultat. Dezamăgită...

Diana
Comenteaza
8
6

Sa fie un rezultat pozitiv ar trebui sa apelezi la centrul FinCombank, si atunci ar fi nevoie sa lamuresti din ce cauza ar trebuia sa fie afisate pe site-ul Bancii.

Cind zici unor persoane(casieroperatorcontabil) niciodata nu va fi atras atentia la asa gen de probleme(sa zicem ase pe sleau - ei nu au nici o atributie ce tine de tematica "Raport anual 20** An.

NoName

Eu la centrala lor am fost, de pe Pușkin și am zis că pentru teză îmi trebuie și dacă pentru anul 2010 este informația nu văd motiv de ce nu ar publica-o și pentru 2011.

Diana

si inca kite dezamagiri te asteapta...stai sa intri la lucru... intr-o banca...

yuy

card

am fost foarte multumit de felul cum am fost deservit ,dar cunostintele lasa mult de dorit, pentru ca kind intrebam ceva la fiecare a treia intrebare se skimba interlocuitorul , insa au fost foarte amabili , iar reclama cu depozitul maxima este de nota 2

sergiu
Comenteaza
8
3

Exemplul neprofesionalismului și al necompetenței

Cu părere de rău, am avut o experiența neplăcută cu angajații filialei FinComBank (centrul comercial ”Soiuz”). Acolo nu există ordine, lucrul, în opinia mea, este un divertisment pentru ei. Fac ceea ce lor le place. Am întrebat cine mă deservește, mi-au spus că ambele. E normal? Am spus ceva greșit, au început să rîdă. Am avut sentimente neplăcute. Eu le-am întrebat dacă pot să fiu deservit în mod competent și serios, m-au învinuit că vorbesc incorect cu angajații băncii. În situația această eu le-am rugăt să mă arăte regulamentul de deservire a cliențitlor unde trebuie să fie scris că angații băncii pot să-i deservească pe clienții în modul acesta. Nu mi l-au arătat ;-)

Daniil
Comenteaza
15
9

rs pt dumneavoastra!!!! la Soiuz vi so raspuns la intrebarea cine ma deserveste ------ la cine doriti ( nu ambele ) nu parafrazati va rog , pentru ca ambele ghiseuri fac acele tipuri de operatiuni de la schimb valutar pina la servicii comunale, si daca dumnevoastra ati fost suparat si nervos nu toti trebuie sa fie cu astfel de dispozitie,si dumneavoastra va-ti comportat foarte brutal si apati.

xxxx

FinComPay

Imi place la FinComBank sistemul FinCom Pay! Cu FinComPay on-line shopping a devenit mult mai comod si simplu! Si nu trebuie sa te gindesti ca cardul tau e in pericol si banii pot fi furati! Pur si simplu cind ai ales marfa potrivita faci transfer de o suma anumita de la cardul principal la on-line card si atit!

Rita
Comenteaza
14
9

Seamana ca acest coment este o publicitatea ;-)

Sergey