Eximbank
2,56

Probleme

Am avut o serie de probleme cu Eximbank:
1) Într-o seară(7 octombrie 2017), luam cina și nu aveam cash. Și când să achit cu cardul, tranzacția era respinsă. Am zis că ok, poate e vreo problemă cu terminalul. Nu am putut extrage cash nici la vreun ATM. Am sunat la support și mi s-a spus că e update la software care va dura până dimineață, și deci nu pot efecuta nici un fel de operațiuni cu cardul. Ok, în 2018 cam nu ar trebui să fie update-uri cu downtime, dar odată ce ele sunt, SE PUTEA DOAR DE TRIMIS UN SMS LA TOȚI CLIENȚII ca ei să știe că nu va fi posibil de utilizat cardul în perioada respectivă. Dacă s-ar fi întâmplat la vreo benzinărie peste hotare in the middle of nowhere, ar fi fost mult mai trist decât în oraș.
2) De mai multe ori am avut nevoie de cash și nici un ATM nu lucra.
3) Până recent, aveam VISA Electron. La mai multe terminale locale și de peste hotare, încercând să achit îmi scria PIN Blocked. Am scris la Eximbank la ce am primit următorul răspuns:
"Referitor la mesajul anexat, Va informam ca nu detinem inregistrari in sistemul nostru bancar cu privire la tentativele Dvs, conform cecului anexat.

Corespunzator, motivul pentru care tranzactiile nu au trecut nu cade sub incidenta Eximbank ci, presupunem, au fost la nivel de terminal. Mai mult, ulterior, Dvs ati efectuat tranzactii cu success, fapt ce confirma ca cardul este valabil si in buna functionare."
În final, de la colegi am aflat că e o problemă well known, și că dacă scrie PIN BLOCKED e suficient doar să apeși de 2 ori pe ENTER terminalul va accepta PINul.
4) Am decis să fac upgrade la VISA Electron. Am făcut-o într-o vineri cu 10 minute de închidere. Nu am fost prevenit că cardul curent va fi blocat instant și am nimerit în situații neplăcute.
De online banking nu zic nimic căci nu l-am folosit dar am auzit istorii.

E INACCEPTABIL

Andrei
Comenteaza
2
0

Petitie

Prestarea serviciilor de proasta calitate la Eximbank Cahul, nici angajatii , nici conductorul institutiei nu Au nici 7 ani de acasa, nu mai vorbim de indeplinire a obligatiunilor professionale la nivel corespunzator.Rusine!

Ecaterina
Comenteaza
3
0

Banca, Vă informează că a examinat amănunțit obiecțiile Dumneavoastră și Vă asigură că au fost depuse toate eforturile pentru remedierea cît mai rapidă a acestora, cît și prevenirea apariției lor pe viitor.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, și Vă garantăm întreaga noastră transparență si disponibilitate.
Vă aducem la cunoștință că pentru orice informații suplimentare puteți să vă adresați la adresa poștală info@eximbank.com

EXIMBANK- Gruppo Veneto Banca

deservire la Eximbank

Добрый день! Извините, что пишу по-русски. Обслуживаюсь в филиале Eximbank на Рышкановке уже много лет, за это время персонал несколько раз менялся, но, тем не менее, работники филиала всегда готовы ответить на любой вопрос и помочь в решении любой проблемы. Благодарна за терпение и отличное обслуживание. Успехов!!!

Anna
Comenteaza
7
3

Deservire Carduri EXIMBANK

Am sunat ceva timp in urma la EXIMBANK sa aflu detalii despre cardul VISA GOLD. A vorbit cu mine o doamna care isi impunea limba rusa. Am rugat-o frumos sa vorbeasca in romana ca nu inteleg prea bine rusa, la care aceastat mi-a raspuns: "Da sho vy govorite...." AM VRUT SA SCRIU O RECLAMATIE DAR ACEASTA NU VROIA SA SE PREZINTE.

Astazi am sunat din nou la EXIMBANK si am vorbit iarasi cu aceasta doamna care isi impunea limba RUSA, am reusit sa aflu doar ca o cheama Violeta (ea nu m-a cunoscut) si am rugat-o sa-mi faca legatura cu un operator care vorbeste romana(aceasta nu vroia sa pronunte un cuvint in romana), la care Violeta asa a facut un "offff" de parca toti care vorbesc romana sunt niste rasuri.... eu asa aroganta din partea operatorilor nu am vazut nici la cele mai inutile institutii de stat! Dar aceasta se intimpla la EXIMBANK – Gruppo Veneto Banca.

Va faceti de ras cu asa operatori. Culmea este ca nici acum nu pot sa scriu reclamatie ca nu-i cunosc numele de familie acestei Violete, si sunt sigur ca nimeni nu poate scri pe ea vre-o reclamatie pentru ca ea nu se prezinta - simplu nu ?

Mi-a devenit antipatica aceasta banca doar din cauza unui operator care nu prea inteleg cum a ajuns ea sa lucreze in asa banca.

P.S. chiar nu examineaza nimeni inregistrarile telefonice ale operatorilor sa vada cum vorbesc acestea cu clientii ?!

RUSINE EXIMBANK

Eugenia Stratulat
Comenteaza
12
2

Secolul XIX...
mda, cum n-am fost client exim asa si nu voi fi

Kolea

"offff"
"Da sho vy govorite...."

Violeta

Stimată Doamnă,

Banca s-a autosesizat pe marginea informațiilor invocate de Dvs. și Vă informează că, pentru investigarea completă și obiectivă a cazului sesizat de Dvs., necesită informații suplimentare. În acest scop, Banca Vă solicită rsespectuos să plasați o reclamație online pe pagina web a Băncii, accesând următorul link http://www.eximbank.com/rom/63/. La întocmirea reclamației, Banca Vă sugerează să descrieți detaliat incidentul invocat de Dvs. și să furnizați date de contact.

B.C. “EXIMBANK – Gruppo Veneto Banca” S.A. va investiga indubitabil circumstanțele incidentului reflectat în reclamația Dvs. și Vă va expedia un răspuns în formă scrisă la reclamația respectivă.

Banca declară că incidentul descris în comentariul Dvs. nu reprezintă poziția oficială a Băncii, asemenea manifestări de comportament în raport cu clienții Băncii fiind inadmisibile.

B.C. “EXIMBANK – Gruppo Veneto Banca” S.A. este o instituţie bancară întemeiată pe principii de corectitudine, transparență și respect în relaţiile cu clienţii săi.

De asemenea, cu această ocazie, Banca Vă propune să beneficiaţi de produsele şi serviciile sale, detalii despre care puteţi afla în orice filială/agenţie a Băncii sau pe pagina web www.eximbank.com. În eventualitatea existenței unor întrebări referitoare la condițiile de emitere a cardului de plată Visa Gold, Banca Vă recomandă să apelați la numerele de telefon: (022) 301 156 sau (022) 600 000.

Cu respect,

Conducerea B.C. “EXIMBANK – Gruppo Veneto Banca” S.A.

EXIMBANK- Gruppo Veneto Banca

OK.

LL

card Maestro

Salut , am la dmv card Maestro , efectuam mereu comenzi pe internet pe site aliexpress.com , chiar ultima comanda era alaltaieri , ieri am vrut sa comand ceva , si azi doar ca nu pot [ pe card bani am ] imi scrie Извините, платёж не был совершён.

Причина
Банк отклонен ваш платеж.
Рекомендация

Пожалуйста, обратитесь в свой банк или попробуйте другую карточку/другой способ оплаты.

care este problema?

Sandu Josan
Comenteaza
4
2

Пожалуйста, обратитесь в свой банк или попробуйте другую карточку/другой способ оплаты.

Ce nu e clar ?

Poate ai Sechestru, poate banca a blocat cardul, poate nivelul cardului deja nu e suficient pentru plati pe internet... sunt foarte multe cauze de ce poate fi asta. Doar la banca o sa va zica care e problema.

Andrei

Problema este in cardurile de tip Cirrus Maestro, la moment acest site nu primeste plati de la cardurile Cirrus Maestro.

Olga

Eximbank

Vad ca toti pe aici lauda ba Molinconbank, ba Procredit..Personal, am o experienta foarte pozitiva cu filiala Eximbank, vis-a-vis de kentford..timp de 3 zile am obtinut un credit ipotecar..baietii profesionisti!

Leonid
Comenteaza
8
7

Pfff.... in ziua de azi nu conteaza in cit timp iti ofera un credit ipotecar sau simplu... de facut o analiza e usor, si un expert o sa zica daca va fi acordat creditul sau nu in timp de 30 min analizind documentele, daca are tot necesarul. In ziua de azi conteaza cu ce rata primesti creditul !!! Unde e mai bine si unde per total vei plati mai putin, unde e comision de achitare anticipata sau nu e, care e comisionul, care e comisionul de administrare, si altele... Cu 3 zile ipotecar, 2 ore credit simpu, si altele nu mai impresionezi pe nimeni. Si apropo 3 zile nu e atit de rapid, e bine, dar stiu ca puteti si mai rapid :) altii pot :)

Nicolae

webclient

Cu parere de rau nici pana astazi nu este prezent un web client sa ceva de fel internet banking pentu a putea achita facturi online la eceasta banca.

Dumitru
Comenteaza
8
4

credite

Ar fi bine ca decizia de credit sa se ia mult mai rapid, am asteptat aproape 3 saptamini pentru o suma mica. Si ce e mai rau ca nimeni nu stie exact cit poate sa dureze acesta perioada. Cind ai nevoie rapida de bani, e foarte incomod. La alte banci decizia s-a luat in decurs de o zi.

Ana
Comenteaza
6
3

cu parere de rau la banci daca ai nevoie de o suma mare.. ( cred ca ai cerut o suma mai mare de 30 000 lei)...nimeni nu se va grabi pina nu o sa-i dai un "atkat"...asta e situati...

Alex

Alex, de unde tu stii asta? :) Lucrezi la banca si primesti "atkaturi"? ;)

Вуди

sugestie

ar fi bine ca orice cont sau depozit sa poata fi deservit la orice filiala a eximului, nu doar la acea la care am deskis contul

sergiu
Comenteaza
8
3