Azi: € 19,4692 lei 0,0788 $ 16,9867 lei 0,0165
Mâine: € 19,5890 lei 0,1198 $ 17,0250 lei 0,0383

Moldova Agroindbank
2,78

Lucratori obraznici si necompetenti !!!

Sa intimplat la filiala care se afla pe Stefan colti Izmail .Deoare sotul e peste hotare eu ridic pensia prin procura jenerala discrisa foarte detailat anime in privinta pensiei .Casierita o fata tinerica a luat procura sa dus cu ea la contabil sa se sfatueasca cum sa procedeze , contabulul a eczaminato vre o 30 de minunate , Dupa ce a mai citit-o de vreo 3 ori sa gindit sa se mai sfatue cu avocatul avocatul nu ere de găsit , a durat vreo ora dar invadat, ca avocatul tot nu știe precis , După aceasta contabila a sunat-o pe o șefa la care i sa citit procura .Si in sfisit problema sa rezolvat .De acum era prea tirziu ,peste vreo citeva minunate trebuiau sa inchida .O doamna in costum roșu sa sculat de la o masa din partea stingă a început sa Strije la mine ca trebue sa es La ce eu m-am opus ea ma numit urit ,striga foarte tare ere nedeacvata . Am întrebat-o cum se numește nu a vrut sa spună ,Am cerut cartea de reclamații a spus caută in afara de dumneaei toți taceau . Casierița ma deservit repede și eu am esit . Eu in curind ma gindesc sa schimb banca . Nu prima data întâlnesc probleme cu banca voastră Lucrătorii se comporta urit ca cind vii la ei acasă de parca au fi proprietarii băncii! Noi clienții suntem punea lor Concurenta este mare !

Cutul Domnica
Comenteaza
2
0

Schimb valutar franci elvețieni

La filiala de lângă UNIC mi s-a refuzat schimbul unor bancnote de franci elvețieni. Motivul - nu le-a recunoscut casierul și casierul-șef. De fapt erau bancnote noi (ediția 2017). I-am arătat domnișoarei pe internet că sunt noi banncnote, nu false. Oricum casierul șef a refuzat schimbul acestora.
Dacă tot banca schimbă această valută, ar trebui să fie informați casierii despre noile bancnote ce apar.

Andrei
Comenteaza
0
4

Primire bani prin Western Union

Buna ziua ma numesc Sergiu, sunt din Romania si precizez ca nu am pasaport roman, problema mea consta in faptul ca cineva din Romania mi-a trimis euro aici in Moldova si surpriza cand am fost sa ii ridic nu am putut ridica suma respectiva, motivul ca nu am pasaport si fara pasaport romanesc nu pot ridica suma. Ciudat fapt ca cu cateva luni in urma la fel mi-a trimis mama din Romania tot in Moldova si tot euro iar atunci am putut sa ii scot acei bani, asta se intampla la Moldindconbank, acum insa la majoritatea bancilor mi s-a refuzat sa intru in posesia banilor inclusiv la aceasta banca mentionata mai sus. Nu mi se pare corect deoarece Western Union este un serviciu valabil in toata lumea din cate stiu eu. Va multumesc!

Sergiu
Comenteaza
1
4

Credit

A fost luat credit pe 4 ani dupa 8 luni am fost sa intreb cit trebue sa platesc ca sa inchei creditul a doua zi am achitat toata suma si nu mi sa spus ca trebue sa mai fac ceva si dupa 4 luni sunt sunat de la banca ca creditul nu a fost incheiat si trebue sa ma achitat ceva,foarte bine lucreaza banca cind trebue sa scoate din tine bani

Victor
Comenteaza
3
2

Internet banking

O experienta oribila. Urgent imi trebuia serviciul Internet banking la Agroindbank. Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa mergi la o filiala pentru a semna contract. Nicio banca nu solicita asa gen de contract pentru acest serviciu. Am fost deservita 20 de minute, operatorul a facut zeci de copii si a aplicat stampili o suta. Dar cind am incercat sa accesez serviciul nu a fost posibil. Am sunat de 3 ori la call centru si apoi la filiala. Fara nici un rezultat. Groaznica deservire

Vera
Comenteaza
3
3

La MICB te abonezi la web banking gratuit, direct de acasa, foarte comod si rapid, fara nici un contract sau cerere, necesar doar un card sa aveti, RECOMAND, aici portalul lor https://wb.micb.md/way4u-wb2/#login

Vlad

Un mesaj catre Vlad care a recomandat Internet Banking al unei banci la cae se poate de inregistrat chiar de acasa. Dintr-un punct de vedere e comod... Dar la siguranta v-ati gindit? Inchipuitiva ca la cineva a nimerit in mina telefonul Dvs. A trimis prin web numarul cardului Dvs, pe telefon a venit codul si aleluia poate sa va transfere toti banii vostri pe un card in strainatate.
Eu prefer siguranta. La urma urmei ma duc la banca o singura data ca sa-mi rezolv toate intrebarile si sa ma inregistrez la Internet banking, in schimb mai apoi fac tranzactii sigure utilizind un Token ce genereaza parole de o singura folosinta.
Dar fiecare procedeaza cum doreste.

Cris

Cu tot respectul pentru Cris, am prieteni care folosesc/au folosit ambele servicii si toti sunt de acord ca la micb e mai comod si mai friendly, fara cereri si contracte..., indiferent de opinile mele sau ale dvs. Referitor la siguranta, mie imi pare foarte ok ce ofera micb, e putin probabil sa pierzi si telefonul si cardul, chiar si asa le pot bloca de la cel mai apropiat calculator/telefon cu internet sau sun la suport pentru al bloca. In plus, la telefon nu se salveaza loghinul si parola. Oricum eu ma folosesc de cardurile micb mai bine de 5 ani si imi place evolutia lor, inclusiv aplicatia mobila, bancomatele, transferurile p2p etc. La maib am impresia ca stau pe loc la capitolul inovatii... fara suparare ;)

Vlad

Moldova Agroindbank

Ma deservesc la Moldova Agroindbank. Imi place banca, personal mereu e amabil, ajuta sa rezolv orice intrebare. Sa fiti asa si mai departe!

Victoria
Comenteaza
3
7

Agroindbank AJUTOR

Bună ziua,
Ma numesc Tatiana
Exista o situatie la mijloc care sper sa fie rezolvata cu ajutorul dstra. Sint in SUA de 1 an. Inainte de plecarea mea in state buletinul meu de identitate cit si cardul bancar MDL a fost lasat mamei mele si fratelui meu. Contul meu a fost blocat o data cu uitarea lui de catre mama in bancomat
Eu din SUA mai am nevoie de functionarea acestui cont, si de dirijarea lui prin internet Banking. In fiecare luna pe acest cont se face tranzactia a circa 3100-3200 lei lunar care de fapt sint alimentele pentru intretinerea copilului minor de la fostul meu sot. Cu acesti bani imi ajut parintii ramasi in Moldova in achitarea serviciilor comunale etc.
Greseala mea a fost in Moldova inainte de a pleca din tara ca nu am lasat nici o procura nimanui. Dar la moment nici nu o pot face. Nici aici din State. In statul Georgia, Atlanta nu avem ambasada RM sa pot efectua acest lucru.
Totusi consider ca trebuie sa fie o solutie sa putem restabili contul si cardul fizic (plastic) care din greseala a fost uitat de mama mea in bancomat. Totul se rezolva! Chiar si fara procura.
In SUA exista o metoda pe care as dori sa o propun si dstra. In SUA se accepta conferintele in skype sub coordonarea completa a persoanei in cauza care vine cu un notebook sau un Ipad la filiala bancii. In SUA se considera ceva mai mult decit o procura pentru ca discutia se desfasoara direct cu persoana detinatoare a contului bancar care raspunde LIVE la fiecare intrebare a operatorului bancii.

Daca dumneavoastra aveti o alta solutie sau idee cum putem debloca contul si restabilirea cardului fizic, va rog mult sa imi scrieti in cel mai scurt timp posibil. Va ramin mult recunoscatoare daca ma ajutati sa restabilesc totul fara prezenta mea fizica si fara procura. Prin Skype am posibilitatea de a iesi in orice moment la legatura si sa raspund absolut la toate intrebarile operatorului referitor la contul meu si identitatea mea.
Va multumesc
Cu mult respect
Tatiana

Tatiana
Comenteaza
4
2

Agroindbank

Am avut asa o situatie neplacuta cu o casierita de la Agroindbank. Am fost sa achit contractul pentru Programul Work and Travel, iar compania Acord Travel au cont deschis numai la ei, plus la toate aveam o zi foarte incarcata si ma grabeam, respectiv la semnarea documentului de incasare casierita mi-a reprosat ca semnatura mea nu coincide cu semnatura din buletin si sa ma mai semnez o data, de facto semnatura coincidea cu cea din buletin pur si simplu, ei i sa parut ca nu e intocmai asa ( oricum chiar daca faci o semnatura de mai multe ori, o sa fie o liniuta mai diferita fata de cea precedenta) la cererea mea de a scrie o reclamatie mi sa spus ca acum ea este la director si nu poate sa mi-o dea.

Nina
Comenteaza
3
7

istorie bancara

intotdeauna am fost de parerea ca agroindbank e una din cele mai bune banci ,pe toti care ma intrebau care este cea mai buna banca, unde ar putea deschide un cont sau de unde ar putea obtine un credit , ii indra eptam la aceasta banca, insa astazi mi-am schimbat radical parerea, din cauza unei istorii bancare facute pentru 0.60 bani astazi mi-a refuzat banca pentru a-mi oferi un credit imobiliar, care speram atit de mult sa am si eu casa noastra ca doar asa pot trai si tineretul in casa proprie......asa ca dragi clienti aveti grija cu creditele, cu achitarea mai ales a cardurilor de credit ca va puteti pomeni intr-o situatie complicata chiar si de la 0.05 bani neachitati la timpul lor...

Mariana
Comenteaza
1
4

Istoria bancara se creaza din numarul de zile restante dar nu din suma restanta care in cazul specificat constituia 0,60 bani. Din momentul aparitiei aceste sume ca plata restanta pentru a nu admite inrautatirea, banca trebuia sa va informeze despre suma respectiva si in cazul care ati fost informata despre suma restanta si nu ati intreprins masuri de stingere a sumei, atunci real istoria bancaraa dvs poate fi considerata negativa, dar probabil, in cazul in care varianta dvs este adevarata, pentru 0.60 bani lucratorii bancii puteau achita din contul lor suma respectiva si in cazul respectiv este vina sau neglijenta lor.

Victor

Victor, in ce sens din contul lor?
unde exista asa practica de achitare a sumelor restante la credit din contul angajatilor bancii?

Nina

Sa fi fost vorba de 0.60 bani pentru a nu figura in lista neagra lucratorii bancii mai practica de a achita din buzunarele proprii.

Victor

Personal necalificat la filiala din Leova

Buna ziua ...de ceva timp sunt clienta acestei banci...si vreau sa mentionez ca la filiala din Leova aveti un personal necalificat..eri am mers la banca pentru a scoate banii..primiti de peste hotare pe linga faptul ca sunt trimisa de la o casa la alta ....asteptind sa mi se dea banii s-a apropiat o doamna si a intrebat de doamna de la casa daca se poate plati o factura...casiera a raspuns ca da....a cea doamna statea la spatele meu ca la piata...la un moment dat i-am facut observatie..ca nu e normal sa stea linga mine...trebuie sa astepte in coridor...deoarece eu aveam o suma de 800de euro..si ma simteam incomod...deranjata...doamna de la casa a vazut situatia...dar nu a luat-o nici o masura..si nu e prima data...cind am deschis contul in banaca angajata isi dadea aere...deoarce mai am un cont deschis la Chisinau...si trebuia sa-l inkid..luna trecuta cind am extras banii..deasemenea o alta angajata cu aere imi raspundea....de cite ori vin la banca mereu ceva apare...

Ana
Comenteaza
3
1

Lauda-ma gura

MAIB-ul isi face atita publicitate si se lauda ca sunt cei mai cei mai, dar cel mai important aspect al succesului - relatiile cu clientii merita nota 2!
De citiva ani am un card la ei pe care primesc salariul. De fiecare data cind am avut cite o intrebare/problema, si ma adresam serviciului clientela sau direct bancii.
De fiecare data - aceeasi impresie si experienta - nimeni nu stie nimic, te trimite la altcineva si tot alergi de la un functionar/telefon/departament la altul - si totul fara rezultat. La urma, ultima persoana la care eventual ajungi - aceeasi poveste - nu stie nimic!
Nu stiu care exact e problema - ca nimeni nu educa angajatii, nu le fac training normal, nu le explica totul ca la carte... Dar mai prosti functionari nu cred ca exista!
Cel mai rau - nici nu le pasa! Nici nu fac efortul sa ajute clientul!
Citeva exemple:
1. O data nu venea parola pt internet banking pe email. Pina la asta lucra. Brusc nu mai lucra. Sun. La telefon o tanti imi zice sa restartez calculatorul!!! Am crezut ca mor de ris! Ce are doamna, de a face un restart cu faptul ca email-urile voastre nu ajung?? Ma duc la banca. Imi zic sa sun la departamentul tehnic. Sun. Aia ma tot transfera. Am obosit. Am renuntat. In doua zile email-urile au revenit de la sine, slava Domnului. Din angajatii MAIB - folos zero!
2. Nu cunosc cuvintul-parola pt Extrasul de cont de card. Na, sa zicem ca am pierdut contractul. Sun la nr indicat in email-ul care vine cu extrasul de cont. Aia imi zic sa sun direct la filiala. La filiala imi zic ca cuvintul parola nu poate fi schimbat. Se mai gindeste. Zice ca hai veniti la filiala sa "incercam." Zic pai la telefon nu se poate? Nu stiu, mai bine veniti.
3. Nici nu mai vreau sa-mi amintesc. Concluzia - incompetenta generala a functionarilor.
Dar atitudinea frate, atitudinea!!! De parca trebuie sa le pupi miinile pt ca nici nu stiu sa-si faca meseria pentru care sunt platiti!

Olesea
Comenteaza
18
5

Asa este, ai impresia ca toti angajatii au aterizat acum de pe alta lume si nu cunosc nimic ))

Ana

Problema este alta... lucratorii nu sunt cazuti de pe alta lume, pursimplu spre angajare primesc pe toti (pentru functia de casier desigur) iar cind vine vorba de avansare - sunt promovate nu persoanele capabile, competente care isi stiu lucrul dar rudele... si nici asta nu ar reprezenta o mare problema daca cei care au fost promovati (adica rudele) ar incepe a studia regulamentele si procedurile in care este tot foarte clar descris. ei nici asta nu fac, de ce sa depui efort sa studiezi daca la tine cumatra e Sef Contabil sau matusa e director... si ei cunosc foarte bine ca nimeni nimic nu le va face - de aceea cind se ajunge la o intrebare, ei nu stiu ce-i de facut. si paradoxul este ca daca peste o luna te vei adresa tot la acel pseudo specialist cu aceeasi problema el nu va sti cum sa o rezolve... ASA CA puterea sta in noi

Dorin

Da am o senzatie si eu ca nu intotdeauna personalul competent.

Chiar daca nu ai avut nimic cu bancile, cred-ca nu e complicat sa deschizi paginade pe site a proprii banci si sa citesti unele chestii

Nancy

Azi am fost la ei sa inchid un cont de depozit. Am stat o ORA! Va imaginati?! Functionara nu stia care este procedura, ofta in permanenta, facea fete-fete de parca i-am venit acasa pe nepusa-masa! Nici customer-service si nici competenta profesionala! Ma bucur ca in sfarsit am scapat de ei!

Ola

Deservire MAIB

Am avut o experienta neplacuta cu aceasta banca ( cu toate ca ma deservesc de mult timp la ei), am un card salarial de la MAIB, cu toate ca niciodata nu am facut plati online cardul a fost clonat si a fost o tentativa de a extrage bani fraudulos de pe card , in fine am ajuns la ideia ca sa mi se reemita alt card ca sa nu se mai repete operatii frauduloase (am scris o cerere in filiala la care ma deservesc ca sa fie investigata situatia data dar fara rezultat nu am primit nici un raspuns), in final cu toate ca MAIB-ul nu mia putut asigura securitatea cardului a avut si nesimtirea sa imi ia si o taxa pentru reemiterea cardului- imi pun intrebarea cit de corect a procedat cu mine

Alexandru
Comenteaza
3
7

Faptul ca au luat taxa de emitere e corecta. Daca in urma investigatiei se depisteaza ca vinovata e banca atunci banii ii intorc inapoi.
Faptul ca nu aveti un raspuns la frauda - totul depinde de cit timp a trecut din ziua depunerei cererei. Investigatia poate dura pina la 90 zile.
Dar de regula banca se asigura de la asa fraude prin contract, unde e stipulat ca banca nu poarta raspundere pentru utilizarea cardului in anumite tari, sau regiuni.

Andrei

presupun ca esti un lucrator bancar de asta si ii aperi interesele dar de fapt eu nu am achitat niciodata prin internet si cardul nu a fost scos din RM, de ce trebuie sa achit un comision de care de fapt nici nu sunt vinovat eu, de fapt aici banca trebuie sa imi ofere siguranta la sursele financiare pastrate pe card, deja e mai mult de 90 de zile dar fara succes banca nu ma mai contactat

Alexandru

Nici nu o sa te contacteze... Ei daca nu teau sunat, au uitat de tine. Depune cerere la sediul central, sau plingere in cartea de reclamatii plus cerere la sediul central. Precum ca "am avut problema data la data de si pina acum nu a fost solicitata, si nici nu am fost contactat de banca pentru cel putin sa ma anunte ca cererea mea nu a fost pierduta si se examineaza". Despre comision, e platit de client, pentru asigurare, caci daca banca achita comisionul, clientul e vinovat, si nu doreste sa achite nici un comision, e pierdere pentru banca. Insa viceversa cind clentul achita, banca e vinovata, ea reintoarce.

Daca a trecut timp indelungat fara de raspuns, mult probabil ca cererea ta asa si sta intr-un dulap plin de colb... asa ca insista, depune cereri la sediul centra (ei nu vor neglija cererea cu precis), depune plingere, solicita cartea de reclamatii... Nu esti copil mic, stii ce sa faci.

Andrei

conditii proaste

MAIB-ul se laudă din răsputeri că este prima, dar, nu prea am observat aceasta în filiala de la Rezina, au cabinete mici unde lucrează cîte doi angajați aceasta creînd situații jenante pentru clienți, mai ales că în timpul deservirii mai poate fi prezent și un alt client, și agentul de pază a filialei care-și permite să mai tragă din timpul deservirilor. Au un xerox comun, te fugăresc după semnături pe la contabil - că a verificat, pe la contabil șef - că a acceptat, (- dute la contabil să verifice, dute la contabil șef să accepte, dute la et. 1 la cassă să achiți, vină înapoi cu chitanța să-i fac o copie etc.)
Aș vrea să scriu despre ei de bine dar nu prea am ce, poate dacă deschideau măcar o fereastră cînd mă aflam la ei în încăperile invechite și cu un aier închis poate scriam de aierul de afară, dar .... aprecierea mea pentru ei este una foarte proastă.
Despre angajați vreau să spun că după condițile în care lucrează sunt foarte și foarte devotați lucrului și amabili sunt.

Viorel
Comenteaza
13
5

Bancă din evul mediu

Oare toate băncile sunt asa de înapoiate ca Maib? Am vrut sa verific data de expirare a depozitului si mi-au spus ca pot sa o fac numai la filiala unde am deschis depozitul. Oameni ******.

Sergiu
Comenteaza
21
7

Cer iertare dar pina si in Marea Britanie, inima sistemului financiar, e asa. Numai filiala unde ai deschis contul detine informatie despre contul tau. Asta se numeste "securitatea informatiei". Fara de ofensa, dar aici innapoiat ati putea fi dv-stra.

Nicolae

Pentru Nicolae: Ce fel de securitate a informatiei?
Daca clientul are un cont / depozit deschis intr-o banca, atunci ea ar trebui sa-si deserveasca clientii prin orice ghiseu / agentie /filiala care-i apartine ... printr-un mecansim simplu de "identificare a clientului" care se realizeaza prin prezentarea unui document de identitate !!!
Prin urmare "bancile moderne" au implementat conceptul "ghiseului universal" unde clientul chiar daca are un cont / depozit / credit deschis spre exemplu la filiala din Nisporeni, poate cu succes sa fie deservit de catre filiala din Balti a aceleeasi banci (fiindca spre exemplu in acel moment Clientul avea o deplasare si se afla in Balti) !!! Si plus la aceasta, la un singur ghiseu el poate fi deservit pentru orice tip de operatiune: schimb valutar, eliberarea transferului banesc, suplinire depozit, achitare credit, etc. Pe cand la asa numitele banci care sunt mai securizate (mecanismul "securitatea informatiei" mentionat de tine) la un ghiseu poti efectua doar schimb valutar, la alt ghiseu iar stai in rand pentru a achita serviciile comunale, la alt ghiseu esti deservit aferent depozitului bancar !!!
Asa-ca fara ofensa, dar innapoiat probabil esti chiar tu :)

Eugen

Nicolae, inapoiat esti tu.
Analizeaza te rog toate bancile si posibilitatea de deservire la alte filiale decit unde ai deschis contul si vei avea o surpriza, cel putin o banca permite asa ceva la noi in Moldova.

te rog sa analizezi mai intii, decit sa vii cu acuzatii!

Nina

"Nina, nu e nevoie de facut analiza"

UK - "LOYDS" TSB Bank - in 2009 am detinut un card gold de la ei, apoi din cauze neidentificate au inchis cardul, si cind mam apropiat la branch au zis "informatia despre sold putem zice, dar restul apelati filiala unde ati deschis cardul".

Dupa ce au inchis cardul, am deschis unu la Barclays si altul paralel la Santander. Toate din UK ! si aceiasi istorie doriti ceva informatie mai sofisticata decit soldul, contactati branch-ul unde ati deschis cardul.

Inainte sa sari cu vorba posibil ca vorbesti cu persoane care intradevar au experienta nu doar teorie in cap si toata viata e bazata pe teoria care ai citito in carte si modul de a trai e scris in carte ! Plus la toate deservirea ce o zici TU e de genul incasarea banilor in cont ce nu poate dezvalui nici o informatie sau duce oarecare daune, dar si pentru asta filiala la care se incaseaza are nevoie de un fel de contract de incasare la Filiala "X" in favoarea filialei "Y", plus fisa cu specimente. Daca ai nevoie ceva ca extras din cont, "adresativa la filiala unde ati deschis contul" si gata aici punct ! ce nu ai argumenta totul e inutil ! Lume din jur o poti amagi dar pe tine nu o sa te amagesti nicicum.

"Eugen"

Ai inteles totul gresit ! ce ati zis D-stra sunt operationi de baza care da intradevar pot fi efectuate la orice ghiseu sau filiala. Acum, ca o persoana juridica, incearca sa scoti un extras din cont, nu la filiala care ai deschis contul ? sau sa faci un transfer din contul PJ fiind fondator si adresindu-te la alta filiala ? BUM - "adresativa la filiala unde ati deschis contul"
Exemplele tale sunt de operatiuni de baza ce au acces toate filialele.

Acces la contul tau de depozit, credit, cont curent PJ, depozit PJ si altele au acces DOAR filiala unde ai deschis contul, si faptul dat e corect si nici intrun caz nu trebuie modificat, pentru evitarea scurgerei de informatie. Voi posibil nu vedeti cum ar fi putu efectua vo frauda, dar voi nici ideie nu aveti cit sunt de destepte si ingenoase persoanele ce comit frauda bancara. O scurgere de informatie cea mai, si extrem de nesemnificativa pentru circumvolutiunile voastre sau a mele, e chiea pentru efectuarea unei fraude cu success. Asa ca nici o banca, din cauza unei BABE de 80 de ani, care ia fost LENE sa tirie picioarele sale 2 metri mai departe, nu va face informatia accesibila pe intreaga banca.

Nicolae

Nicolae, vezi te rog ProCredit Bank. Persoana juridica poate face orice fel de operatiuni in orice filiala a dori))

no comment!

Nina

@Eugen
In primul rand discutia a pornit de la faptul ca o PERSOANA FIZICA a vrut sa verifice data de expirare a depozitului ... mentionez repetat -- PERSOANA FIZICA !!!
Exemplele tale "Acum, ca o persoana juridica, incearca sa scoti un extras din cont, nu la filiala care ai deschis contul ? sau sa faci un transfer din contul PJ fiind fondator si adresindu-te la alta filiala ?" -- cum si singur ai mentionat sunt destinate PERSOANELOR JURIDICE !!!
Cred ca poti sa distingi diferenta dintre PERSOANA FIZICA si PERSOANA JURIDICA, ca sa nu iti mai zic ca si pentru operatiunile mentionate de tine mai sus destinate pers.juridice pot fi efectuate cu usurinta direct din birou prin intermediul serviciului "Client-banca" pe care la moment il ofera orice banca din RM clientilor sai (Pers.Juridice) !!!
Astfel, daca cineva intr-adevar se vrea sa fie o Persoana Juridica "moderna" (si nu innapoiata) si doreste un extras din cont sau sa faca un transfer catre un alt PJ -- foarte simplu, din birou in 2 miscari al mouse-ului transferul este efectuat sau extrasul este vizualizat !!!

Si daca tot esti asa de informat in ale "securitatii bancare" ... spune-mi in ce consta pericolul (posibila frauda bancara cu "succes") daca angajatul din filiala "X" din MAIB in urma identificarii clientului (solicitarea buletinului de identitate) ii spunea clientului data de expirarea a depozitului personal deschis in filiala "Y" tot din MAIB jQuery16408513611555099487_1428328368182?
Numai imi spui concret ... fara bla-bla-blauri mentionate de tine mai sus ... ba cu PJ ... ba cu carduri GOLD din UK !!!

Si daca tot ai dat exemplul cu bancile din UK unde ai carduri ... consider ca pentru a afla soldul contului de card poti cu usurinta sa-l afli de la ATM-ul (bancomatul ) bancii, fara a mai bate drumul pana la sediul bancii !!!
Iar conform celor scrise de tine -- "Daca ai nevoie ceva ca extras din cont, adresativa la filiala unde ati deschis contul, si gata aici punct ! ce nu ai argumenta totul e inutil !" ... repetat, acelasi extras il vizualizezi /imprimi la ATM sau poti vedea toata aceasta informatie prin serviciul de internet-banking al acelei banci ... sau tu nu o duci prea bine (nu te duce capul) cu ATM-ul/Internet bankingul si preferi pentru orice detaliu sa te deplasezi la banca care te deserveste ???

Concluzii:
1.Cred ca tu incurci anumite momente (diferenta dintre PF si PJ).
2. Nu cred ca ai carduri de la "Barclays" si "Santander", fiindca de alfel avea sa stii ca doar in cazul expirarii cardului vechi si pentru a-l ridica pe cel nou ei pot sa te oblige sa te apropii la aceeasi filiala de unde ai primit cardul initial.
3. Poate ai incercat cu cardul de la "Santander" sa afli detalii intr-o filialal a celor de la "LOYDS" TSB Bank :)
4. Conform celor descrise chiar de catre cei de la "Santander" pe site-ul lor, observam ca ... bla-bla-blaul tau nu corespunde realitatii -- http://www.santander.co.uk/uk/help-support/faqs
5. Bancile anume se adapteaza / universalizeaza si depun efort ca aceeasi "BABA de 80 de ani, care ia fost LENE sa tirie picioarele sale 2 metri mai departe" sa poata fi deservita in orice filiala / agentie / ghiseu din apropierea ei.

Bafta tie ... si daca nu cunosti careva momente ... tu intreaba ... noi te vom ajuta !!!

Eugen

FACEPALM !

Ce fel de frauda daca dupa BI identifica clientul Oo ! OMG ! bai dar voi in generqal nici ideie, nu ca nici ideie dar nici virful aisbergului din lumea criminala nu o stiti ! 500 lei si am buletin cu fata mea si cu numele lui Plahotniuc daca vreau ! miine voi fi Vladimir Voronin !
Chear ginditi ca sunteti atit de protejati ? Vau furat din tara miliarde de sub nas, VAU spus in FATA ca au furat miliarde si voi stati si dati din cap "aiaiaiai... ce oameni rai"... Da nu, mersi, nu doresc sa mai duc convorbirea data inutila. Voi sunteti prea incapatinati sa intelegeti ceva ! "Nina - Nicolae, vezi te rog ProCredit Bank" - De aia procreditul e *** *** ***, nu are clienti, nu are cu cine lucra si inafara de sefi nu au lucratori deloc ! sunt in coada lantului bancar al RM !

Eugen

Daca ai luata asa bine cu ATM, zii omului ce a inceput discutia sa SE DUCA LA ATM SI SA AFLE CIND EXPIRA DEPOZITUL ! Vad ca toate raspunsurile tale sunt "uite la ATM"

Acum cineva in existenta mea daca se var uita in soldul meu fara ca eu sa stiu, EU ! DAU BANCA IN JUDECATA ! Fieca ca persoana care a privit soldul e mama mea, tatal sau frate, sora sau alta ruda ! NUMAI EU ! sa stiu ce am in cont ! Acum Toate bancile se protejeaza de asa chestii caci ca mine sunt sa zicem ca 1% din populatie, dar daca dau in judecata, cistig ! Asa ca toate bancile se asigura chear si de la acest 1%. Eu nu doresc nimeni sa stie informatia mea personala de genul data nasterei ! Daca necesit de cuveninta eu o zic personal, dar nu banca !

FAQ de la LLOYDS e prin phone banking, la care la fel poti afla doar informatia de baza stiind parola secreta, si nu numai parola dar mai treci un sir de intrebari test de genul "cind e data de nastere, care sunt ultimele 4 cifre de pe card, cind ati deschis cardul sau cind expira cardul, la care filiala ati deschis cardul... s.a.", intrucit prin aceasta ei se asigura 70% ca intradevar esti tu ! Si din cauza ca e 70% ei iti zic Doar ! informatia de baza ! nu permit sa faci o plata prin telefon sau alt gen de aberatii"

Credeti dvstra in aceia am card sau nu la Barclays sau Santander e problema numai si exclusiv a dvoastra. Pentru mine e putin important faptul ce credeti dvoastra. Eu am zis ca am card acolo, deja restul decideti voi.
Punctul 3. din concluzi ta - Tu singur crezi in ceea ce ai scris ? sau doresti sami demonstrezi cit de iscusita e arta ta de a glumi ?
Punctul 5 al concluziei : Bine lasa baba ceia sa schimbe bani sa se duca la ATM sa scoata miniextras pe ultima luna sau prostiii de genul dat, dar daca doresti informatie din contul de depozit, credit, doar la filiala unde ai deschis contul.

Mai mult nu mai citesc postul dat, si nu mai raspund. Puteti arunca absolut tot genul de argumentari si aberatii ce aveti in gind.

Cer iertare pentru ca am inceput convorbirea data, nu gindem ca atit de orb e poporul nostru.

Nicolae

Nicolae, ce legatura are afirmatia ta despre faptul ca Procreditul nu are clienti cu faptul ca acolo orice PJ sau PF liber se derserveste unde doreste. Are vreo tangenta cu eficienta si portofoliul de clienti a bancilor?

Tu sustineai ca nu e posibil asa ceva, eu ti-am demonstrat ca e posibil, la minim la o banca de la noi.
De aceea, mai informeaza-te inainte sa sustii ceva!

Succese!

Nina

Dragi prieteni.
in RM sunt banci, unde PF pot sa efectueze orice operatiuni, in orice filiala ale aceleași Bănci, inclusiv și închideri de depozit ce au fost deschise în alte filiale, nu mai vorbesc despre data de expirare a depozitului. așa că vă rog nu comentați despre ce nu știți

Sergiu C

Pentru Sergiu
Vino la Mobiasbanca - Groupe Societe Generale

Aurelia

Același lucru e și la Moldindcombank. Ai deschis un depozit la o filială, atunci ești obligat de acolo să ridici dobînda sau să afli careva informație. Am pățit-o personal. :(

Diana

plingere

A-m luat banii mei de pe un depozit,peste 5min a-m deschis un alt depozit la o alta banca,agroinbanc ne-a bagat cu o bancnota de 100lei m-ai putin,dar si mai ceva;una tot de 100lei falsa......politie,nevoie,nervi,m-am intors la agroinbank,dar ne-au spus ca no sa ne poti face nimic...inconjurati aceasta banca...,...

Lilian
Comenteaza
14
2

3D Secure

Au implementat 3D secure şi pentru aceasta ei sunt bravo. Clienţii vor rămâne protejaţi. Drept că nu este chiar în premieră :) Mobias au demult acest serviciu

Liviu
Comenteaza
7
2

hmmm in premiera cu parola dinamica, daca nu stiati.
si nu numai Mobias au acest serviciu si Comertbank la fel

mia

Cind oare a fost implementat? Poate doar pe hirtie. Pentru ca eu cind am sunat ceva timp in urma sa ma interesez au zis ca pina la sf. anului va fi implementat

Ruslan

La EuroCreditBank tot este 3 D Secure

Diana

Cea mai nesigura banca

Optati pentru un card la alta banca, daca intentionati sa il folositi pe internet.
Eu am transferat de pe PayPal pe cardul maib, insa banii nu au ajuns pe card nici dupa 20 zile. Banca nu poate asigura nici un raspuns/actiune in acest caz. Banuiesc, ca angajatii bancii isi mai fac adaos la salariu din unele tranzactii ale clientilor. Voi renunta in totalitate la serviciile acestei banci. Nesiguranta si nepasarea angajatilor e la maxim aici.

PayPal
Comenteaza
9
4

Pentru a face declaratii de felul dat treb sa ai ceva minte - transferul l-ati facut de pe platforma PayPal, corespunzator in cont o sa-i vedeti daca ati indicat corect datele necesare, pentru ca in caz de indicare incorecta - banii se intorc inapoi si se i-a comision. in cazul ca corect banii daca ajung la banka ei se incaseaza in ziua valutarii INIDICATE de compania PLATITOARE si nu la dorinta angajatilor etc. referitor la adaosuri la salariu etc - prostii spuse de persoana ce nu cunoaste contabilitate, debit, credit..rusine sa dati vina in nepasare a angajatilor invinuindu-i pe pe ei si banca ca ei sunt vinovati ca banii Dvs nu au ajuns. scriti la PayPal si sa va dee datele de transfer in format electronic.

panrurik

Agroindbank-ul nu are nimic cu transferul care lati facut, ei doar asteapta plata sa intre in cont de la PayPal. Toate raspunsurile la intrebarea "De ce eu astept mai mult de 20 zile ca banii sa intre in cont" o adresati PayPal. Ca un exemplu sa fie mai clar. Daca comanzi de pe Ebay ceva, vei astepta un timp livrarea la posta in moldova. Si actiunile Dvoastre au fost acum "Mam dus la posta si comanda mea inca nu a sosit in 20 zile, si eu dau vina pe posta moldovei (care doar primeste coleta si asteapta sa vina persoana sa o colecteze) ca ei nu au comanda mea, si sunt o posta foarte proasta, si nu doresc sa ma deservesc la ei deloc". Acum intelegeti de ce banii nu au sosit inca ? Si apropo, cititi la conditiile de la PayPal, la care vati semnat, acolo voi dati permisiuni practic totale la PayPal pentru a efectua transferuri in si din contul bancar, practic iti vinzi sufletul la PayPal, doar ca e scris in termeni financiari si juridici.

Petru

Numi place defel de politica bancii

Numi place defel de politica bancii .Majoritatea filialelor simbata nu lucreaza. Dar cind de adresezi la alta filiala ,ei nu doresc sa te deserveasca. Lucratorii se ocupa de necesitacile personale numai nu de necesitacile clientilor care stau in rind mult timp. Si nu s apropie nici un angajat sa te ajute.

Speranta
Comenteaza
8
4

Depozite

Очень доволен, что теперь на мой мобильный приходит сообщение о завершении депозита.

Моисей
Comenteaza
5
6

Card

Карточкой Маэстро от Агробанка расплачивался по всей Европе. Принимали без проблем. Был приятно удивлен и доволен.

Moisei
Comenteaza
6
7

nu te cred!!! incearca in Germania la LIDL, ALDI,PENNY si achita

iurie