Opinia ta

Vă invităm să vă exprimaţi opinia Dvs. faţă de oricare băncă comercială din Republica Moldova. Povestiţi despre experienţa avută, despre calitatea serviciilor sau produselor băncilor ale cărei client sunteţi sau aţi fost.

De asemenea vă rugăm să acordaţi băncii o notă de la 1 la 5, unde:

rating

Am o părere proastă despre această bancă, am avut o experientă negativă în calitate de client, imaginea băncii lasă de dorit, nu am încredere în ea

rating

Imi place foarte mult această bancă, este cea mai bună de pe piată, am încredere în ea, produsele si serviciile ei sunt foarte bune

Nu vor fi publicate mesajele:
— care conţin cuvinte necenzurate
— care au caracter evident/strict de promovare a unui produs sau serviciu
— care au scop clar de jignire sau defăimare a imaginii băncii/produsului/serviciului
— care nu sunt argumentate, de exemplu - lipseşte comentariul în totalitate (doar nota) sau comentarii de tipul "este cea mai bună şi atât"

Diferenta de deservire in Moldindconbank

Apreciez produsele acestei banci si le utilizez des, insa am avut proasta experienta de a achita plata in buget la filiala Alba Iulia in care toti sunt ideali,plata se ia pina la 12 si inca numai cu originalul buletinului,mam apropiat la casa miau zis ca nu primesc cu copia bul,mam apropiat de contabil sef la care cu un ton de parca mam dus la ea acasa fara voie, ca asai regulamentul,o tipa foarte neplacuta,cred ca a gresit profesia.Fiti mai receptivi la nevoile oamenilor sau macar sa fie in toate filialele la fel, nu in una se poate iar in alta este regulament.

Elena
Comenteaza
5
6

Stimate client, regretăm această situație, dar sucursalele Băncii sunt obligate să activeze în conformitate cu regulamentele elaborate în conformitate cu cerințele BNM. Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii despre oficiile Moldindconbank în care ați putut efectua achitări în buget fără prezentarea buletinului de identitate? Vă mulțumim.

Ana

Nu am spus ca am achitat fara buletin pur si simplu era suficient o copie de buletin,mai mult am vrut sa va atrag atentia la comportamentul angajatilor fata de clienti si doamnei in cauza, care deseori manifesta un comportament neadecvat.

Elena

Experiență proastă în filiala de la Buicuani

Am venit în filiala cu o oră înainte de pauza de masă ca să reușesc să efectuez o depunere si sa deschid un cont nou de deposit.
După ce am efectuat depunearea am prins rand la consilieri pentru deschiderea contului. În rand erau 2 personae una dintre care s- jeluit ca asteapta mai mult de o oră. Din cele 2 mese de consilieri doar una era ocupată de clienți. După vre-o 20 minute a fost preluata o persoana iar în cateva minute si cealaltă. Mai rămâneau încă 30 minute până la pauză și m-am apropiat mai aproape de zona de consilieri. Unul dintre ei, observandu-mă din întâmplare, neridicându-se de la masă m-a intrebat ce procedura doresc la care I-am spus depsre intentia de a deschide un cont. La care am fost informatîă ca ar fi mai bine să plec fiindcă nu voi reusi până la pauză să fac acest lucru cu un ton destul de nepoliticos.
Cum se vede consilierii nu sunt motivați de a deservi cât mai mulți clienți și au o atitudine indiferentă față de clienți. Am rămas cu impresia că banca îți face o favoare prin graficul de lucru a filialelor și prin servicii rigide care nu-și mai au locul în veacul current.

Oana
Comenteaza
1
7

Doamna Diana, va rog sa descrieti situatia reala. La 12.20 ati facut alimentarea contului, iar la 12.30 consilierii v-au observat ca asteptati. Ambii consilieri erau la masa de lucru si aveau clienti. Vi s-a comunicat ca nu veti reusi pentru ca procedurile dureaza( o clienta avea inchiderea a 3 conturi, iar ceilalti aveau eliberare de credit care dureaza 30-40 minute) si ar fi bine sa va faceti o programare, nimeni nu v-a vorbit urat. Multumesc!

Alisa

Eu de exemplu lucrez pina la ultimul client, si indiferent ca am masa in 30, 60 sau 90 de minute. Apoi deja cind nu mai sunt plec la masa pe o ora. Si nu, nu sunt remunerat in dependenta de operatiuni, am salaiu standard batut in cuie indiferent de numarul de clienti deserviti. Totul depinde de atitudinea fiecaruia, educatia si respectul fata de alti oameni.

Sergiu

In dependenta unde activati dn. Sergiu, daca dv va permiteti in orice moment al zilei sa va luati o ora pt pauza de masa, nu oriunde merge aceasta metoda pt ca daca pe usa este indicat 13-14 pauza de masa, asta e batut in cuie, si daca eu am sa deservesc clientul in pauza mea de masa( care e batut in cuie pe usa de la 13-14), eu nu imi permit sa inchid usa la 15-16 pt ca atunci m-am eliberat, cum ii voi explica eu clientului care s-a apropiat la 15:20jQuery16409443929103446902_1522071165816?. Eu inteleg fraza,, orientare catre client" dar nici noi nu suntem roboti sa lucram cite 8-9 ore pe zi cu o pauza de 10 min.

Aniela

Schimb valutar franci elvețieni

La filiala de lângă UNIC mi s-a refuzat schimbul unor bancnote de franci elvețieni. Motivul - nu le-a recunoscut casierul și casierul-șef. De fapt erau bancnote noi (ediția 2017). I-am arătat domnișoarei pe internet că sunt noi banncnote, nu false. Oricum casierul șef a refuzat schimbul acestora.
Dacă tot banca schimbă această valută, ar trebui să fie informați casierii despre noile bancnote ce apar.

Andrei
Comenteaza
0
4

Probleme

Am avut o serie de probleme cu Eximbank:
1) Într-o seară(7 octombrie 2017), luam cina și nu aveam cash. Și când să achit cu cardul, tranzacția era respinsă. Am zis că ok, poate e vreo problemă cu terminalul. Nu am putut extrage cash nici la vreun ATM. Am sunat la support și mi s-a spus că e update la software care va dura până dimineață, și deci nu pot efecuta nici un fel de operațiuni cu cardul. Ok, în 2018 cam nu ar trebui să fie update-uri cu downtime, dar odată ce ele sunt, SE PUTEA DOAR DE TRIMIS UN SMS LA TOȚI CLIENȚII ca ei să știe că nu va fi posibil de utilizat cardul în perioada respectivă. Dacă s-ar fi întâmplat la vreo benzinărie peste hotare in the middle of nowhere, ar fi fost mult mai trist decât în oraș.
2) De mai multe ori am avut nevoie de cash și nici un ATM nu lucra.
3) Până recent, aveam VISA Electron. La mai multe terminale locale și de peste hotare, încercând să achit îmi scria PIN Blocked. Am scris la Eximbank la ce am primit următorul răspuns:
"Referitor la mesajul anexat, Va informam ca nu detinem inregistrari in sistemul nostru bancar cu privire la tentativele Dvs, conform cecului anexat.

Corespunzator, motivul pentru care tranzactiile nu au trecut nu cade sub incidenta Eximbank ci, presupunem, au fost la nivel de terminal. Mai mult, ulterior, Dvs ati efectuat tranzactii cu success, fapt ce confirma ca cardul este valabil si in buna functionare."
În final, de la colegi am aflat că e o problemă well known, și că dacă scrie PIN BLOCKED e suficient doar să apeși de 2 ori pe ENTER terminalul va accepta PINul.
4) Am decis să fac upgrade la VISA Electron. Am făcut-o într-o vineri cu 10 minute de închidere. Nu am fost prevenit că cardul curent va fi blocat instant și am nimerit în situații neplăcute.
De online banking nu zic nimic căci nu l-am folosit dar am auzit istorii.

E INACCEPTABIL

Andrei
Comenteaza
2
0

Deservire oribila

Filiala Dacia 49, Chisinau. Personalul de la case au nevoie de o instruire cum sa comunice cu clientii si cum sa discute intre ei in prezenta clientului. Cea mai proasta deservire care am avut-o dintre toate bancile din Moldova.

Dumitru
Comenteaza
1
0

Primire bani prin Western Union

Buna ziua ma numesc Sergiu, sunt din Romania si precizez ca nu am pasaport roman, problema mea consta in faptul ca cineva din Romania mi-a trimis euro aici in Moldova si surpriza cand am fost sa ii ridic nu am putut ridica suma respectiva, motivul ca nu am pasaport si fara pasaport romanesc nu pot ridica suma. Ciudat fapt ca cu cateva luni in urma la fel mi-a trimis mama din Romania tot in Moldova si tot euro iar atunci am putut sa ii scot acei bani, asta se intampla la Moldindconbank, acum insa la majoritatea bancilor mi s-a refuzat sa intru in posesia banilor inclusiv la aceasta banca mentionata mai sus. Nu mi se pare corect deoarece Western Union este un serviciu valabil in toata lumea din cate stiu eu. Va multumesc!

Sergiu
Comenteaza
1
4

ProCredit Bank - deja nu mai este o banca orientata spre dezvoltarea clienitilor sai.

In 2014 cind am facut cunostinta cu aceasta banca, era destul de placut sa lucrezi cu PCB (cu mici exceptii) - era orientata spre succesul clientilor, si se deosibea in mod bun fata de celelalte banci din Moldova. Lipsea birocratia exagerata!!!
Iar incepind cu a doua jumatate a anului 2015, reprezentantii bancii au inceput sa-mi comunice (si nu numai mie) prin telefon sau prin invitatie la sediul central ca nu mai sunt client demn pentru dinsii (necatind a faptul ca rulajele si profitul crestea foarte bine din an in an). Cica ii intereseaza clientii cu rulaje anuale peste 5mil. in 2016, peste 6mil in 2017.
Iti spun deschis ca nu o sa mai acorde credite pentru cei cu rulaje mai mici de 6mil. (si ca acest prag va creste in fiecare an) si ma indeamna sa ma recreditez la o alta banca, caci companiile cu rulaje anuale mai mici de 6mil sunt incluse in lista clientelor fara potential!!!
Compania mea este una tinara, care are succese foarte bune de la an la an. Pentru a grabi succesul si a satesface cererea de pe piata noi solicitam un credit, pe care il intarcem cu succes si pastram si crestea anuala a rulajului. Acum citeva luni in urma sa adresat FinComBank cu oferte de rate de schimb ma convinabile, se credite. Au luat bilantul contabil si tate date de care au avut nevoie, au facut un studiu si au venit cu propunere sa-i fim clientii lor casi avem niste indicatori foarte buni!

D.ION
Comenteaza
5
3

Totul e din cauza incompetentei conducerii

Dron

D.Ion din experiența mea pot spune că e normal că oricare companie să își stabilească nisha de clienți pe care ii dorește. Uitațiva la Apple, daca ar dori fiecare sa fie clientul lor ar scădea prețul telefonului de minim 3 ori. Ei totuși nu se fugăresc după TOATĂ PIATA dar după cei care le înțeleg și împărtășesc ideile. Fara supărare, la fel am incercat sa deschid conturi la ei și mi-au explicat ce concept de banking au și ce cerințe față de clienți așteaptă. Într-un an mă ridic la indicatorii dați. Dar ma surprins plăcut modul cum au vorbit și explicat conceptul.

Djon Snow

D.Ion sa înțeleg că și Apple e o companie teribilă pentru D-stra deoarece își alege nisha de clienți prin preturi înalte și nu e accesibila tuturor. Lucrez cu ei de 5 ani și sunt mai buni că media pe piata ( deși mă deservesc paralel la inca 2 bănci Mobias și Eximbank). Doar că nu sunt o bancă pentru oricare. E o bancă de nisha companii mijlocii. In rest au tot ce e important: suport din EU, preturi real bune, rapiditate, personal calificat. Eu am cu ce compara. Nu as fi atît de critic că D-VOASTRĂ.

Djon Snow

Credit

A fost luat credit pe 4 ani dupa 8 luni am fost sa intreb cit trebue sa platesc ca sa inchei creditul a doua zi am achitat toata suma si nu mi sa spus ca trebue sa mai fac ceva si dupa 4 luni sunt sunat de la banca ca creditul nu a fost incheiat si trebue sa ma achitat ceva,foarte bine lucreaza banca cind trebue sa scoate din tine bani

Victor
Comenteaza
3
2

Deservire

La moldincombank soldanesti astreptind in rind poti sa privesti liber un film online. Pe data de 4 noiembrie am avut necesitatea sa transfer niste bani in rusia prin zolotaia korona; am fost mai intii la agrobank ca era mai liber dar operatorii au spus ca nu pot expedia si am fost nevoit sa ma duc la moldincombank, ca alte banci in oras nu sunt.Detin un oficiu frumos, dar am impresia ca le este indiferent ce se intimpla, din patru case numai una lucra si toti care stateau in rind tot se revoltau de ce asa greu lucreaza sau de ce numai o casa lucreaza, la care paza dadea din umeri si raspundea ca toate intrebarile la director si luni il vor putea gasi. Au servicii financiare bune, in special cu cardurile bancare, dar consider ca trebuie sa mai analizeze situatia si sa vada ce se mai intimpla prin raioane.

Ion
Comenteaza
2
2

Tin sa va contrazic, intrucit majoritatea agentiilor si filialelor Moldindconbank activeaza si in ziua de simbata si duminica( in comparatie cu celelalte 10 banci din RM), reese ca nu le este indiferent de ce se intimpla. Mie personal imi place foarte mult aceasta banca si serviciile care le presteaza. Daca va interesati, au un spectru larg de servicii la distanta, incepind cu achitarea serviciilor online, transferarea banilor de pe un card pe altul,alimentarea cardurilor la bancomatele cash in, cash by code(eliberarea banilor fara utilizarea fizica a cardului la bancomate) direct transfer(primirea transferurilor rapide direct pe card) etc... toate aceste servicii le puteti efectua fara sa va deplasati la banca si sa stati in rind, mai ales ca sunteti capabili si cunoasteti ce inseamna calculator si internet. nu mai dati vina pe colaboratorii bancii singuri sunteti vinovati ca nu doriti sa va educati si sa puneti pret pe timpul dumneavoastra, Toate aceste servicii le puteti efectua daca aveti un card Moldindconbank care costa in jur de 40-50 de lei.Pensionarii si tinerii pina la 30 de ani pot obtine un astfel de card GRATIS. Mai tineti sa credeti ca celor de la Moldindconbank nu le pasa?! (Probabil va inttrebati de unde cunosc aceste lucruri, nu activez in cadrul acestei banci dar ma deservesc la ei de foarte mult timp si mereu sunt la curent cu tot ce au nou vizitind site-ul lor)
P.S.Dar nu exculd sunt persoane care chiar le place sa se deplaseze la banca si sa priveasca acolo un film online, mai interesant li se pare probabil. O zi frumoasa!

ana

Ana ! Cei cu publicitatea asta ? Ai facut un elefant din musca insa nici nu ai citit ce a scris Ion !

El avea nevoie de transfer Zolotaya Korona insa tu lai incatcat cu informatie inutila.

Ca o comparatie - O persoana vine la aeroport sa procure bilet de zbor, iar vinzatoarea ii zice "Da, avem cele mai bune biciclete, sunt dotate cu GPS, cos pentru bagaj si sticla cu apa potabila"

In lista publicitara enumerata de tine nu e transferul solicitat. Cu alte cuvinte nu ai ajutat omul cu nimic.

Eugen

Nu înțeleg de ce nu v-ați plîns și de deservirea din cadrul MAIB? Deci, Moldincom au un oficiu care activează și sâmbăta (weekend), v-au primit și după care tot nemulțumit ați fost.

Tatiana

Dn. Eugen, eu am raspuns d-lui.Ion referitor la cauza rindurilor si la faptul ca banca nu este indiferenta, intrucit ofera atitea posibilitati de deservire la distanta. eu am incercat sa va aduc argumente si nu numai d-lui Ion dar tuturor ps care sunt deranjate de rinduri colosale ca nu banca este vinovata de aceste rinduri dar insasi persoanele care stau in rind si nu doresc sa mearga in pas cu dezvoltarea. Doar pe dn Ion l-a deranjat anume acest fapt, si nu faptul ca operatorii nu au putut expedia prin ZK.
Cu alte cuvinte dumneavoastra nu ati inteles nimic

Ana

Din propria experienta pot spune si eu cu siguranta ca bancii date ii pasa de oameni.La noi in regiune,chiar daca-i capitala si avem 4 banci din toate numai Moldidconbank lucreaza,lucratorii sunt receptivi si ofera servicii bune.

Roman

Inca nu am intilnit om educat care sa foloseasca combinatia de cuvinte "cu alte cuvinte" insa tu zici ca nu e deapre zolotaia korona da ? Ok

1. Care a fost motivul initierii vizitei la banca ?
Necesitatea de a primi sau expedia bani prin transfer rapid
2. Totul ce sa petrecut pe parcursul vizitei sun "consecinte"
3. In lista ta publicitara nu este zolotaya korona, respectiv nu ai ajutat clientul cu nimic.
4. Fiind acest produs accesibil pe web conform publicitatii tale, clientul nu ar avea necesitatea de a veni la banca astfel evitind in intregime situatia sus creata.
5. Respectiv situatia data E direct si indiscutabil legata de transferul zolotaya korona.
6. Pe Ion nu il intereseaza succesiunea evenimentelor ce au provocat rindurile si poti sa ii lamuresti mai ca si fizica cuantica ca pe dinsul asta nu il intereseaza ! Tot ce are el in gind E transferul.

Eugen

De ce credeti ca anume problema este legata de ZK?
1. Operatorii nu au fost in stare sa expedieze acest transfer?
2.Banca nu are acest transfer in lista sa?
3.Transferul nu a ajuns la destinatie?
4. A gresit cumva operatorul datele in transfer si a condus la careva probleme?
Mai bine la MAIB ca nu a fost posibila aceasta operatiune? De ce nu a scris plingere pe MAIB ca l-au refuzatjQuery16404640142464154804_1513243833304? Evident acolo doar nu a stat in rind, acolo rind nici nu era si de ce nu era rind? nu cred ca din motivul numarului mare de operatori.
Degeaba ne contrazicem noi, pentru ca doar persoana care a scris plingere cunoaste motivul ce l-a determinat sa scrie. Noi aici doar presupunem si ne dam cu parerea despre situatia creata. Nicidecum nu am incercat sa fac reclama ( nimeni nu ma plateste pentru asta) si nici sa ofensez pe cineva. Si ,, cu alte cuvinte" dumneavoastra ati folosit aceasta expresie.

A

program de munca

Am avut o experienta de loc placuta cu acesta banca, de la atirnarea mereu superficiala a lucratorilor (din 10 vizite facute la ei, doar o data am gasit o persoana bunavoitoare) precis si un program de lucru pe care nu il respect. Si mai mereu au probleme cu softul pe care il folosesc si esti nevoit sa astepti cite 15-20 minute pina il repornesc.

Radu
Comenteaza
2
1

Lucratori care le esti dator cu ceva si indiferenti ne respectuosi.

Sunt fost client care a depozitat la banca aceasta si sincer mia placut foarte mult deaia si pe data de 25.10.017 orele 14:00 depe str. Armeneasca am intrat in banca sa vad ce depozite au de data aceasta ca sa depozitez ca totusi este o banca destul de puternica deaia si am incredere...Intrase eu ma apropii la o masa pe partea dreapta si rog pe o domnisoara sa imi dea blank cu depozite ea imi raspunde apropiativa la casa...eu intreb la care casa. ea raspunde cu un ton ridicat (care casa 1, 2,3,4,!!!!!)eu raspunse ...fara nervi va rog....ma apropii eu de casa 4 ..Un mujlan sta cu degetu in nas si se uita la monitorul calculatorului..eu zic dati-mi va rog un blank sa vad depozitele el nici nu ma vede nici nu se uita la mine sta cu degetu in nas mai departe uitinduse la monitorul cela si raspudne eu lucrez doar cu persoanele juridice....doamnnnnnnnnnnnneeeeeeeeee ce oamenii ....si am esit pur si simplu deja esirea pe str 31 august....mdea cu asa atitudine foarte frumos parca mama dracului as fi dator la lucratorii astia ca la magazin ....

Petru
Comenteaza
1
2

Domnule dacă şi vă adresaţi către lucr[torii din bancă tot aşa după cum scriţi, atunci este înţeles de ce primiţi aşa deservire. Învăţaţi să fiţi amabili şi apoi cereţi şi de la alţii.

Petru

eroarea unui angajat poate crea mari incomoditati pt client!!

3 zile fara acces la internet banking doar din cauza unei greseli in baza de date a angajatei filialei Sarmizegetuza Mobiasbanca.
Mai mult de atat, eroarea va putea fi remediata doar a doua zi dupa depistarea ei!!
Foarte urat din partea unei banci care se pretinde a fi dintre cele mai bune.

Doina
Comenteaza
2
5

Credit ipotecar

SUNT socata de asa lucratori care nu sunt competenti.I luna de zile mai purtat pe drumuri .ca la urma noi cu 2gajuri as ne spuie .ca avem refuz ...foarte oribil un comportament urit ..eu cu copilas in min brate am alergat am facut toate actele am platit cadastrele foarte foarte urit am toate dovezile sunt multe caci comunicam prin viber nu voi lasa asa cazul voi ajunge si pina la stiri si parlament

Nadejda
Comenteaza
1
3

Dupa 3 luni de examinare a dosarului de credit...REFUZ

Moldindcombank, o indiferenta si o atirnare josnica fata de clienti. Am depus cererea de acordare a creditului la sf. lunii iunie 2017 punind gaj 2 imobile, sotul cu salariu de 6000 plus o ruda cu salariu de 8000 ...3 luni de zile ne-au tot dus de nas ada actele celea ada celelalte , achita taxe achita evaluari ale imobilelor , umblatura pe drumuri stres retraiala dar ei ne tot hraneau cu diferite motive ca se examineaza ca treb sa asteptam ca treb sa avem rabdare ca asa e procedura ....3 LUNI DE ZILE ca la urma sa ne zica pur si simpu REFUUUUZ simplu fara sa ni se spuna motivul de ceeee... operatoarea stringe din umeri ca nu i s-a comunicat motivul si atit . Cum ma oameni buni e posibil asa bataie de joc fata de noi oamenii. Am ramas cu un gust amar de banca asta moldindcombank neseriosi ....cum eu cu atita gaj atita asigurare nu pot primi credit...dar la mai marilor le dati credite neperformante rusineeèeeeeeee

Elena
Comenteaza
2
1

Stimată Doamnă Elena, regretăm situația creată.
Pentru a elucida cauzele refuzului vă rugăm să ne comunicați mai multe detalii și subdiviziunea băncii în care ați solicitat creditul, prin trimiterea unui e-mail la adresa info@micb.md

Tatiana

reclamatie

la filiala energbank de lîngă red nord bălți este o deservire foarte rea domnul de la paza face rîndul cum vrea el si casierul deservește foarte prost si vorbeste necenzurat ajungîndu ma din cabina. cînd am cerut cartea de reclamații mi sa vorbit urît vreau sa ia măsurile cuvenite. si sa fiu informat ce măsuri sau intreprins

Corina
Comenteaza
1
2

Stimata Doamna Corina!
Ne pare rau de situatia creata si va rugam sa ne dati mai multe detalii despre situatia in care ati fost. Oferiti-ne mai multe informatii la adresa marketing@energbank.com

Energbank

Credit cu Gaj

Sal , am semnat contract ...in care am gajat casa ...contractul a fost semnat si la notar si inregistrat apoi la cadastru ....dupa spuse si dupa vorbe ...daca dau la urgenta la o zi ...pai primesc banii a doua zi ...asa si am facut ...acuma la moment astept deja mai ca 2 saptamini si nam mai primit banii ....de care chear am nevoie....la intrebarea mea ( oare cind si carei cauza ) nu au raspuns concret angajatii dumneavoastre....va rog frumos ! Astept raspuns *********

Dumitru
Comenteaza
1
1

Bună ziua, Dumitru, ne pare rău de incomoditățile create, dar pentru a investiga mai amănunțit cazul vă rugăm să reveniți cu detalii în privat. Vă mulțumim pentru feedback și colaborare!

Moldindconbank

Deservirea clientilor

Deservirea clientilor la filiala din or.Edinet este foarte proasta, operatorii de la ghiseile bancii au o comportare fata de clienti extraordinar de rea

Gheorghii
Comenteaza
1
4

Internet banking

O experienta oribila. Urgent imi trebuia serviciul Internet banking la Agroindbank. Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa mergi la o filiala pentru a semna contract. Nicio banca nu solicita asa gen de contract pentru acest serviciu. Am fost deservita 20 de minute, operatorul a facut zeci de copii si a aplicat stampili o suta. Dar cind am incercat sa accesez serviciul nu a fost posibil. Am sunat de 3 ori la call centru si apoi la filiala. Fara nici un rezultat. Groaznica deservire

Vera
Comenteaza
3
3

La MICB te abonezi la web banking gratuit, direct de acasa, foarte comod si rapid, fara nici un contract sau cerere, necesar doar un card sa aveti, RECOMAND, aici portalul lor https://wb.micb.md/way4u-wb2/#login

Vlad

Un mesaj catre Vlad care a recomandat Internet Banking al unei banci la cae se poate de inregistrat chiar de acasa. Dintr-un punct de vedere e comod... Dar la siguranta v-ati gindit? Inchipuitiva ca la cineva a nimerit in mina telefonul Dvs. A trimis prin web numarul cardului Dvs, pe telefon a venit codul si aleluia poate sa va transfere toti banii vostri pe un card in strainatate.
Eu prefer siguranta. La urma urmei ma duc la banca o singura data ca sa-mi rezolv toate intrebarile si sa ma inregistrez la Internet banking, in schimb mai apoi fac tranzactii sigure utilizind un Token ce genereaza parole de o singura folosinta.
Dar fiecare procedeaza cum doreste.

Cris

Cu tot respectul pentru Cris, am prieteni care folosesc/au folosit ambele servicii si toti sunt de acord ca la micb e mai comod si mai friendly, fara cereri si contracte..., indiferent de opinile mele sau ale dvs. Referitor la siguranta, mie imi pare foarte ok ce ofera micb, e putin probabil sa pierzi si telefonul si cardul, chiar si asa le pot bloca de la cel mai apropiat calculator/telefon cu internet sau sun la suport pentru al bloca. In plus, la telefon nu se salveaza loghinul si parola. Oricum eu ma folosesc de cardurile micb mai bine de 5 ani si imi place evolutia lor, inclusiv aplicatia mobila, bancomatele, transferurile p2p etc. La maib am impresia ca stau pe loc la capitolul inovatii... fara suparare ;)

Vlad

FinComBank

Imi place foarte mult această bancă, este cea mai bună de pe piată. Tarifele sit transparente. Personalul este foarte amabil si bine calificat. Recomand tuturor

Tatiana
Comenteaza
1
5

1 an 4 consilieri

Rata de retinere a personalului la Mobiasbanca este foarte mica. Am un credit de aproximativ un an si s-au schimbat 4 consilieri deja. Procesul de transmitere a portofoliului intre consilieri a fost foarte anevoios si a durat pana fiecare consilier a preluat dosarul meu. Probabil rata dobanzii care o achita clientii nu acopera cerintele de salariu a angajatilor?!?

Marin
Comenteaza
5
3