Sondaj

Programul "Prima Casă" propus de autorități este ...

Opinia ta

Vă invităm să vă exprimaţi opinia Dvs. faţă de oricare băncă comercială din Republica Moldova. Povestiţi despre experienţa avută, despre calitatea serviciilor sau produselor băncilor ale cărei client sunteţi sau aţi fost.

De asemenea vă rugăm să acordaţi băncii o notă de la 1 la 5, unde:

rating Am o părere proastă despre această bancă, am avut o experientă negativă în calitate de client, imaginea băncii lasă de dorit, nu am încredere în ea

rating Imi place foarte mult această bancă, este cea mai bună de pe piată, am încredere în ea, produsele si serviciile ei sunt foarte bune

Nu vor fi publicate mesajele:
— care conţin cuvinte necenzurate
— care au caracter evident/strict de promovare a unui produs sau serviciu
— care au scop clar de jignire sau defăimare a imaginii băncii/produsului/serviciului
— care nu sunt argumentate, de exemplu - lipseşte comentariul în totalitate (doar nota) sau comentarii de tipul "este cea mai bună şi atât"

 

Toate opiniile

 

FinComBank

Imi place foarte mult această bancă, este cea mai bună de pe piată. Tarifele sit transparente. Personalul este foarte amabil si bine calificat. Recomand tuturor

0
2

Tatiana·FinComBank·19 iunie 2017

 

1 an 4 consilieri

Rata de retinere a personalului la Mobiasbanca este foarte mica. Am un credit de aproximativ un an si s-au schimbat 4 consilieri deja. Procesul de transmitere a portofoliului intre consilieri a fost foarte anevoios si a durat pana fiecare consilier a preluat dosarul meu. Probabil rata dobanzii care o achita clientii nu acopera cerintele de salariu a angajatilor?!?

2
2

Marin·Mobiasbanca ·13 iunie 2017

 

Activitatea de creditare

Scopul băncilor este să dea credite, nu să stea pe Valorile Mobiliare de Stat sau certificatele BNM. Cele mai multe bănci practică marje mari, au proceduri greoaie, personal insuficient motivat şi acordă prea puțină atenție identificării unor potențiali clienți care să asigure o creditare sănătoasă. Consider că cea mai mare atenție asupra activității de bază o acordă ProCredit Bank, care își concentrează atenția în primul rând asupra procesului de intermediere.

1
3

dumitru·ProCredit Bank·25 mai 2017

 

Обслуживание

Сегодня заходила в филиал возле Миорицы, меньше 50 евро не меняют, висит объявление, непонятная политика!

2
5

Renata·Mobiasbanca ·25 aprilie 2017

Asta politică să nu deranjeze cumva oamenii banca cu 3 ruble, banca vre numa clienți cu bani mulți. Rușinoasă atitudine din partea băncii.

Valera·25 aprilie 2017

Is tare nerusinati! Am avut si eu experienta data, ori schimbi ori nu. Si cu serviciile comunale doar o ora dar asa rind ca nici nu poti reusi! Nu mai am incredere in ei.

Inga·03 iunie 2017

 

Moldova Agroindbank

Ma deservesc la Moldova Agroindbank. Imi place banca, personal mereu e amabil, ajuta sa rezolv orice intrebare. Sa fiti asa si mai departe!

2
5

Victoria·Moldova Agroindbank·26 martie 2017

 

Personalul de la Mobiasbanca

Am făcut o programare la consilier pentru că mia expirat cardul Neos, unde am fost anunţat ca între timp consilierul meu a fost schimbat (de trei ori deja), am stabilit ziua şi ora iar printre altele am întrebat daca să mă prezint cu careva documente suplimentare la care mi sa spus ca să am doar buletinul, ajuns la banca am fost întrebat daca am contractul cu mine, zic nul am dar ştiu că banca îşi păstrează al doilea exemplar, domnisoara Carolina mia explicat că a solicitat abia în prezenţa mea contractul de la arhivă şi va trebui ori să aştept o oră sau mai mult ori mai bine să vin în altă zi, mă întreb pentru ce a fost nevoie să mă prezint la banca în prima zi deoarece am acest cont de vrio 6 ani.

2
3

Sergiu·Mobiasbanca ·03 martie 2017

 

Centru ipotecar

Am fost placut surprins de noutatea privind crearea unui centru ipotecar in Moldova, de catre Mobias, asa ca am decis sa beneficiez si eu de ajutorul lor in cautarea apartamentului. Din descrierea facuta in articolul de pe site - eram sigur ca la ei voi gasi si credit bun pentru procurarea apartamentului, cu rate avantajoase, si careva propuneri de la vreo companie de constructie sau agentie imobiliara ... etc. Insa, surpriza ! Nu am gasit nimic - doar 3 apartamente de la o companie de care nici nu am auzit, oferte de la alte companii - zero, rate ale dobinzii obisnuite (desi se vorbea de "cele mai avantajoase rate ...") si in general o consultatie jalnica de la expert, ca a fost nevoit directorul sa se implice. Asa ca da, articolul a fost bun, dar deservirea, propunerea, oferta, in genere existenta unui astfel de loc - nimic deosebit. Cred ca daca mergeam intr-o oricare alta banca - nu pierdeam macar timpul.

5
2

Vasile·Mobiasbanca ·16 februarie 2017

Da, aceeasi dezamagire am simtit-o si eu! Numai publicitate din tot centrul asta! Am vrut si eu sa colaborez cu dinsii, dar asa si nu mi-au propus vreo oferta, ci aceleasi 3 apartamente :)

Natalia·20 februarie 2017

 

Desrevirea

Imi place comportamentul angajatilor de la Mobias, nustiu cum e in celelalte filiale eu am fost la fil nr 9 si cea de la renasterii, cel mai fregvent interactiones cu operatori de la case, am vorbit si cu un consilier mi sa parut si el ok. Imi place ca intra in contact cu pers si isi permit sa vorbeasca si pe alte subiecte mam deservit la casele 12 si 13 mi au placut baietii de acolo sun amabili si veseli. o problema care o vad eu sunt rindurile mari.

1
2

Andrei·Mobiasbanca ·10 februarie 2017

 

Depozite

Am avut o experienza placuta cu aceasta banca, sau purtat destul de frumos,mereu disponibeli de a te ajuta si ati simplifica lucrurile. O banca de incredere

1
0

Andrei·ProCredit Bank·22 ianuarie 2017

Sunt cei mai buni!!! Da au putine servicii destinate Pf dar cind te adresezi mereu iti zimbesc si te ajuta! Si nu este niciodata rind datorita bancomatelor!!! Super, bravo pt ei.

Inga·03 iunie 2017

 

O banca de nimic

Este cea mai proasta banca, sincer pina la inceperea colaborarii cu ei aveam impresia ca e cea mai buna banca, dar oameni buni, sunt de *****!!! Si pina la urma nu sunt vinovati angajatii dar sistema lor de doi bani, ca ii plateste cu 3 kopeici da cer din ei si sufletul si desigur ca in unele cazuri explodeaza si ei. Din pcdv a flexibilitatii cred ca e cea mai rigida banca care ca **** isi impune punctul si nu face nici un pas. Si inca ceva...sunt cea mai birocrata banca ca pina iti iai un credit sau ceri o modificare la Pj iti cer copii si confirmari de la tot arborele genealogic. Sunt dezamagita de ei si nu inteleg de ce totusi peste tot sunt mediatizati ca o banca cu reputatie???

5
2

Ira·Mobiasbanca ·21 ianuarie 2017

 

transferuru internationale

EVITATI TRANSFERURILE INTERNATIONALE prin VICTORIABANK, daca nu vreti sa daruiti niste bani Victorieibank fara ca sa fiti intrebat. La inceputl lui decembrie 2016, am incercat sa transfer niste bani acasa din Marea Britanie, spre nefericirea mea, am ales sa-i tranfer prin Victoriabanck, am facut aceasta alegere din simplu motiv, ca filialele acestei banci se intilnesc oriunde, deci e usor accesibila, dar cu parere de rau, a avea filiale oriunde si a avea si oameni competenti, se pare ca pt Victoriabank sint 2 lucruri incompatibile. Chiar daca banii au ajuns la Victoriabank, acestia nu au putut fi ridicati timp de 4 zile, fiindca folosisem o metoda noua de transfer si nu Moneygram, pe care acestia o cunosc, iar ca sa fie gasiti banii mei in conturile Victoriabank, a fost nevoie sa vizitez 3 filiale a acestei banci, pina am gasit pe cineva competent sa-mi raspunda la intrebarile mele, si respectiv sa gaseasca banii transferati. Si parca asta nu ar fi fost deajuns, pentru a ridica banii, acestia trebuiau sa fie convertiti in lei, mai apoi in valuta, desigur la cursul Victoriabank, plus se mai si retinea 0.7% din suma, cu toate ca taxele necesare fusese achitate in Marea Britanie. Respectiv cind am auzit de asa taxe am decis sa returnez banii inapoi in Marea Britanie, totodata intrebind daca in cazul returnului se retin careva taxe mi s-a spus clar, ca nu se retine nimic. Dar cu parere de rau se pare ca am fost mintita, fiinca Voktoriabank a descis sa transfere banii inapoi prin banci intermediare (probabil cu intentia de ai da disparuti mai apoi), si respectiv sa-mi retina ~ 65 euro, pe care ei, ii explica ca convertire valutara si diferenta de curs valutar, care de fap nici nu trebuia sa se intimple, si care mi se spusese ca daca banii nu ajung la beneficiar, nu sunt supusi conversiei valutare. Deci cam asa se lucreaza cu Victoriabank, si acum stiti cit de simplu poti sa-ti pierzi banii alegind sa folosesti serviciile Victoriabank. Viktoriabank banca taxelor exagerate, operatiilor trucate, respectiv BANCA DE HOTI.

8
6

Lany·Victoriabank·28 decembrie 2016

 

Petitie

Prestarea serviciilor de proasta calitate la Eximbank Cahul, nici angajatii , nici conductorul institutiei nu Au nici 7 ani de acasa, nu mai vorbim de indeplinire a obligatiunilor professionale la nivel corespunzator.Rusine!

3
0

Ecaterina·Eximbank·20 decembrie 2016

Banca, Vă informează că a examinat amănunțit obiecțiile Dumneavoastră și Vă asigură că au fost depuse toate eforturile pentru remedierea cît mai rapidă a acestora, cît și prevenirea apariției lor pe viitor.
Ne cerem scuze pentru inconvenientul creat, și Vă garantăm întreaga noastră transparență si disponibilitate.
Vă aducem la cunoștință că pentru orice informații suplimentare puteți să vă adresați la adresa poștală info@eximbank.com

EXIMBANK- Gruppo Veneto Banca·18 ianuarie 2017

 

Atragerea si cointeresarea clientului sau deservirea

Ceea cepriveste personalul nu este cointeresat ca sa atraga clientii vorbesc despre filiala Soroca Un tip arogant care niciodata nu este disponibil pentru intrebari discutii.filfiind cu scrisori care tipa ca daca in timp de 10 zile nu achiti iti voi lua casa ,masa etc..Eu am conlucrat cu banci ,unde te sfatuiau ce sa faci in caz de situatii de problema ,se propune prolungari ,achitari in rate si alte actiuni de cointeresare si pastrare a clientului .Multi prieteni ai mei sau dezamagit in aceasta banca

1
4

luminita ·Mobiasbanca ·12 decembrie 2016

 

Valabilitatea DELEGAŢIEI Formular tipizat M-2a

Domnilor Diriguitori, lamuriţile subdiviziunilor Domniilor Voastre, în special Filialei Alba Iulia, că Formularul tipizat M-2a - DELEGAŢIE, Aprobat prin Ordinul comun al Departamentului Statisticii al RM şi Ministerului Finanţelor al RM, NR.24/36 din 25 martie 1998, la ziua de astăzi este in vigoare, si Domniile lor nau dreptul să inventeze bicicleta cerând categoric întocmirea unor DELEGAŢII improvizate, socot că cel puţin, ei încalcă legislaţia in vigoare şi pun pe gânduri..., cleenţii Filialei. Cu profund respect, Andrei.

1
2

ANDREI·Moldindconbank·07 decembrie 2016

 

Agroindbank AJUTOR

Bună ziua,
Ma numesc Tatiana
Exista o situatie la mijloc care sper sa fie rezolvata cu ajutorul dstra. Sint in SUA de 1 an. Inainte de plecarea mea in state buletinul meu de identitate cit si cardul bancar MDL a fost lasat mamei mele si fratelui meu. Contul meu a fost blocat o data cu uitarea lui de catre mama in bancomat
Eu din SUA mai am nevoie de functionarea acestui cont, si de dirijarea lui prin internet Banking. In fiecare luna pe acest cont se face tranzactia a circa 3100-3200 lei lunar care de fapt sint alimentele pentru intretinerea copilului minor de la fostul meu sot. Cu acesti bani imi ajut parintii ramasi in Moldova in achitarea serviciilor comunale etc.
Greseala mea a fost in Moldova inainte de a pleca din tara ca nu am lasat nici o procura nimanui. Dar la moment nici nu o pot face. Nici aici din State. In statul Georgia, Atlanta nu avem ambasada RM sa pot efectua acest lucru.
Totusi consider ca trebuie sa fie o solutie sa putem restabili contul si cardul fizic (plastic) care din greseala a fost uitat de mama mea in bancomat. Totul se rezolva! Chiar si fara procura.
In SUA exista o metoda pe care as dori sa o propun si dstra. In SUA se accepta conferintele in skype sub coordonarea completa a persoanei in cauza care vine cu un notebook sau un Ipad la filiala bancii. In SUA se considera ceva mai mult decit o procura pentru ca discutia se desfasoara direct cu persoana detinatoare a contului bancar care raspunde LIVE la fiecare intrebare a operatorului bancii.

Daca dumneavoastra aveti o alta solutie sau idee cum putem debloca contul si restabilirea cardului fizic, va rog mult sa imi scrieti in cel mai scurt timp posibil. Va ramin mult recunoscatoare daca ma ajutati sa restabilesc totul fara prezenta mea fizica si fara procura. Prin Skype am posibilitatea de a iesi in orice moment la legatura si sa raspund absolut la toate intrebarile operatorului referitor la contul meu si identitatea mea.
Va multumesc
Cu mult respect
Tatiana

4
1

Tatiana·Moldova Agroindbank·17 noiembrie 2016

 

Deservire

Nu mai am nici o pofta sa colaborez cu cei de la Mobiasbanca in cazul ca isi schimba personalul asa de des.Peste 3 luni poti sa nu vezi nici o fata cunoscuta. In sala nu stiu daca gasesti persoane mai mari de 25 de ani.Nu inteleg politica bancii privind cadrele. Dupa un staj de contabil de 15 ani pot sa vad lucruri inadmisibile la Mobiasbanca.

8
2

Carolina·Mobiasbanca ·03 noiembrie 2016

 

Referitor la carduri bancare

Fara Voia mea banca a incercat sa-mi deschida credit pe cardul bancar, in asa mod pe data de 21.09.2016 a fost deschis alt cont curent si au fost sustrasi din cont 5 lei.Eu is de acord banca a dorit sa ne faca o surpriza, insa nu a fost studiat detailat fiecare client in parte. In cazul meu beneficiez de un credit ipotecar la Victoriabanc, soldul creditului 70,000.00 lei. Venitul net - 2,200.00 lei.Nu toti lucratorii primariei Soroca au acceptat acest credit propus de filiala Soroca Moldincombanc. Intrebarea mea ? Cine a sa restituie 5.00 lei care au fost sustrasi din conturile curente a lucratorilor primariei Soroca, care nu au acceptat acest credit. Multumesc Veaceslav

5
5

Veaceslav Mitu·Moldindconbank·29 septembrie 2016

 

Plingere

Fetele de la ag 81 daca ar lucra mai rapid nu sar facw cozi si clientii nu ar sta afara sa inghete uneori am impresia ca dorm dar nu lucreaza schimbati mai bine personalul dar nu localul puneti cei mai buni casieri si contabili si rezultate o sa aveti bune dar nu plingeri.

3
6

Tatiana·Moldindconbank·28 septembrie 2016

Da da Tatiana sunt de acord cu dvs mai bine sa schimbe personalul decit banca sa sa cheltuie bani suplimentari pentru largirea ag si eu sunt clienta a acestei ag si sunt persona juridica si ma deservesc fara rind dar oricum greu ma deservesc O zi buna

Irina Cebanu·29 septembrie 2016

 

Banii de pe card si transferurile

Am avut carduri si la alte banci, dar numai la Moldinconbank nu poti lua toti banii de pe card. Daca la alte banci bancnota minima eliberata este de 10 lei, apoi aici e de 20 lei. Insa in multe cazuri bancnota minima eliberata este de 50 lei ! Adica daca ai ai 48 de lei in cont, nu-i mai scoti. Sau bancomatul nu-ti poate oferi toti banii, indemnandu-te sa iei o suma mai mica. Cum poate fi calificata asemenea atitudine fata de client? Mai ales ca multe persoane isi iau alocatiile, pensiile, unde conteaza fiecare leu. Mereu ma deservesc la ag 81 balti si mereu casierii sunt cu aere cind vreau sami retrag tori banii de pe card Contabila cerbari Nelea si ea ma trimite la bancomat au atirnatii fata de client foarte urite

3
6

gabriela Luncas·Moldindconbank·23 septembrie 2016

Stimată doamnă Gabriela,

Vă mulțumim că sunteți clientă fidelă a Moldindconbank și utilizați frecvent serviciile noastre. Vă informăm că din cauza volumului și numărului mare de retrageri a numerarului la bancomate, a fost stabilită că bancnota minimă care poate fi retrasă de la bancomat constituie 50 MDL. În cazul în care Dvs. doriți retragerea sumei totale, pute-ți efectua operațiunea respectivă la orice subdiviziune a Băncii sau puteți utiliza cardul Dvs. pentru efectuarea achitărilor la diverși comercianți (magazine), pentru plata serviciilor comunale prin Web-banking, sau pentru achiziții prin Internet, în limita sumei disponibile, beneficiind totodată de reduceri de la partenerii noștri Discount Club și participând la promoțiile periodice organizate de Bancă.

Vom ține cont de sugestiile Dvs. referitoare la deservirea clienților în cadrul Agenției nr. 81, iar persoanele responsabile vor fi trase la răspundere. Sperăm că acest incident nu va afecta relația între Bancă și Dvs. ca client. O zi bună!

Moldindconbank·26 septembrie 2016

На вашу неудовлетворенность ответили 10марта этого года. Смешно повторяться. Пролистайте страничку..хоть слова изменили бы..я думаю , что у вас личная неприязнь , никак не связанная с услугами Банка.
Я довольна обслуживанием Ольга.
P.s. Зарплату я тоже получают в этом банке.

Olga·26 septembrie 2016

Gabriela, sii cu tini, da cu banutii di pi card si o si fashem? Bancomatili trebui si dai si banti ! Nia ieri ini trebuieu 8 lei si 65 di bani nu ini ajiunjeu di pilimeni, asa ca bancomateli terbui si dai si banuti ! Da shel mai gini daci si vo 100 di lei in imprumut ar dade.

Sergiu·28 septembrie 2016

 

plingere

Buna ziua ...de ceva timp sunt clienta acestei banci...si vreau sa mentionez ca la filiala din Balti ag 81 aveti un personal necalificat..eri am mers la banca pentru a scoate banii..primiti de peste hotare pe linga faptul ca sunt trimisa de la o casa la alta ....asteptind sa mi se dea banii s-a apropiat o doamna si a intrebat de doamna de la casa daca se poate plati o factura...casiera a raspuns ca da....a cea doamna statea la spatele meu ca la piata...la un moment dat i-am facut observatie..ca nu e normal sa stea linga mine. ...deoarece eu aveam o suma mare..si ma simteam incomod...deranjata...doamna de la casa a vazut situatia...dar nu a luat-o nici o masura..si nu e prima data...cind am deschis contul in banaca angajata isi dadea aere...deoarce mai am un cont deschis la Chisinau...si trebuia sa-l inkid..luna trecuta cind am extras banii..deasemenea o alta angajata cu aere imi raspundea....de cite ori vin la banca mereu ceva apare.Mereu contabila Cerbari Nelea bea ceai si vorbeste la tel cu probleme de familie si fetele lucreaza incet sunt incompetente nu sunt deel amabele va rugam sa luati masuri..

4
6

Gabriela·Moldindconbank·23 septembrie 2016

Bună ziua, dna Gabriela, ne pare nespus rău de experiențele negative pe care le-ați avut în cadrul subdiviziunilor Moldindconbank. În același timp, Vă mulțumim pentru informațiile detaliate pe care le-ați prezentat, asta ne ajută să vedem, din păcate, problemele din teritoriu. Suntem receptivi la problemele clienților noștri, de aceea vă rugăm să ne scrieți pe adresa băncii marketing@micb.md, oricând, toate nemulțumirile pe care le confruntanți în relația Dvs. cu Banca. Situațiile descrise de Dvs. vor fi analizate în cel mai scurt timp și persoanele responsabile vor fi trase la răspundere. Vă dorim o zi cât mai frumoasă!

Moldindconbank·26 septembrie 2016

Госпожа Габриела. Я также являюсь клиентом этого банка, а точнее 81 агентства. Обслуживаюсь как юридическое лицо, оплачиваю коммунальные платежи и получаю переводы. Я вас не могу поддержать в вашей жалобе, потому что и кассиры и бухгалтер всегда внимательны к клиенту, выполняют свою работу хорошо. То что за вами стоял другой клиент, в этом нет вины ни кассира ни бухгалтера, за безопасность клиента отвечает охранное агентство, которому банк платит за это.

Anna·26 septembrie 2016

Buna ziua, sintem si noi clienti al acestei banci, nu avem nici o replica negativa despre personal sunt niste fete BRAVO, insa avem replici la directie, mai bine ar largi aceasta incapare este putin loc e o incapere mica, vin frigurile si clientii vor trebui sa stea afara pentru a achita serviciile comunale, directia bancii mai bine sar pune pe ginduri cum sa faca sa nu piarda clientii deoarece alaturi de noi in curind va fi deschis o noua banca cu incaperea mult mai mare la care va fi ridicata intrebarea de clientii mei sa trecem la alta banca, mai ales pensionarii care nu vor vrea sa stea sa inghete iarna. Stimata conducere hotariti intrebarea cu incaperea pentru ca din pacate va trebui sa mergem la alta banca, sintem peste 200 de persoane care va trebui din pacate sa ne luam ramas bun!

oxana ·28 septembrie 2016