Sondaj

Dvs. utilizați aplicația mobilă a băncii la care aveți cont/card?

Opinia ta

Vă invităm să vă exprimaţi opinia Dvs. faţă de oricare băncă comercială din Republica Moldova. Povestiţi despre experienţa avută, despre calitatea serviciilor sau produselor băncilor ale cărei client sunteţi sau aţi fost.

De asemenea vă rugăm să acordaţi băncii o notă de la 1 la 5, unde:

rating Am o părere proastă despre această bancă, am avut o experientă negativă în calitate de client, imaginea băncii lasă de dorit, nu am încredere în ea

rating Imi place foarte mult această bancă, este cea mai bună de pe piată, am încredere în ea, produsele si serviciile ei sunt foarte bune

Nu vor fi publicate mesajele:
— care conţin cuvinte necenzurate
— care au caracter evident/strict de promovare a unui produs sau serviciu
— care au scop clar de jignire sau defăimare a imaginii băncii/produsului/serviciului
— care nu sunt argumentate, de exemplu - lipseşte comentariul în totalitate (doar nota) sau comentarii de tipul "este cea mai bună şi atât"

 

Toate opiniile

 

Deservire

La moldincombank soldanesti astreptind in rind poti sa privesti liber un film online. Pe data de 4 noiembrie am avut necesitatea sa transfer niste bani in rusia prin zolotaia korona; am fost mai intii la agrobank ca era mai liber dar operatorii au spus ca nu pot expedia si am fost nevoit sa ma duc la moldincombank, ca alte banci in oras nu sunt.Detin un oficiu frumos, dar am impresia ca le este indiferent ce se intimpla, din patru case numai una lucra si toti care stateau in rind tot se revoltau de ce asa greu lucreaza sau de ce numai o casa lucreaza, la care paza dadea din umeri si raspundea ca toate intrebarile la director si luni il vor putea gasi. Au servicii financiare bune, in special cu cardurile bancare, dar consider ca trebuie sa mai analizeze situatia si sa vada ce se mai intimpla prin raioane.

1
2

Ion·Moldindconbank·05 noiembrie 2017

Tin sa va contrazic, intrucit majoritatea agentiilor si filialelor Moldindconbank activeaza si in ziua de simbata si duminica( in comparatie cu celelalte 10 banci din RM), reese ca nu le este indiferent de ce se intimpla. Mie personal imi place foarte mult aceasta banca si serviciile care le presteaza. Daca va interesati, au un spectru larg de servicii la distanta, incepind cu achitarea serviciilor online, transferarea banilor de pe un card pe altul,alimentarea cardurilor la bancomatele cash in, cash by code(eliberarea banilor fara utilizarea fizica a cardului la bancomate) direct transfer(primirea transferurilor rapide direct pe card) etc... toate aceste servicii le puteti efectua fara sa va deplasati la banca si sa stati in rind, mai ales ca sunteti capabili si cunoasteti ce inseamna calculator si internet. nu mai dati vina pe colaboratorii bancii singuri sunteti vinovati ca nu doriti sa va educati si sa puneti pret pe timpul dumneavoastra, Toate aceste servicii le puteti efectua daca aveti un card Moldindconbank care costa in jur de 40-50 de lei.Pensionarii si tinerii pina la 30 de ani pot obtine un astfel de card GRATIS. Mai tineti sa credeti ca celor de la Moldindconbank nu le pasa?! (Probabil va inttrebati de unde cunosc aceste lucruri, nu activez in cadrul acestei banci dar ma deservesc la ei de foarte mult timp si mereu sunt la curent cu tot ce au nou vizitind site-ul lor)
P.S.Dar nu exculd sunt persoane care chiar le place sa se deplaseze la banca si sa priveasca acolo un film online, mai interesant li se pare probabil. O zi frumoasa!

ana·21 noiembrie 2017

Ana ! Cei cu publicitatea asta ? Ai facut un elefant din musca insa nici nu ai citit ce a scris Ion !

El avea nevoie de transfer Zolotaya Korona insa tu lai incatcat cu informatie inutila.

Ca o comparatie - O persoana vine la aeroport sa procure bilet de zbor, iar vinzatoarea ii zice "Da, avem cele mai bune biciclete, sunt dotate cu GPS, cos pentru bagaj si sticla cu apa potabila"

In lista publicitara enumerata de tine nu e transferul solicitat. Cu alte cuvinte nu ai ajutat omul cu nimic.

Eugen·24 noiembrie 2017

Nu înțeleg de ce nu v-ați plîns și de deservirea din cadrul MAIB? Deci, Moldincom au un oficiu care activează și sâmbăta (weekend), v-au primit și după care tot nemulțumit ați fost.

Tatiana·27 noiembrie 2017

Dn. Eugen, eu am raspuns d-lui.Ion referitor la cauza rindurilor si la faptul ca banca nu este indiferenta, intrucit ofera atitea posibilitati de deservire la distanta. eu am incercat sa va aduc argumente si nu numai d-lui Ion dar tuturor ps care sunt deranjate de rinduri colosale ca nu banca este vinovata de aceste rinduri dar insasi persoanele care stau in rind si nu doresc sa mearga in pas cu dezvoltarea. Doar pe dn Ion l-a deranjat anume acest fapt, si nu faptul ca operatorii nu au putut expedia prin ZK.
Cu alte cuvinte dumneavoastra nu ati inteles nimic

Ana·27 noiembrie 2017

Din propria experienta pot spune si eu cu siguranta ca bancii date ii pasa de oameni.La noi in regiune,chiar daca-i capitala si avem 4 banci din toate numai Moldidconbank lucreaza,lucratorii sunt receptivi si ofera servicii bune.

Roman·01 decembrie 2017

Inca nu am intilnit om educat care sa foloseasca combinatia de cuvinte "cu alte cuvinte" insa tu zici ca nu e deapre zolotaia korona da ? Ok

1. Care a fost motivul initierii vizitei la banca ?
Necesitatea de a primi sau expedia bani prin transfer rapid
2. Totul ce sa petrecut pe parcursul vizitei sun "consecinte"
3. In lista ta publicitara nu este zolotaya korona, respectiv nu ai ajutat clientul cu nimic.
4. Fiind acest produs accesibil pe web conform publicitatii tale, clientul nu ar avea necesitatea de a veni la banca astfel evitind in intregime situatia sus creata.
5. Respectiv situatia data E direct si indiscutabil legata de transferul zolotaya korona.
6. Pe Ion nu il intereseaza succesiunea evenimentelor ce au provocat rindurile si poti sa ii lamuresti mai ca si fizica cuantica ca pe dinsul asta nu il intereseaza ! Tot ce are el in gind E transferul.

Eugen·13 decembrie 2017

 

program de munca

Am avut o experienta de loc placuta cu acesta banca, de la atirnarea mereu superficiala a lucratorilor (din 10 vizite facute la ei, doar o data am gasit o persoana bunavoitoare) precis si un program de lucru pe care nu il respect. Si mai mereu au probleme cu softul pe care il folosesc si esti nevoit sa astepti cite 15-20 minute pina il repornesc.

1
1

Radu·Energbank·02 noiembrie 2017

 

Lucratori care le esti dator cu ceva si indiferenti ne respectuosi.

Sunt fost client care a depozitat la banca aceasta si sincer mia placut foarte mult deaia si pe data de 25.10.017 orele 14:00 depe str. Armeneasca am intrat in banca sa vad ce depozite au de data aceasta ca sa depozitez ca totusi este o banca destul de puternica deaia si am incredere...Intrase eu ma apropii la o masa pe partea dreapta si rog pe o domnisoara sa imi dea blank cu depozite ea imi raspunde apropiativa la casa...eu intreb la care casa. ea raspunde cu un ton ridicat (care casa 1, 2,3,4,!!!!!)eu raspunse ...fara nervi va rog....ma apropii eu de casa 4 ..Un mujlan sta cu degetu in nas si se uita la monitorul calculatorului..eu zic dati-mi va rog un blank sa vad depozitele el nici nu ma vede nici nu se uita la mine sta cu degetu in nas mai departe uitinduse la monitorul cela si raspudne eu lucrez doar cu persoanele juridice....doamnnnnnnnnnnnneeeeeeeeee ce oamenii ....si am esit pur si simplu deja esirea pe str 31 august....mdea cu asa atitudine foarte frumos parca mama dracului as fi dator la lucratorii astia ca la magazin ....

0
2

Petru·Moldindconbank·26 octombrie 2017

Domnule dacă şi vă adresaţi către lucr[torii din bancă tot aşa după cum scriţi, atunci este înţeles de ce primiţi aşa deservire. Învăţaţi să fiţi amabili şi apoi cereţi şi de la alţii.

Petru·31 octombrie 2017

 

eroarea unui angajat poate crea mari incomoditati pt client!!

3 zile fara acces la internet banking doar din cauza unei greseli in baza de date a angajatei filialei Sarmizegetuza Mobiasbanca.
Mai mult de atat, eroarea va putea fi remediata doar a doua zi dupa depistarea ei!!
Foarte urat din partea unei banci care se pretinde a fi dintre cele mai bune.

0
4

Doina·Mobiasbanca ·25 octombrie 2017

 

Credit ipotecar

SUNT socata de asa lucratori care nu sunt competenti.I luna de zile mai purtat pe drumuri .ca la urma noi cu 2gajuri as ne spuie .ca avem refuz ...foarte oribil un comportament urit ..eu cu copilas in min brate am alergat am facut toate actele am platit cadastrele foarte foarte urit am toate dovezile sunt multe caci comunicam prin viber nu voi lasa asa cazul voi ajunge si pina la stiri si parlament

1
3

Nadejda·FinComBank·17 octombrie 2017

 

Dupa 3 luni de examinare a dosarului de credit...REFUZ

Moldindcombank, o indiferenta si o atirnare josnica fata de clienti. Am depus cererea de acordare a creditului la sf. lunii iunie 2017 punind gaj 2 imobile, sotul cu salariu de 6000 plus o ruda cu salariu de 8000 ...3 luni de zile ne-au tot dus de nas ada actele celea ada celelalte , achita taxe achita evaluari ale imobilelor , umblatura pe drumuri stres retraiala dar ei ne tot hraneau cu diferite motive ca se examineaza ca treb sa asteptam ca treb sa avem rabdare ca asa e procedura ....3 LUNI DE ZILE ca la urma sa ne zica pur si simpu REFUUUUZ simplu fara sa ni se spuna motivul de ceeee... operatoarea stringe din umeri ca nu i s-a comunicat motivul si atit . Cum ma oameni buni e posibil asa bataie de joc fata de noi oamenii. Am ramas cu un gust amar de banca asta moldindcombank neseriosi ....cum eu cu atita gaj atita asigurare nu pot primi credit...dar la mai marilor le dati credite neperformante rusineeèeeeeeee

2
1

Elena·Moldindconbank·27 septembrie 2017

Stimată Doamnă Elena, regretăm situația creată.
Pentru a elucida cauzele refuzului vă rugăm să ne comunicați mai multe detalii și subdiviziunea băncii în care ați solicitat creditul, prin trimiterea unui e-mail la adresa info@micb.md

Tatiana·03 octombrie 2017

 

reclamatie

la filiala energbank de lîngă red nord bălți este o deservire foarte rea domnul de la paza face rîndul cum vrea el si casierul deservește foarte prost si vorbeste necenzurat ajungîndu ma din cabina. cînd am cerut cartea de reclamații mi sa vorbit urît vreau sa ia măsurile cuvenite. si sa fiu informat ce măsuri sau intreprins

1
2

Corina·Energbank·14 septembrie 2017

Stimata Doamna Corina!
Ne pare rau de situatia creata si va rugam sa ne dati mai multe detalii despre situatia in care ati fost. Oferiti-ne mai multe informatii la adresa marketing@energbank.com

Energbank·05 octombrie 2017

 

Credit cu Gaj

Sal , am semnat contract ...in care am gajat casa ...contractul a fost semnat si la notar si inregistrat apoi la cadastru ....dupa spuse si dupa vorbe ...daca dau la urgenta la o zi ...pai primesc banii a doua zi ...asa si am facut ...acuma la moment astept deja mai ca 2 saptamini si nam mai primit banii ....de care chear am nevoie....la intrebarea mea ( oare cind si carei cauza ) nu au raspuns concret angajatii dumneavoastre....va rog frumos ! Astept raspuns *********

1
1

Dumitru·Moldindconbank·13 iulie 2017

Bună ziua, Dumitru, ne pare rău de incomoditățile create, dar pentru a investiga mai amănunțit cazul vă rugăm să reveniți cu detalii în privat. Vă mulțumim pentru feedback și colaborare!

Moldindconbank·18 iulie 2017

 

Deservirea clientilor

Deservirea clientilor la filiala din or.Edinet este foarte proasta, operatorii de la ghiseile bancii au o comportare fata de clienti extraordinar de rea

1
4

Gheorghii·Victoriabank·07 iulie 2017

 

Internet banking

O experienta oribila. Urgent imi trebuia serviciul Internet banking la Agroindbank. Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa mergi la o filiala pentru a semna contract. Nicio banca nu solicita asa gen de contract pentru acest serviciu. Am fost deservita 20 de minute, operatorul a facut zeci de copii si a aplicat stampili o suta. Dar cind am incercat sa accesez serviciul nu a fost posibil. Am sunat de 3 ori la call centru si apoi la filiala. Fara nici un rezultat. Groaznica deservire

3
3

Vera·Moldova Agroindbank·05 iulie 2017

La MICB te abonezi la web banking gratuit, direct de acasa, foarte comod si rapid, fara nici un contract sau cerere, necesar doar un card sa aveti, RECOMAND, aici portalul lor https://wb.micb.md/way4u-wb2/#login

Vlad·26 iulie 2017

Un mesaj catre Vlad care a recomandat Internet Banking al unei banci la cae se poate de inregistrat chiar de acasa. Dintr-un punct de vedere e comod... Dar la siguranta v-ati gindit? Inchipuitiva ca la cineva a nimerit in mina telefonul Dvs. A trimis prin web numarul cardului Dvs, pe telefon a venit codul si aleluia poate sa va transfere toti banii vostri pe un card in strainatate.
Eu prefer siguranta. La urma urmei ma duc la banca o singura data ca sa-mi rezolv toate intrebarile si sa ma inregistrez la Internet banking, in schimb mai apoi fac tranzactii sigure utilizind un Token ce genereaza parole de o singura folosinta.
Dar fiecare procedeaza cum doreste.

Cris·06 august 2017

Cu tot respectul pentru Cris, am prieteni care folosesc/au folosit ambele servicii si toti sunt de acord ca la micb e mai comod si mai friendly, fara cereri si contracte..., indiferent de opinile mele sau ale dvs. Referitor la siguranta, mie imi pare foarte ok ce ofera micb, e putin probabil sa pierzi si telefonul si cardul, chiar si asa le pot bloca de la cel mai apropiat calculator/telefon cu internet sau sun la suport pentru al bloca. In plus, la telefon nu se salveaza loghinul si parola. Oricum eu ma folosesc de cardurile micb mai bine de 5 ani si imi place evolutia lor, inclusiv aplicatia mobila, bancomatele, transferurile p2p etc. La maib am impresia ca stau pe loc la capitolul inovatii... fara suparare ;)

Vlad·03 octombrie 2017

 

FinComBank

Imi place foarte mult această bancă, este cea mai bună de pe piată. Tarifele sit transparente. Personalul este foarte amabil si bine calificat. Recomand tuturor

1
5

Tatiana·FinComBank·19 iunie 2017

 

1 an 4 consilieri

Rata de retinere a personalului la Mobiasbanca este foarte mica. Am un credit de aproximativ un an si s-au schimbat 4 consilieri deja. Procesul de transmitere a portofoliului intre consilieri a fost foarte anevoios si a durat pana fiecare consilier a preluat dosarul meu. Probabil rata dobanzii care o achita clientii nu acopera cerintele de salariu a angajatilor?!?

5
2

Marin·Mobiasbanca ·13 iunie 2017

 

Activitatea de creditare

Scopul băncilor este să dea credite, nu să stea pe Valorile Mobiliare de Stat sau certificatele BNM. Cele mai multe bănci practică marje mari, au proceduri greoaie, personal insuficient motivat şi acordă prea puțină atenție identificării unor potențiali clienți care să asigure o creditare sănătoasă. Consider că cea mai mare atenție asupra activității de bază o acordă ProCredit Bank, care își concentrează atenția în primul rând asupra procesului de intermediere.

3
4

dumitru·ProCredit Bank·25 mai 2017

 

Обслуживание

Сегодня заходила в филиал возле Миорицы, меньше 50 евро не меняют, висит объявление, непонятная политика!

3
5

Renata·Mobiasbanca ·25 aprilie 2017

Asta politică să nu deranjeze cumva oamenii banca cu 3 ruble, banca vre numa clienți cu bani mulți. Rușinoasă atitudine din partea băncii.

Valera·25 aprilie 2017

Is tare nerusinati! Am avut si eu experienta data, ori schimbi ori nu. Si cu serviciile comunale doar o ora dar asa rind ca nici nu poti reusi! Nu mai am incredere in ei.

Inga·03 iunie 2017

 

Moldova Agroindbank

Ma deservesc la Moldova Agroindbank. Imi place banca, personal mereu e amabil, ajuta sa rezolv orice intrebare. Sa fiti asa si mai departe!

2
7

Victoria·Moldova Agroindbank·26 martie 2017

 

Personalul de la Mobiasbanca

Am făcut o programare la consilier pentru că mia expirat cardul Neos, unde am fost anunţat ca între timp consilierul meu a fost schimbat (de trei ori deja), am stabilit ziua şi ora iar printre altele am întrebat daca să mă prezint cu careva documente suplimentare la care mi sa spus ca să am doar buletinul, ajuns la banca am fost întrebat daca am contractul cu mine, zic nul am dar ştiu că banca îşi păstrează al doilea exemplar, domnisoara Carolina mia explicat că a solicitat abia în prezenţa mea contractul de la arhivă şi va trebui ori să aştept o oră sau mai mult ori mai bine să vin în altă zi, mă întreb pentru ce a fost nevoie să mă prezint la banca în prima zi deoarece am acest cont de vrio 6 ani.

5
3

Sergiu·Mobiasbanca ·03 martie 2017

 

Centru ipotecar

Am fost placut surprins de noutatea privind crearea unui centru ipotecar in Moldova, de catre Mobias, asa ca am decis sa beneficiez si eu de ajutorul lor in cautarea apartamentului. Din descrierea facuta in articolul de pe site - eram sigur ca la ei voi gasi si credit bun pentru procurarea apartamentului, cu rate avantajoase, si careva propuneri de la vreo companie de constructie sau agentie imobiliara ... etc. Insa, surpriza ! Nu am gasit nimic - doar 3 apartamente de la o companie de care nici nu am auzit, oferte de la alte companii - zero, rate ale dobinzii obisnuite (desi se vorbea de "cele mai avantajoase rate ...") si in general o consultatie jalnica de la expert, ca a fost nevoit directorul sa se implice. Asa ca da, articolul a fost bun, dar deservirea, propunerea, oferta, in genere existenta unui astfel de loc - nimic deosebit. Cred ca daca mergeam intr-o oricare alta banca - nu pierdeam macar timpul.

6
2

Vasile·Mobiasbanca ·16 februarie 2017

Da, aceeasi dezamagire am simtit-o si eu! Numai publicitate din tot centrul asta! Am vrut si eu sa colaborez cu dinsii, dar asa si nu mi-au propus vreo oferta, ci aceleasi 3 apartamente :)

Natalia·20 februarie 2017

 

Desrevirea

Imi place comportamentul angajatilor de la Mobias, nustiu cum e in celelalte filiale eu am fost la fil nr 9 si cea de la renasterii, cel mai fregvent interactiones cu operatori de la case, am vorbit si cu un consilier mi sa parut si el ok. Imi place ca intra in contact cu pers si isi permit sa vorbeasca si pe alte subiecte mam deservit la casele 12 si 13 mi au placut baietii de acolo sun amabili si veseli. o problema care o vad eu sunt rindurile mari.

1
3

Andrei·Mobiasbanca ·10 februarie 2017

 

Depozite

Am avut o experienza placuta cu aceasta banca, sau purtat destul de frumos,mereu disponibeli de a te ajuta si ati simplifica lucrurile. O banca de incredere

1
0

Andrei·ProCredit Bank·22 ianuarie 2017

Sunt cei mai buni!!! Da au putine servicii destinate Pf dar cind te adresezi mereu iti zimbesc si te ajuta! Si nu este niciodata rind datorita bancomatelor!!! Super, bravo pt ei.

Inga·03 iunie 2017

 

O banca de nimic

Este cea mai proasta banca, sincer pina la inceperea colaborarii cu ei aveam impresia ca e cea mai buna banca, dar oameni buni, sunt de *****!!! Si pina la urma nu sunt vinovati angajatii dar sistema lor de doi bani, ca ii plateste cu 3 kopeici da cer din ei si sufletul si desigur ca in unele cazuri explodeaza si ei. Din pcdv a flexibilitatii cred ca e cea mai rigida banca care ca **** isi impune punctul si nu face nici un pas. Si inca ceva...sunt cea mai birocrata banca ca pina iti iai un credit sau ceri o modificare la Pj iti cer copii si confirmari de la tot arborele genealogic. Sunt dezamagita de ei si nu inteleg de ce totusi peste tot sunt mediatizati ca o banca cu reputatie???

7
2

Ira·Mobiasbanca ·21 ianuarie 2017