Azi: € 19,0909 lei 0,1177 $ 17,6425 lei 0,0482

ProCredit Bank continuă implementarea strategiei de autodeservire – încă o agenție renunță la operațiunile cu numerar la ghișeu

ProCredit Bank continuă implementarea strategiei de autodeservire – încă o agenție renunță la operațiunile cu numerar la ghișeu Sursa foto: procreditbank.md

În scopul continuării implementării conceptului de autodeservire în cadrul Zonei 24/7 și a strategiei Grupului ProCredit, banca informează, prin intermediul unui comunicat, despre reorganizarea activității Agenției nr 4 a Filialei nr 1 Chișinău, amplasată pe adresa mun. Chișinău, str. Mircea cel Bătrân 5.

Astfel, începând cu data de 23 ianuarie 2017, executarea operațiunilor cu numerar la ghișeu în cadrul agenției date nu va fi posibilă. Tranzacțiile cu numerar în lei și în valută străină se vor desfășura exclusiv în Zona de autodeservire 24/7 din cadrul agenției.

Pentru operațiuni cu numerar ce nu pot fi procesate in cadrul Zonei de autodeservire 24/7, clienții se pot adresa în celelalte subdiviziuni ale băncii, conform listei de mai jos :

  • Agenția № 7 - bd. Dacia 24/2, mun. Chișinău;
  • Agenția № 2 - bd. Renașterii Naționale 12, mun. Chișinău;
  • Agenția № 3 - str. Calea Ieșilor 5 , mun. Chișinău;
  • Agenția № 5 - bd. Ștefan cel Mare 65, mun. Chișinău;
  • Agenția № 6 - bd. Moscova 15/7, mun. Chișinău.

Pentru mai multe informații, apelați Call Centrul băncii la numărul de telefon - 0 800 000 10.

Sursa: procreditbank.md

Noutăți similare