Azi: € 19,1391 lei 0,0243 $ 17,9693 lei 0,0278

Premieră pe piața din România – BRD a lansat primul agregator de conturi bancare

Premieră pe piața din România – BRD a lansat primul agregator de conturi bancare Sursa foto: brd.ro

BRD - Société Générale a adăugat o funcţionalitate unică, pentru moment, pe piaţa bancară din România, în aplicaţia mobilă MyBRD Mobile: agregatorul de conturi „ContAll”, scrie Ziarul Financiar.

„Acest agregator îi permite oricărui utilizator al aplicaţiei MyBRD Mobile să aibă acces, într-un singur loc, la informaţii în legătură cu conturile şi produsele deţinute atât la BRD, cât şi la alte bănci: conturi curente, credite şi carduri de credit, depozite la termen şi conturi de economii, soldul, precum şi istoricul tranzacţiilor realizate”, au menţionat reprezentanţii BRD.

De asemenea, ContAll din MyBRD Mobile permite vizualizarea cheltuielilor împărţite pe categorii: alimentaţie, utilităţi, sport şi altele.

În acest moment, ContAll agregă informaţii referitoare la conturile şi produsele bancare deţinute la BRD, BCR, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank şi ING Bank.

Pentru a folosi noua funcţionalitate, utilizatorii MyBRD Mobile trebuie să introducă datele de autentificare aferente aplicaţiei de internet banking a băncii pe care doresc să o adauge. Aplicaţia va aduce apoi conturile şi tranzacţiile disponibile, în acel moment, iar informaţiile pot fi actualizate printr-o simplă apăsare a unui buton.

„Înainte să decidem ce variantă dezvoltăm, cele mai multe detalii au fost testate cu clienţii BRD, dar şi ai altor bănci, în focus grupuri, interviuri şi sesiuni de user testing. Layout-ul ecranelor, modul de interacţiune din aplicaţie swipe-ul, scroll-ul, navigarea între ecrane, elementele grafice, toate acestea au fost testate şi evaluate de clienţi pentru ca produsul finit să fie cât mai aproape de cerinţele lor”, a spus Bogdan Brăslaşu, Director Digital şi Omnichannel la BRD.

„Cum ar fi să îţi vezi toate conturile într-un singur loc? Aceasta a fost întrebarea la care ne-am dorit să oferim un răspuns. Dintr-un motiv sau altul, clienţii aleg la un moment dat să îşi deschidă conturi la mai multe bănci, fie ele conturi curente sau de credit, iar gestionarea tuturor devine dificilă în timp. Mai multe aplicaţii de bancă la distanţă, identificarea sumelor disponibile în fiecare cont sau a sumelor datorate, împărţirea cheltuielilor, toate devin sarcini pe care oricine doreşte să le simplifice”, a declarat Gabriela Simion, directorul executiv al departamentului Marketing şi Management Produse din BRD.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 147.000 de angajaţi în 67 de ţări şi peste 31 de milioane de clienţi în întreaga lume.

Sursa: zf.ro

Noutăți similare

Maibank – de 5 ani mereu cu tine

În urmă cu cinci ani, pe 13 mai 2018, maib a lansat aplicația maibank pentru a îmbunătăți experiența clienților și a oferi oportunitatea de a face banking oriunde și oricând...