Azi: € 19,1657 lei 0,0354 $ 17,8718 lei 0,0271

Michal Szczurek (ING Bank): „Un client ING intră în medie o dată pe an într-o sucursală”

Michal Szczurek (ING Bank): „Un client ING intră în medie o dată pe an într-o sucursală” Sursa foto: wall-street.ro

Declarația a fost făcută de către Michal Szczurek (foto), CEO al ING Bank România, citat de Ziarul Financiar și nocash.news.ro.

Tot mai mulți români sunt atrași de oferta serviciilor de bancă la distanță propusă de ING Bank Romania. Astfel, numărul de clienți noi a înregistrat o creștere cu 280.000 față de 2016. Mai mult, numărul clienţilor activi ING România a ajuns la 1.141.000 în 2017.

Un număr de 713.000 de clienți încasează venituri recurente prin bancă, cum ar fi salariile, în creștere cu 23% față de 2016, “datorită ofertei noastre de card pentru salariu, care e cea mai bună din piață și pe care nu o bate nimeni”, a precizat Michal Szczurek.

Banca a investit anul trecut 100 de milioane de lei în dezvoltarea structurii digitale și de IT și arată creștere rapidă pe acest segment.

Pe zona de Home Bank, banca a înregistrat 830.000 de clienţi activi în 2017, reprezentând 73% din totalul numărului de clienţi, şi 69,6 milioane de logări în platforma digitală – cu 64% mai mult comparativ cu 2016. Peste jumătate dintre clienţii ING au folosit aplicaţia de mobil.

“Mulți spun că e prea devreme pentru România pentru digital, că românii nu sunt pregătiți pentru asta”, declara Szczurek și apoi adaugă că evoluția ING arată opusul. Tranzacțiile digitale au crescut anul trecut cu 48%, la 100 de milioane de tranzacții. Plățile cu cardurile contactless au crescut cu 140% la 67,2 milioane plăți, după ce banca a emis astfel de carduri pentru toți clienții. 65% dintre plățile cu cardul sunt contactless, adaugă oficialul băncii.

“Cred că vom ajunge în curând la 10 milioane de logins într-o lună”, spune directorul băncii care a mai precizat că ”un client ING intră în medie o dată pe an într-o sucursală”.

„Clienţii noştri ne compară nu doar cu alte bănci, ci şi cu alte platforme – fie că sunt financiare, tehnologice sau sociale. Atât timp cât aşteptările clienţilor noştri se schimbă, ne schimbăm şi noi. Credem că nu mai putem vorbi astăzi de banking tradiţional, ci despre inovarea modelului de banking în beneficiul clienţilor care caută o soluţie financiară simplă, sigură şi rapidă”, spune Michal Szczurek, CEO ING Bank România, citat de ZF.

Sursa: nocash.info.ro / zf.ro

Noutăți similare