Azi: € 19,5480 lei 0,0587 $ 16,9702 lei 0,0045
Mâine: € 19,4692 lei 0,0788 $ 16,9867 lei 0,0165

Locuri de muncă oferite de BCR Chișinău: analist risc credite, manager risc operațional și consilier

Locuri de muncă oferite de BCR Chișinău: analist risc credite, manager risc operațional și consilier Sursa foto: bcr.md

Banca Comercială Română Chișinău S.A. anunță concurs pentru următoarele posturi: analist risc credite, manager risc operațional și consilier. Vedeți în continuare informații detailate despre cerințele pentru fiecare post vacant.

Analist risc credite

Misiune post: Coordonează activitățile aferente analizei și monitorizării portofoliului de credite, documentației de credit, acordării de credite.

Responsabilități:

  • Analizează documentațiile de credit din punct de vedere al riscului pe care și-l asumă banca, fundamentează și propune votul conform limitelor de autoritate;
  • Monitorizează și analizează impactul în portofoliul de credite a procedurilor de analiză a clienților;
  • Asigură participarea, conform atribuțiilor și solicitărilor, în cadrul proiectelor de elaborare, perfecționare, implementare a bazelor de date și sistemelor informaționale;
  • Construiește modele scorecard pentru clienți, validarea, calibrarea, monitorizarea acestora;
  • Asigură monitorizarea calității respectării procedurilor de creditare de către persoanele și entitățile implicate în activitatea de creditare;
  • Participă la elaborarea/ revizuirea reglementarilor interne aferente activității de risc de credit și raportare risc;

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare de lungă durată: economice
  • Vechime minimă în specialitate - 3 ani;
  • Cunoașterea foarte bună a legislației în domeniul bancar (norme, instrucțiuni, regulamente specifice sferei proprii de activitate)
  • Cunoașterea limbii române la nivel fluent;
  • Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj.

====================================================================================================

Manager risc operațional

Misiune post: Coordonarea activităților specifice procesului de management a riscului operațional.

Responsabilități:

  • Urmărirea cerințelor de reglementare și asigurarea cadrului intern general de administrare a riscurilor operaționale la nivelul Bancii, în conformitate cu reglementările legale și cu standardele Grupului BCR;
  • Identificarea/evaluarea/măsurarea riscurilor operaționale care se pot manifesta la nivelul băncii;
  • Implementarea cadrului de lucru aferent externalizării; acordarea de suport managerului de externalizare pentru efectuarea evaluărilor de risc aferente activităților propuse pentru externalizare;
  • Raportarea expunerii de risc operațional către structurile de conducere și supraveghere/ BNM conform reglementărilor interne/ reglementărilor legale aplicabile;
  • Întreprinderea demersurilor necesare pentru încheierea polițelor de asigurare ale Grupului BCR pentru acoperirea riscurilor operaționale, daunelor la patrimoniu și a daunelor la garanțiile de tip rezidențial acceptate de Bancă;
  • Stabilirea și definirea indicatorilor cantitativi și calitativi de risc operațional;
  • Pregătirea de scenarii de risc operațional;
  • Definirea proceselor de management a riscului reputațional;
  • Evaluează operațiunile și activitățile Băncii în scopul determinării segmentelor vulnerabile la riscul operațional, propune măsuri de prevenire/ diminuare a acestor riscuri, împreună cu entitățile implicate.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare, preferabil în domeniul financiar/ contabil;
  • Experiență minimă de 3 ani în activitatea bancară, în special în domeniul managementul riscului operațional/audit;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
  • Cunoștințe PC la nivel de utilizator avansat (MS Office, aplicații bancare).

Profilul candidatului:

  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Motivare și angajament;
  • Gândire analitică și sistematică;
  • Responsabilitate şi implicare;
  • Abilități de gestionare eficientă a timpului;
  • Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor;
  • Management eficient al timpului.

=====================================================================================================

Consilier

Misiune post: deservirea clienților la ghișeul universal.

Responsabilități:

  • Oferă consultații clienților cu privire la produsele și serviciile băncii;
  • Efectuează operațiuni de încasări și plăți în numerar, operațiuni cu POS, tranzacții de schimb valutar, alimentări de conturi curente și de card, operațiuni de cont curent, depozite, carduri;
  • Păstrează integritatea numerarului aflat în gestiune;
  • Efectuează operațiunile de primire/eliberare a numerarului în strictă conformitate cu reglementările privind operațiunile bancare cu numerar și fără numerar;
  • Procesează documentele aferente operațiunilor executate.

Cerințe față de candidați:

  • Studii superioare economice;
  • Experiență bancară minim 1 an;
  • Cunoașterea PC la nivel de utilizator mediu (MS Office);
  • Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.

Profilul candidatului:

  • Capacitate de analiză a cerințelor clienților;
  • Orientare spre servirea clienților;
  • Responsabilitate și implicare;
  • Abilități de gestionare eficientă a timpului;
  • Rapiditate și eficiență în executarea sarcinilor.

==================================================================================================

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV la Departamentul Resurse Umane și Comunicare sau prin e-mail: resurse.umane@bcr.md.

Pentru mai multe detalii și alte posturi vacante accesați site-ul băncii – www.bcr.md.

Sursa: bcr.md

Noutăți similare