Locuri de muncă oferite de bănci: specialist planificare, analiză și raportare; manager relații cu clienții, administrator SI

Locuri de muncă oferite de bănci: specialist planificare, analiză și raportare; manager relații cu clienții, administrator SI Sursa foto: healthcareitleaders.com

Băncile licențiate din țară și Banca Națională a Moldovei (BNM) oferă numeroase posturi de muncă. Cu totate acestea puteți face cunoștință accesând pagina dedicată locurilor de muncă oferite de instituțiile financiare – bancamea.md/jobs

Vă prezentăm în continuare unele dintre aceste locuri de muncă.

1. Specialist planificare, analiză și raportare (Moldova Agroindbank).

Profilul candidatului:

  • Studii superioare în domeniul financiar-economic;
  • Experienţă în muncă în sistemul bancar minimum 1 an;
  • Cunoştinţe în domeniul analizei macroeconomice şi sistemului bancar;
  • Cunoştinţe în domeniul managementului proiectelor;
  • Cunoaşterea principiilor planificării strategice şi tehnicilor econometrice de prognozare;
  • Capacităţi analitice de relevare, planificare şi previziune;
  • Abilitatea de a lucra atît în echipă, cît şi de sine stătător în regim intensiv de muncă;
  • Posedarea fluentă a limbii de stat, cunoaşterea limbii engleze prezintă un avantaj.

Persoanele interesate să candideze la posturile respective sunt invitate să depună o cerere de intenţie în Departamentul Resurse Umane şi Organizare, mun. Chişinău, str. Constantin Tănase 9/1, b.210, sau să o transmită prin e-mail: [email protected].

=======================================================================================================

2. Administrator sisteme informatice (Moldindconbank).

Cerinţe faţă de candidaţi:

  • Studii superioare complete la specialitatea Tehnologii informaţionale;
  • Cunoaşterea limbii române şi limbii ruse: vorbită fluent şi scrisă;
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel de percepţie a documentaţiei de specialitate (engleza citită, în termeni tehnici);
  • Cunoştinţe in baze de date relaționale (Oracle, MS SQL);
  • Cunoașterea a limbajelor de programare PL/SQL;
  • Cunoştinţe profunde cel puţin a unui singur limbaj de programare (pentru aplicaţii web sau desktop);
  • Capacitate de formulare coerentă a gândurilor în scris în limba română/rusă/engleză;
  • Capacitatea de a asimila rapid noi tehnologii şi aplicaţii;
  • Punctualitate şi responsabilitate.

Un avantaj îl constituie următoarele aptitudini:

  • Cunoaşterea limbajelor de programare şi tehnologiilor aferente: HTML, CSS, Java Script, Java, PHP, Asp.Net;
  • Cunoştinţe generale în domeniul criptografiei;
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat: vorbită fluent şi scrisă;
  • Experiență in setarea produselor financiare;
  • Evidenţa, completarea documentaţiei de serviciu;
  • Cunoștințe in domeniul creditării/contabilității.

Persoanele interesate sunt invitate:

  • să completeze CV-ul în compartimentul Completează CV-ul;
  • să trimită CV-ul pe e-mail: [email protected] ;
  • să trimită CV-ul prin fax: 022 576 866.
===============================================================================================================================

3. Manager relații cu clienții, Departamentul Large Corporate (Mobiasbancă GSG).

Misiune post: gestiunea relaţiilor cu clienţii corporativi ai băncii şi atragerea clienţilor noi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate

Responsabilităţi:

  • Atragerea clienţilor în Bancă, precum şi menţinerea clienţilor corporativi existenţi, prin asigurarea serviciilor de înaltă calitate;
  • Stabilirea şi dezvoltarea relaţiilor cu clienţii corporativi; corespondenţa cu clienţii corporativi ai Băncii;
  • Formarea, gestiunea şi prezentarea dosarelor de produse pentru clienţii corporativi organelor de decizie; monitorizarea derulării relaţiei contractuale cu clienţii.

Experienţă profesională:

  • Experienţa  de munca în sistemul bancar minim 2 ani;
  • Cunoaşterea produselor si serviciilor bancare;
  • Cunoştinţe avansate de aplicare: MS Office, Excel, PowerPoint;
  • Cunoaşterea limbii române, ruse şi engleze;
  • Cunoaşterea limbii franceze va constitui un avantaj;
  • Studii superioare cu profil economic.

Profilul candidatului:

  • Capacitate de analiză şi sinteză;
  • Iniţiativă, integritate şi obiectivitate;
  • Abilităţi de comunicare şi organizare eficientă a timpului;
  • Atenţie la detalii şi abilităţi de identificare a riscurilor aferente activităţii bancare;
  • Orientare spre rezultat;
  • Orientare spre client;
  • Lucru în echipă;
  • Responsabilitate, imparţialitate.

Persoanele interesate sunt invitate să depună CV-ul, însoţit de o scrisoare de intenţie indicând postul solicitat, la adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt 81a, bir. 409, sau prin e-mail: [email protected], fax: 022 54-19-74. Informaţii suplimentare la tel.: 022 812-461.

========================================================================================================

4. Stagiar (BCR Chișinău)

Banca Comercială Română Chișinău S.A. anunță concurs pentru stagiari.

Misiune: posibilitatea de a câștiga primul salariu și de a învăța din practică ce înseamnă banking în toată complexitatea lui.

Responsabilități:

  • Relații cu clienții – vei putea intra în contact cu clienții băncii și să-ți dezvolți abilitățile de comunicare, deservire și vânzare a produselor băncii;
  • Suport vânzări – vei fi implicat în activități de suport clienți, vei înțelege cum funcționează o bancă din interior;
  • Operațiuni bancare – vei înțelege care sunt etapele derulării tranzacțiilor bancare, care sunt pașii întreprinși de personalul băncii pentru a executa o operațiune;
  • Prudență bancară – vei avea posibilitatea să înțelegi mai bine riscurile bancare, metodele de identificare, evaluare și administrare a acestora.

Durata stagiu:

  • I etapă - 3 luni;
  • II etapă - 3 luni.

Cerințe față de candidați:

  • Studenții din ultimul an de licență și masteranzi care-și urmează studiile la facultățile cu profil economic, tineri specialiști care-și doresc o carieră în domeniul financiar-bancar;
  • Performanțe la învățătură – nota medie generală 8.5 și mai mult;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel intermediar;
  • Abilități de operare cu date numerice;
  • Abilități de operare PC (MS Office).

Persoanele interesate de participare la BCR CHIȘINĂU INTERNSHIP PROGRAM sunt invitate să depună CV și o scrisoare de motivare până în data de 31 octombrie 2016 prin email la [email protected].

=====================================================================================================

5. Expert principal, Direcția management resurse umane (BNM).

Post vacant: expert principal, Direcția management resurse umane, Departamentul strategie, organizare şi resurse umane.

Obiectivul postului:

Asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii proceselor de management a resurselor umane, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.

Cerinţe faţă de candidaţi:

1. Studii universitare cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare, în economie, resurse umane, drept sau domenii sociale;

2. Experiență de muncă în domeniul managementul resurselor umane de cel puţin 1 an;

3. Cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova aferente domeniului de resurse umane;

4. Cunoaşterea limbii române şi a limbii engleze –  fluent;

5. Cunoaşterea computerului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor MSWord, Excel şi Power Point;

6. Posedarea următoarelor abilităţi:

 -  organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă;

 -  gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;

 -  gândire procesuală și globală;

 -  capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;

 -  de analiză şi formulare a concluziilor.

7. Manifestarea următoarelor atitudini: receptivitate la idei noi, conduită morală şi profesională înaltă, spirit de iniţiativă, lucru în echipă, disponibilitate la schimbare, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, spirit de observaţie şi tendinţă de dezvoltare profesională continuă.

Responsabilităţi:

Participarea la activitatea de angajare, transferare, demisie şi concediere conform legislaţiei în vigoare. Monitorizarea procesul de elaborare a fişelor de post;

  • Completarea şi prelucrarea documentele personale ale salariaţilor BNM (completarea fişelor personale, deschiderea dosarelor personale şi completarea lor cu documentele necesare, etc.);
  • Întocmirea contractelor individuale de muncă, contractelor cu privire la răspunderea materială individuale deplină;
  • Perfectează graficul concediilor anuale a salariaţilor BNM şi supraveghează respectarea lui;
  • Evidenţa certificatelor medicale, verificarea şi înregistrarea acestora;
  • Evidenţa scutirilor la impozitul pe venit;
  • Asigurarea deschiderii, evidenţa, păstrării şi eliberării carnetelor de muncă ale salariaţilor BNM, efectuarea înscrierilor corespunzătoare conform Regulamentului în vigoare; ținerea registrului de evidenţă a carnetelor de muncă;
  • Asigurarea coordonării cu Compania Naţională de Asigurări Sociale privind eliberarea certificatelor de atribuire a codului personal de asigurări sociale salariaţilor şi cu Compania Naţionala de Asigurări Medicale privind asigurarea eliberării poliţelor de asigurare obligatorie de asistenţă medicală.
  • Participarea la elaborarea și redactarea procedurilor/instrucțiunilor/regulamentelor de resurse umane (regulamentul intern, angajarea, transfer şi demisie, evidenţa timpului de muncă, procesul de evaluare a fiselor de post, acordarea concediilor, etc.).

Termenul limită: 28 octombrie 2016.

În vederea aplicării pentru participarea la concurs, se va completa formularul CV-ului online sau se va depune CV-ul la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul Strategie, Organizare și Resurse Umane, cu specificarea postului pentru care se aplică.

Pentru persoanele cu studii obținute în afara Republicii Moldova se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile respective.

======================================================================================================

Pentru mai multe detalii și mai multe posturi de muncă accesați bancamea.md/jobs.

Sursa: bancamea.md/jobs

Noutăți similare