Azi: € 19,2765 lei 0,0506 $ 17,6783 lei 0,0301

FinComBank la 24 de ani: Peste 100 mii de clienți activi demonstrează încrederea față de bancă

FinComBank la 24 de ani: Peste 100 mii de clienți activi demonstrează încrederea față de bancă Sursa foto: fincombank.com

În 24 de ani, de la data fondării FinComBank, banca a înregistrat progrese semnificative, fapt confirmat prin dinamica indicatorilor săi. Dar cea mai mare reușită, pe dreptate, rămâne a fi încrederea clienților băncii. De asemenea, banca este într-un continuu proces de dezvoltare și de implementare de produse cât mai accesibile și comode clienților săi, iar soluționarea celor mai diverse întrebări financiare ale clienților reprezintă o prioritate pentru FinComBank.

Toți acești ani, banca a menținut o competitivitate înaltă, a manifestat dorința de a stabili și a dezvolta relații sigure de parteneriat. FinComBank a demonstrat contribuția sa semnificativă la dezvoltarea economiei prin creditarea activă a întreprinderilor mici si mijlocii, precum si creditarea persoanelor fizice. Banca continuă să lanseze noi servicii și tehnologii inovative, îmbunătățind condițiile de deservire ale clienților. De asemenea, banca își mărește considerabil capitalul și activele, îşi extinde reţeaua, actualmente oferind servicii bancare şi de consultanţă în peste 100 de subdiviziuni ale băncii şi 80 de bancomate din toată ţara.

În prima jumătate a anului au fost realizate o mare parte din sarcinile propuse în programul de dezvoltare a băncii pentru 2017. Astfel, FinComBank continuă să modernizeze într-un stil original oficiile noi, fapt ce poate fi apreciat de clienții care au vizitat atât filialele din Capitală, precum și cele din Căuşeni, Strășeni, Fălești și alte raioane.

FinComBank îşi axează dezvoltarea activităţii în domeniul deservirii clienților la distanță. Astfel, pentru prima dată în Moldova a fost lansat serviciul care îți permite să depui on-line o cerere pentru un nou card bancar. Prin trei paşi simpli clientul poate primi cardul în câteva zile, printr-o singură vizită la filiala aleasă a băncii. De asemenea, de mai bine de un an funcționează serviciul on-line pentru cererile de credit. În ajutorul clientului pe site-ul oficial al băncii sunt propuse diferite calculatoare on-line ce permit rapid şi simplu să ia decizia privind detaliile creditării dorite.

Anul acesta FinComBank a lansat o nouă versiune a site-ului www.fincombank.com împreună cu versiunea mobilă, care oferă un acces ușor la orice informație sau serviciu al băncii datorită unui meniu comod, indiferent de dispozitivul mobil utilizat. În plus, clienții pot primi consultaţii suplimentare de la operatorii call-centrului apelând la numărul de telefon (022) 26-99-99.

Deseori clienţii se regăsesc în situația în care au nevoie de achitarea serviciilor comunale rapid și urgent sau efectuarea altor plăţi necesare, ce pot fi uşor soluţionate prin utilizarea serviciul internet-banking FinComPay, care oferă posibilitatea achitării facturilor la distanță, la orice oră, fără a pierde timpul stând în rând la ghișeele bancare, absolut gratuit. Pe lângă aceasta, serviciul online banking FinComPay oferă un ansamblu de funcţii şi beneficii precum - efectuarea transferurilor la conturile deschise la FinComBank sau în alte bănci din Moldova, vizualizarea soldului online 24/7, vizualizarea arhivei plăţilor, formarea pachetelor de servicii spre achitare, salvarea șabloanelor de plăți ş.a.

Serviciile on-line permit clienţilor băncii să beneficieze de soluţii avantajoase, indiferent de locul aflării, rapid și eficient, fără să-și limiteze timpul personal. 

După 24 ani de activitate, FinComBank este prima din cele 11 bănci, după indicatorul „Calitatea portofoliului de creditare”, datorită optimizării tuturor procedurilor de creditare. Acest indicator, de fapt, demonstrează stabilitatea şi siguranţa băncii. Fidelizarea și încrederea clienților în FinComBank este confirmată de creşterea și dinamica portofoliului de credit oferit persoanelor fizice şi juridice. Anul acesta a crescut semnificativ şi creditarea ipotecară datorită reducerii ratelor dobânzilor, de la valoarea de 11% până la 6.99% anual. În ultima perioadă FinComBank constată că tot mai mulți clienți, îndeosebi familiile tinere, îndeplinesc condițiile și criteriile necesare pentru obținerea unui credit ipotecar.

Totuşi, cel mai de preț lucru al oricărei companii sunt angajații acesteia. Anume grație unui colectiv profesionist și bine organizat, FinComBank a reușit să fortifice pozițiile pe piață și să obțină rezultate dorite.

Conducerea și angajații Filialei nr.1 au relatat despre echipa pe care au format-o, modul în care interacționează cu clienții, și prioritățile în dezvoltarea băncii.

„Filiala nr.1 are circa 40 de angajați. Colectivul este unul tânăr și energic. Angajații noștri manifestă dorința de a realiza ceva în viață și de a avea un impact în societate. Majoritatea colaboratorilor au fost instruiți direct în banca noastră. Acum, echipa pe care o avem este formată din profesioniști, care pot și doresc să lucreze eficient și calitativ. Abordarea noastră este în funcție de necesitățile clientului, pentru el trebuie să găsim cea mai bună soluție. Nu doar să-i vindem ceva. Doar astfel, acesta va deveni fidel băncii noastre”, menționează Tereșchina Alla, Directorul filialei nr.1.

„După 24 de ani, FinComBank are planuri ambițioase de dezvoltare, creează soluții inovative, își întărește pozițiile pe piață. Noi lucrăm pentru clienții noștri și putem afirma că am devenit pentru ei un partener de încredere pe termen lung. Acest fapt poate fi demonstrat prin faptul că în prezent avem peste 100 mii de clienți activi și le mulțumim pentru alegerea şi încrederea acordată. Prin dedicația acordată clienților noştri putem demonstra că pentru noi cel mai important este să creăm un parteneriat de încredere”, remarcă directorul adjunct a Departamentului Dezvoltării Businessului, Dana Scripnic.

Sursa: fincombank.com

Noutăți similare